quote:
Auw! Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Pijnlijk!quote:
Ik vind het juist wel mooie zelfspot.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Auw! Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Pijnlijk!![]()
²
Maar hij kan totaal niet zingen, en zo rustig als hij is als hij een interview geeft, zo druk is hij als hij vragen moet beantwoorden. Hij heeft continue the drive om grappig te doen. Schaamteloos.quote:
Hij kan zichzelf geen houding geven zonder Johan.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij kan totaal niet zingen, en zo rustig als hij is als hij een interview geeft, zo druk is hij als hij vragen moet beantwoorden. Hij heeft continue the drive om grappig te doen. Schaamteloos.²
http://www.telegraph.co.u(...)ng-knee-surgery.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).²
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:13 schreef Perico het volgende:
Tis al door een paar mensen opgemerkt, maar die anekdote van van der Gijp over Gert Jan Verbeek die met hem en Been bij Heerenveen speelde, was echt geweldig.![]()
"We hadden geen linksback, linkshalf of linksbuiten, Verbeek bestreek de hele linkerkant. En maar draven. Maar wel altijd zonder bal. Dat was ook beter zo".![]()
maand of 3 eerderquote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tussen Kopenhagen en Celtic zitten een jaar of 3 hoor?
Het grote verschil is dat ze het bij VI tenminste zelf ook allemaal niet zo serieus nemen; het is daar gewoon entertainment. Beetje lachen met Gijp (Kuijt-verhaal, Verbeek, etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet hoor. Ze laten elkaar ook hier niet uitpraten en de onderwerpen zijn nagegoeg gelijk. Daarbij heb ik meer respect voor NOS mede omdat zij ook geen reclame uitzenden
60 wedstrijden in 63 dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef pfaf het volgende:
Gijp!
Wat een verhaal over Kuijt. En hij vertelde het ook doodleuk meerdere keren.
Fragmenten gezien, vooral de scene waar z'n ego gestreeld moet worden in de auto door zijn vriendin. Erg grappig!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef BeamofLight het volgende:
Zeg kennen jullie trouwens Boris Becker TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |