Het gras werd aardig (op therapeutische basis) onder zijn voeten weggemaaidquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hahaha Rene verpest het verhaaltje van Hansie.
en dit natuurlijk ook...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Derksen.![]()
Wat maakt ie zichzelf soms belachelijk. Die elleboog is zo ongelofelijk discutabel, en dan moet ie ook nog eens een penalty weigeren.
nou dat weet ik niet hoor. Ze laten elkaar ook hier niet uitpraten en de onderwerpen zijn nagegoeg gelijk. Daarbij heb ik meer respect voor NOS mede omdat zij ook geen reclame uitzendenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef TvhN het volgende:
Wat een verschil (in positieve zin) met Studio Voetbal zeg.
geruchtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef Kriegel het volgende:
Is dat van de Koef en de Wolfswinkel trouwens al bevestigd of alleen een gerucht?
Semi-doen of je een nieuwtje hebt, ofwel voorlopig helemaal niets van waarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef Kriegel het volgende:
Is dat van de Koef en de Wolfswinkel trouwens al bevestigd of alleen een gerucht?
Door dat geluidje van die schuimende Jupiler heb ik zin gekregen in bier, maar heb niets in huisquote:
Maar wel altijd studio ajaxquote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet hoor. Ze laten elkaar ook hier niet uitpraten en de onderwerpen zijn nagegoeg gelijk. Daarbij heb ik meer respect voor NOS mede omdat zij ook geen reclame uitzenden
Uhh, de hand van God toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef Neleos het volgende:
Maradonna heeft toch na afloop van zijn handsbal tegen niet Argentinie toegegeven dat het een handsbal was (tijdens de wedstrijd dan). Gewoon mazzel dat Hofland er een penalty mee verdiend. Als ie het zou toegeven zou hij pas een sukkel zijn.
Respect? De NOS en dus SV krijgt overheidsgeld, VI niet. Waarom zou je daar respect voor moeten hebben?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet hoor. Ze laten elkaar ook hier niet uitpraten en de onderwerpen zijn nagegoeg gelijk. Daarbij heb ik meer respect voor NOS mede omdat zij ook geen reclame uitzenden
*Bikt nog maar eens een Grimbergen open*quote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Door dat geluidje van die schuimende Jupiler heb ik zin gekregen in bier, maar heb niets in huis
Hoeveel zakjes pinda's kan jij kopen van je ¤1250 netto?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is weer zover: vrouwtje komt net binnen gewandeld met uiterst fijne pindarotsjes.²
liev hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is weer zover: vrouwtje komt net binnen gewandeld met uiterst fijne pindarotsjes.²
Groene thee is ook lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
*Bikt nog maar eens een Grimbergen open*
Elleboog is terecht.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Derksen.![]()
Wat maakt ie zichzelf soms belachelijk. Die elleboog is zo ongelofelijk discutabel, en dan moet ie ook nog eens een penalty weigeren.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
was een mietjeselleboog. Moest gewoon vol op z'n smoelquote:
is al het hele seizoen zo,quote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef TvhN het volgende:
Wat een verschil (in positieve zin) met Studio Voetbal zeg.
Ik vraag me af of hij zoveel vrede in zijn hoofd had toen hij uithaalde.quote:
Nou omdat daar over het algemeen , voor mij dan, meer respectable mensen aanschuiven. Alhoewel ik dit vooral en zeker niet wil laten gelden voor die vreemde onverstaanbare na-praat waterreusquote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Respect? De NOS en dus SV krijgt overheidsgeld, VI niet. Waarom zou je daar respect voor moeten hebben?
Och, dat bedrag gaat linea recta richting vaste lasten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel zakjes pinda's kan jij kopen van je ¤1250 netto?²
Koeman zit daar vooral om openlijk te solliciteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
is al het hele seizoen zo,
Derksenhoud zich nooit in,
helaas moet Cheque van Geld altijd aan z'n snabbeltjes denken en breekt tie elke discussie af zodra het interessant wordt, en Youri de man die nooit een zin afmaakt, Koeman zit daar als decorstuk
Vind je het raar? Jack kruipt 50 minutenlang je hol in, dan wilt iedereen er te gast zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nou omdat daar over het algemeen , voor mij dan, meer respectable mensen aanschuiven. Alhoewel ik dit vooral en zeker niet wil laten gelden voor die vreemde onverstaanbare na-praat waterreus
1x .... en dat was niet eens tijdens SV....niet gaan zwetsen hequote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Koeman zit daar vooral om openlijk te solliciteren.
Alleen Hugo Borst heb ik hoog zitten, de rest dwaalt altijd af naar oninteressante onderwerpen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nou omdat daar over het algemeen , voor mij dan, meer respectable mensen aanschuiven. Alhoewel ik dit vooral en zeker niet wil laten gelden voor die vreemde onverstaanbare na-praat waterreus
Hij solliciteerde anders openlijk naar PSV tijdens SV.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
1x .... en dat was niet eens tijdens SV....niet gaan zwetsen he
Is natuurlijk niet helemaal objectief he. Ik vind Johan ook wel een goede vent, maar vd Gijp is nou ook niet echt een toevoeging en 'lachen om home-video' Kraay geeft ook weinig hoogstaande verhalen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vind je het raar? Jack kruipt 50 minutenlang je hol in, dan wilt iedereen er te gast zijn.
Johan is wat minder geliefd in Nederland en verder hebben die gasten toch geen reet te melden.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef TheFrankey het volgende:
maar vd Gijp is nou ook niet echt een toevoeging
en dat het een voetbalprogramma isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Hoor hem schreeuwen he.![]()
Weet ie wel dat dit uitgezonden wordt?
Is dat niet wat te veel voor hem? Dat verdient de Pers niet eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef Kerol het volgende:
7 mil per jaar, soww :}
Liever dit dan een half uur lang discussieren over wel of geen rode kaartquote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef TheFrankey het volgende:
Kijk en dit is precies waarom ik die vd Gijp nou niet zon toevoeging vind. Leuk verhaal hoor maar het verteld helemaaaaaal niets nieuws, maar straks gaat KRaay nog bloopers laten zien.
Als hij verlengt wel, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat niet wat te veel voor hem? Dat verdient de Pers niet eens.![]()
²
En dat eeuwige gezeik over vuile overtredingen en elleboogjesquote:Op maandag 11 mei 2009 22:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Liever dit dan een half uur lang discussieren over wel of geen rode kaart.
Dan zap je toch lekker.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef TheFrankey het volgende:
Kijk en dit is precies waarom ik die vd Gijp nou niet zon toevoeging vind. Leuk verhaal hoor maar het verteld helemaaaaaal niets nieuws, maar straks gaat KRaay nog bloopers laten zien.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef HocBarr het volgende:
Dordrecht heeft een sterke tweede helft gespeeld. Ze hebben lange tijd rond de laatste plaats gestaan.
Zuurpruim. Alsof alles informatief en nuttig moet zijn. Het is tv man!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef TheFrankey het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef TC03 het volgende:
De columns in de VI van Niko Dijkshoorn zijn erg leuk.
Dordtquote:
Inderdaad, gouden greep geweest van Derksen. Snap ook niet dat de Volkskrant hem weggestuurd heeft. Maar die hebben de rekening al gekregen toen die andere, legendarische columnist toch niet wilde terugkomen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef TC03 het volgende:
De columns in de VI van Niko Dijkshoorn zijn erg leuk.
Vreemd.quote:
V Halst is net zo erg.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft wel een punt, ik vind Humberto net een groot kind. Je ziet van Halst ook vaak wazig naar hem kijken.
De Hans Kraay jr. Award?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zag een trainer voorbij komen wiens award ik waarschijnlijk ga krijgen.²
Inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef The_Verve het volgende:
Nico Dijkshoorn moet eigenlijk een column aan het begin van dit programma krijgen...
Een beetje zoals Hugo Borst voorheen in Studio Voetbal had...
Neen, Schotse collie Trond Sollied.quote:
Johan heeft hem ooit al eens goed aangepakt in een column hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Merkie het volgende:
Hoop dat Jan van Halst ook eens gebasht wordt, hij weet altijd in drie minuten uit te leggen wat een speler had moeten doen in 1/10 van een seconde, en dat op een manier alsof hij zelf beter was dan Maradona.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef maril het volgende:
Word ik in dit programma ook al geconfronteerd met die zak van een Dijkshoorn
De Pers speelt ook geen 60 wedstrijden in 63 dagenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat niet wat te veel voor hem? Dat verdient de Pers niet eens.![]()
²
Ja, met zijn blessure sheet speelt hij die net in 3 jaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
De Pers speelt ook geen 60 wedstrijden in 63 dagen
Dat was de leukstequote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef rubbereend het volgende:
De hele linkerkant ............. zonder bal..................... dat was ook beter
Precies.quote:
Doet hij wel is .. bij eredivisie live nota benequote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef The_Verve het volgende:
Nico Dijkshoorn moet eigenlijk een column aan het begin van dit programma krijgen...
Een beetje zoals Hugo Borst voorheen in Studio Voetbal had...
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Superheld het volgende:
Wat een held die gijp, valt me tegen dat er nog geen topic is zoals:: 'Bedenk hier quotes die Gijpie gezegd zou kunnen hebben' oid.
Ik ook, hij beschouwt ze als dorps gekken.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:39 schreef maril het volgende:
Ik moet altijd lachen op de manier hoe Johan kijkt als vd Gijp en Kraay aan het woord zijn.
Zit op me mobieltje en dat is irritantquote:
Idd. Genee.quote:
Iets gemistquote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op, gaan we nog wat zeggen over de eerste Marokkaanse topscorer van de eredivisie ooit?²
Ja, als tussenzin, vind ik niet genoeg. Ik wil een full duplex 5 minuten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iets gemistAan het begin hebben ze het al over hem gehad.
zelfde als elke week henkie timmer bashingquote:Op maandag 11 mei 2009 22:48 schreef koemleit het volgende:
ook elke week hetzelfde met van basten.
zelfde als van gaal eigenlijk elke week dezelfde bashing.
ik wilde er net gaan postenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
Bedenk hier quotes die Gijpie gezegd zou kunnen hebben.
Slotje.quote:
En dit is gewoon full duplex onzin, dat is nog het ergste, de cijfers pleiten voor van Basten, maar ja, dan verzinnen de haters weer het argument dat het kleine tegenstanders waren. Ernstig dit.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef koemleit het volgende:
100x zeggen dat ie er bij nederland ook niks van gebakken heeft.
Ja, dat dacht ik ook, hahaahah.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tussen Kopenhagen en Celtic zitten een jaar of 3 hoor?
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef HSV het volgende:
Marco komt nooit meer terug
Hele goede speler, maar hij doet alles op fysiek in een laag tempo. Ik denk niet dat hij het red bij een Chelsea of Arsenal, ik vind Adel Taarabt van Tottenham veel beter, en die speelt nooit. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
''Dembele is klaar voor de absolute top''
Hans
Over dat Démbele het niet gaat redden bij de absolute top.quote:
Slaat nergens op iddquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over dat Démbele het niet gaat redden bij de absolute top.²
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).quote:
Ik zou eerder van Nistelrooy noemen waarvan 95 procent zei dat ie zou mislukken bij PSV. Die was destijds ook de jongste niet. Kluivert had er destijds al 30 interlands opzitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).²
quote:
Auw! Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Pijnlijk!quote:
Ik vind het juist wel mooie zelfspot.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Auw! Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Pijnlijk!![]()
²
Maar hij kan totaal niet zingen, en zo rustig als hij is als hij een interview geeft, zo druk is hij als hij vragen moet beantwoorden. Hij heeft continue the drive om grappig te doen. Schaamteloos.quote:
Hij kan zichzelf geen houding geven zonder Johan.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij kan totaal niet zingen, en zo rustig als hij is als hij een interview geeft, zo druk is hij als hij vragen moet beantwoorden. Hij heeft continue the drive om grappig te doen. Schaamteloos.²
http://www.telegraph.co.u(...)ng-knee-surgery.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).²
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:13 schreef Perico het volgende:
Tis al door een paar mensen opgemerkt, maar die anekdote van van der Gijp over Gert Jan Verbeek die met hem en Been bij Heerenveen speelde, was echt geweldig.![]()
"We hadden geen linksback, linkshalf of linksbuiten, Verbeek bestreek de hele linkerkant. En maar draven. Maar wel altijd zonder bal. Dat was ook beter zo".![]()
maand of 3 eerderquote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tussen Kopenhagen en Celtic zitten een jaar of 3 hoor?
Het grote verschil is dat ze het bij VI tenminste zelf ook allemaal niet zo serieus nemen; het is daar gewoon entertainment. Beetje lachen met Gijp (Kuijt-verhaal, Verbeek, etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
60 wedstrijden in 63 dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef pfaf het volgende:
Gijp!
Wat een verhaal over Kuijt. En hij vertelde het ook doodleuk meerdere keren.
Fragmenten gezien, vooral de scene waar z'n ego gestreeld moet worden in de auto door zijn vriendin. Erg grappig!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef BeamofLight het volgende:
Zeg kennen jullie trouwens Boris Becker TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |