Trouwens, nu maar even een complimentje dan, dit is mijns inziens wél de manier om streamers input te laten geven en een opdracht wat breder en beter in die kelder te krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
ideetje,
als jullie nou eens wat tips geven voor het verslaan van de cinnamon challenge, dan stoppen wij die bij de brief erin
Eensch.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Maanvis het volgende:
kom op zeg, moeten we ze alles gaan voor zeggen? Gewoon 'zorg voor voldoende water' en 'denk er niet te gering over'. je kunt ze wel stap voor stap uitleggen hoe je 'm moet volbrengen maar de bedoeling van de bunker is nou juist dat er ook een beetje een creatieve geest wordt verwacht. prikkel ze niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal.
ik had gisteravond al paar filmpjes gezien die Danny had gepost, ik kreeg het al bij het zien ervan benauwd,quote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t probleem is dat t niet vochtig word, het gaat enorm klonten en op een moment MOET je wel slikken
Weet je wat? Je kan bij youtube kiezen of je mét of zonder geluid wilt, als iemand er problemen mee heeft dan zet ie het geluid maar uit. Aan de andere kant, je schrijft hier toch al wat je zei dus maakt het niet meer uit (of zijn getypte woorden minder erg?)quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik zeg op t eind , t brand als de kanker
denk maar niet dat ik em uploadvind dat niet zo netjes op een filmpje
veel plezier met je etentjequote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat iemand de stream opneemt, maar ik gok van wel want dat soort filmpjes scoren op youtube![]()
Tot later
Ja, nou ja het is De Bunker hoor...de 1 harkt haar haar aan tafel en rookt als iemand zit te eten, de ander rookt als hij staat te koken, de ander graait met zijn handen, van zijn mond naar een schaaltje eten en weer een ander zit de smerigheid onder haar nagels vandaan te graven, aan tafel en graait uit het zelfde schaaltje..so what?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Loedertje het volgende:
Behalve wat snot van Peter voegt hij er ook af en toe wat speeksel aan toe, even roeren, even proeven en hop weer met dezelfde lepel de pan in.
ik upload em nuquote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het op youtube hebt gezet. Linkje graag.
pics of een filmpje, anders is het niet gebeurdquote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Jimbo het volgende:
t stomme is , dat spul gaat na een tijdje op je tong gewoon branden , ik zit nogsteeds met een brandende bek nu
gewoon proberen , ben je een ervaring rijkerquote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had gisteravond al paar filmpjes gezien die Danny had gepost, ik kreeg het al bij het zien ervan benauwd,
nee ik zou zeggen, sla mij maar over deze keer![]()
maar nu weet ik ook van dat speeksel, zo leer ik weer
daar ben ik dus bang voor dat juist dat bij Marilien gaat gebeuren ...niet leuk dusquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen die gaan paniekeren en rare dingen gaan doen. Hyperventileren weet ik veel, keihard rondrennen totdat ze met hun kop tegen een pilaar aanknallen, gewoon. Ongelukken tijdens paniek
nee en ja, anders gaat het dus niet lukken en de vraag is of het ze lukt ook al hebben ze de tips, ik gok zomaar van niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nogmaals, wáárom ?
Beetje inventiviteit mogen we toch wel verwachten ? Moeten ze alles op een presenteerblaadje krijgen?
de sanctie zal niet superzwaar worden gezien de moeilijkheid van de opdracht...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef blomst het volgende:
Is dat kaneel doorslikken voor vandaag bedoeld???
Zet er dan ook maar als straf tegenover 24.00uur wakker blijven, dan weet je zeker dat er mensen onderdoor zullen gaan. En dan graag Marielin en jeroen als tegenstanders.
bij de rest wel?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
[..]
daar ben ik dus bang voor dat juist dat bij Marilien gaat gebeuren ...niet leuk dus
jullie bepalen wie het wordt, breng je stem uit zou ik zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
[..]
daar ben ik dus bang voor dat juist dat bij Marilien gaat gebeuren ...niet leuk dus
je hebt het nog gedaan ookquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon proberen , ben je een ervaring rijker
hahahha, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dat niet geval isquote:Op maandag 11 mei 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd jimbo
huub heb jij t nu al geprobeerd
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet naar te kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef Toverheks het volgende:
Waar ik nu met smart zit te wachten op filmpje van Jimbo
ik spoor nietquote:
Nee ik ben sportief, ik ga kijkenquote:
ga je het nog doenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahha, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dat niet geval is
is het werkelijk zo slecht gesteld met de inventiviteit van de overlevers?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee en ja, anders gaat het dus niet lukken en de vraag is of het ze lukt ook al hebben ze de tips, ik gok zomaar van niet.
ZIen, zien, zien!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Jimbo het volgende:
d) ja ik heb t geflimt , maar denk niet dat im em wil uploaden
Marilien loopt al dagen rillend rond en das niet alleen van de kouquote:
hallo, je moet mensen ook maar nemen hoe ze zijn....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
even wat anders, eline praat steeds met een volle bek, wat ze ook in der mond stopt en ze is niet te verstaan dan, gooi die luidspreker is aan en roep dat ff om dat ze eerst der mond leeg moet eten
En we hebben een reden om Eline de opdracht te laten doen.....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
even wat anders, eline praat steeds met een volle bek, wat ze ook in der mond stopt en ze is niet te verstaan dan, gooi die luidspreker is aan en roep dat ff om dat ze eerst der mond leeg moet eten
en jij kan zien dat ik t nog echt ben ook, want jij kent mequote:
geluid moet goed zijn Huubquote:Op maandag 11 mei 2009 18:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hallo, je moet mensen ook maar nemen hoe ze zijn....
Ze doen het allemaal, maar als Eline het doet is het erger? zoiets?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
Afgunstquote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, maar als Eline het doet is het erger? zoiets?
Maar maar maar, dan weet straks heel fok hoe lekker jij bent.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en jij kan zien dat ik t nog echt ben ook, want jij kent me![]()
Ja, dat niet alleen Bart erbij staat, meerdere mensen.ten eerste voor het geval dat en ten tweede maakt dat meer indruk bij de Bunkeraars en onderschatten ze het niet zo snel.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zorg dat er beneden mensen stand-by staan, gewoon dat er genoeg mensen beneden moeten zijn die alles goed kunnen opvangen als er 1 rare dingen gaat doen.
Het is ook nooit goed hè. Zitten ze in een koude bunker of moeten ze buiten slapen, is het te koud, staat de verwarming aan in de auto is het weer te warm...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef snetje het volgende:
lekker eerlijk trouwens van Bart .. de verwarming in de auto op zijn hoogst zetten ...
een half kotsende michel is niet lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan weet straks heel fok hoe lekker jij bent.
Dan heb je YouTube kapot gemaaktquote:Op maandag 11 mei 2009 18:17 schreef Jimbo het volgende:
iemand bekend met uploaden op jewtube ?
ik heb mn video en krijg nu
Deze video is niet beschikbaar.
Is nog aan het processen lijkt m? moet een melding van staanquote:Op maandag 11 mei 2009 18:17 schreef Jimbo het volgende:
iemand bekend met uploaden op jewtube ?
ik heb mn video en krijg nu
Deze video is niet beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |