Doet hij wel is .. bij eredivisie live nota benequote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef The_Verve het volgende:
Nico Dijkshoorn moet eigenlijk een column aan het begin van dit programma krijgen...
Een beetje zoals Hugo Borst voorheen in Studio Voetbal had...
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Superheld het volgende:
Wat een held die gijp, valt me tegen dat er nog geen topic is zoals:: 'Bedenk hier quotes die Gijpie gezegd zou kunnen hebben' oid.
Ik ook, hij beschouwt ze als dorps gekken.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:39 schreef maril het volgende:
Ik moet altijd lachen op de manier hoe Johan kijkt als vd Gijp en Kraay aan het woord zijn.
Zit op me mobieltje en dat is irritantquote:
Idd. Genee.quote:
Iets gemistquote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op, gaan we nog wat zeggen over de eerste Marokkaanse topscorer van de eredivisie ooit?²
Ja, als tussenzin, vind ik niet genoeg. Ik wil een full duplex 5 minuten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iets gemistAan het begin hebben ze het al over hem gehad.
zelfde als elke week henkie timmer bashingquote:Op maandag 11 mei 2009 22:48 schreef koemleit het volgende:
ook elke week hetzelfde met van basten.
zelfde als van gaal eigenlijk elke week dezelfde bashing.
ik wilde er net gaan postenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
Bedenk hier quotes die Gijpie gezegd zou kunnen hebben.
Slotje.quote:
En dit is gewoon full duplex onzin, dat is nog het ergste, de cijfers pleiten voor van Basten, maar ja, dan verzinnen de haters weer het argument dat het kleine tegenstanders waren. Ernstig dit.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef koemleit het volgende:
100x zeggen dat ie er bij nederland ook niks van gebakken heeft.
Ja, dat dacht ik ook, hahaahah.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tussen Kopenhagen en Celtic zitten een jaar of 3 hoor?
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef HSV het volgende:
Marco komt nooit meer terug
Hele goede speler, maar hij doet alles op fysiek in een laag tempo. Ik denk niet dat hij het red bij een Chelsea of Arsenal, ik vind Adel Taarabt van Tottenham veel beter, en die speelt nooit. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
''Dembele is klaar voor de absolute top''
Hans
Over dat Démbele het niet gaat redden bij de absolute top.quote:
Slaat nergens op iddquote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over dat Démbele het niet gaat redden bij de absolute top.²
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).quote:
Ik zou eerder van Nistelrooy noemen waarvan 95 procent zei dat ie zou mislukken bij PSV. Die was destijds ook de jongste niet. Kluivert had er destijds al 30 interlands opzitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).²
quote:
Auw! Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Pijnlijk!quote:
Ik vind het juist wel mooie zelfspot.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Auw! Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Pijnlijk!![]()
²
Maar hij kan totaal niet zingen, en zo rustig als hij is als hij een interview geeft, zo druk is hij als hij vragen moet beantwoorden. Hij heeft continue the drive om grappig te doen. Schaamteloos.quote:
Hij kan zichzelf geen houding geven zonder Johan.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij kan totaal niet zingen, en zo rustig als hij is als hij een interview geeft, zo druk is hij als hij vragen moet beantwoorden. Hij heeft continue the drive om grappig te doen. Schaamteloos.²
http://www.telegraph.co.u(...)ng-knee-surgery.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik trek een vergelijking Adel Taarabt, zelfde soort spelers, ik vind Taarabt alleen beter, alleen speelt hij zelden bij Tottenham. Ik vind hem wel beter dan bv. Kalou (ik vraag me af wat hij nog bij Chelsea doet).²
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:13 schreef Perico het volgende:
Tis al door een paar mensen opgemerkt, maar die anekdote van van der Gijp over Gert Jan Verbeek die met hem en Been bij Heerenveen speelde, was echt geweldig.![]()
"We hadden geen linksback, linkshalf of linksbuiten, Verbeek bestreek de hele linkerkant. En maar draven. Maar wel altijd zonder bal. Dat was ook beter zo".![]()
maand of 3 eerderquote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tussen Kopenhagen en Celtic zitten een jaar of 3 hoor?
Het grote verschil is dat ze het bij VI tenminste zelf ook allemaal niet zo serieus nemen; het is daar gewoon entertainment. Beetje lachen met Gijp (Kuijt-verhaal, Verbeek, etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet hoor. Ze laten elkaar ook hier niet uitpraten en de onderwerpen zijn nagegoeg gelijk. Daarbij heb ik meer respect voor NOS mede omdat zij ook geen reclame uitzenden
60 wedstrijden in 63 dagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:07 schreef pfaf het volgende:
Gijp!
Wat een verhaal over Kuijt. En hij vertelde het ook doodleuk meerdere keren.
Fragmenten gezien, vooral de scene waar z'n ego gestreeld moet worden in de auto door zijn vriendin. Erg grappig!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef BeamofLight het volgende:
Zeg kennen jullie trouwens Boris Becker TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |