Die eerdere overtreding zal daar geen goed aan doen. Lijkt me minimaal wel zo'n 400 à 500 euro te gaan kosten.quote:Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Ligt er aan hoelang geleden die eerdere overtreding is gepleegt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef TNA het volgende:
Die eerdere overtreding zal daar geen goed aan doen. Lijkt me minimaal wel zo'n 400 à 500 euro te gaan kosten.
117-70 = 47, vermoedelijk nog met correctie naar 43 te hard.quote:
Volgens mij kunnen ze alleen je rijbewijs innemen als je staande wordt gehouden.quote:
Klopt opzich wel, maar ik geloof dat als je het wel heel bond maakt dat je alsnog voor moet komen en dat de rechter/OvJ alsnog je rijbewijs in kan trekken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze alleen je rijbewijs innemen als je staande wordt gehouden.
Volgens mij is dat vanaf 70 km/h te hard. Bij staande gehouden worden vanaf 50 km/h (na correctie).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt opzich wel, maar ik geloof dat als je het wel heel bond maakt dat je alsnog voor moet komen en dat de rechter/OvJ alsnog je rijbewijs in kan trekken.
Klopt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze alleen je rijbewijs innemen als je staande wordt gehouden.
correct me if i'm wrong
Nee, het was bij zo'n plek waar het makkelijk laseren is, maar de maximumsnelheid in het verleden te hoog was om het lonend te maken om er te laseren, en ze dus de maximumsnelheid van 100 naar 70 hebben teruggebracht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef AlphaOmega het volgende:
In ieder geval zal de boete te laag zijn, naar mijn mening, want 70? Was het bij wegwerkzaamheden?
Ben je nu met de laser geklokt of ben je geflitst? Niet dat het veel uitmaakt voor de uiteindelijke bekeuringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, het was bij zo'n plek waar het makkelijk laseren is, maar de maximumsnelheid in het verleden te hoog was om het lonend te maken om er te laseren, en ze dus de maximumsnelheid van 100 naar 70 hebben teruggebracht.
Tenzij die vriend niet op de snelweg reed, maar buiten de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden aan de kant gezet omdat ik 114 (na correctie) reed waar 70 is toegestaan (voor de huillies, in de bocht van de A73, waar je van 120 naar 70 moet om daarna waar 120 te mogen, dus niet op een B-weg of in de bebouwde kom) en kreeg een boete van ¤ 310,- dus "je vriend" kan op ongeveer zo'n bedrag rekeken als hij geen race verleden heeft...
Dat is echt een mongolenbochtje, vroeg me daar ook al af of ik daar niet geflitst oid zou kunnen worden, maar vond het zo'n nutteloze verlaging van de snelheidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden aan de kant gezet omdat ik 114 (na correctie) reed waar 70 is toegestaan (voor de huillies, in de bocht van de A73, waar je van 120 naar 70 moet om daarna waar 120 te mogen, dus niet op een B-weg of in de bebouwde kom) en kreeg een boete van ¤ 310,- dus "je vriend" kan op ongeveer zo'n bedrag rekeken als hij geen race verleden heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |