Er hangen TWEE camera's bij dat aanrechtblok dus waarom zou je het dan niet in beeld kunnen brengenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, optie 2,3,4 komt erin, namens jou!
deel 1 niet omdat we t dan niet goed in beeld kunnen brengen
Doet het ook niet meteen na het eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar als er dan toch een brief bij moet, zet er dan het volgende in:
1. Doe het in de buurt van toilet of gootsteen
2. Zorg voor voldoende water
3. Zorg dat uw mond voldoende vochtig is
4. Denk er niet te gering over
mensen die gaan paniekeren en rare dingen gaan doen. Hyperventileren weet ik veel, keihard rondrennen totdat ze met hun kop tegen een pilaar aanknallen, gewoon. Ongelukken tijdens paniekquote:
Veels te mak daar al de hele middag.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef beequeen het volgende:
Calimero staat in haar uppie het bakje cruesli leeg te eten. Voor het groepsgevoel hè?
Ze vinden het allemaal gezellig en denken dat er geen ruzie/onenigheid komt, ondanks te verschillende karakters.
Kumbaya.
omdat die dermate dichtbij erop staan dat ze heel snel t beeld uitwandelenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er hangen TWEE camera's bij dat aanrechtblok dus waarom zou je het dan niet in beeld kunnen brengen
Lekker poken met een mes in die pan, daar blijft de baklaag goed vanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sterker nog dat zou haar dan ook nog lukken. Het is wat dat aangaat wel een doorzetster,
Hmm, was niet als kat bedoeld hoor, zonder smilies staat het er misschien wat resoluter dan ik bedoeldequote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, je had ook gewoon het normaal kunnen uitleggen. Ik snap nu de truck.
Als je ook nog even uitlegt wat voor effect het kan hebben wanneer het wel lukt zo'n lepel weg te werken dan stem ik voor.
Geef er dan gewoon een condoom bij voor de hyperventilatie. Ik denk dat de paniek meer in de hoofden van de bedenkers zit, de bewoners zelf zullen echt niet gaan rennen aangezien dat energie kost en ze onwijs lui zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen die gaan paniekeren en rare dingen gaan doen. Hyperventileren weet ik veel, keihard rondrennen totdat ze met hun kop tegen een pilaar aanknallen, gewoon. Ongelukken tijdens paniek
Zet er ook maar bij dat er een klein percentage mensen zijn die het wél gelukt is.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen die gaan paniekeren en rare dingen gaan doen. Hyperventileren weet ik veel, keihard rondrennen totdat ze met hun kop tegen een pilaar aanknallen, gewoon. Ongelukken tijdens paniek
'quote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, optie 2,3,4 komt erin, namens jou!
deel 1 niet omdat we t dan niet goed in beeld kunnen brengen
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat die dermate dichtbij erop staan dat ze heel snel t beeld uitwandelen
euh, in de hoofden van de kijkers, enne ik heb je misschien te hoog ingeschat. Ik bedoelde dat rondrennen als metafoorquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geef er dan gewoon een condoom bij voor de hyperventilatie. Ik denk dat de paniek meer in de hoofden van de bedenkers zit, de bewoners zelf zullen echt niet gaan rennen aangezien dat energie kost en ze onwijs lui zijn.
ok ik hjeb t geprobeertquote:Op maandag 11 mei 2009 17:43 schreef Jimbo het volgende:
n
[..]
net de kastjes doorgegaan, heb geen kaneel hier
Ik stop maar met On Topic posten. Totaal zinloos.quote:
Als je na poging 1 nog een poging wil wagen is er iets mis met jequote:
probeer 's en film het. Als het lukt weten ze meteen hoe het moet. Het lot van de overlevers ligt in jouw handen!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Toverheks het volgende:
doe je ogen dicht.
lepel kaneel in je mond.
wachten tot het vochtig is door je eigen speeksel.
dan doorslikken, meteen een glas water er achter aan.
lijkt mij hoor weet het niet, maar het belangrijkste is je toch heel goed te concentreren, daarom de ogen dicht.
t probleem is dat t niet vochtig word, het gaat enorm klonten en op een moment MOET je wel slikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Toverheks het volgende:
doe je ogen dicht.
lepel kaneel in je mond.
wachten tot het vochtig is door je eigen speeksel.
dan doorslikken, meteen een glas water er achter aan.
lijkt mij hoor weet het niet, maar het belangrijkste is je toch heel goed te concentreren, daarom de ogen dicht.
Zullen wij voor je denken dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Jimbo het volgende:
d) ja ik heb t geflimt , maar denk niet dat im em wil uploaden
Ja, zonder Jeroen weinig humor etc. daar.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stop maar met On Topic posten. Totaal zinloos.
Helemaal mee eens, maar waarom ze de kans ontnemen?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je na poging 1 nog een poging wil wagen is er iets mis met je
[..]
Dan moet je de werking van dat spul op de mond een beetje uitleggen, zodat ze idd wel zelf kunnen gaan nadenken over truukjes om het minder erg te maken, zonder dat je het ze voorkauwt.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je alleen 2 en 4 doet wordt ook nog van ze verwacht dat ze zelf nadenken. Dus dan is het leuker en beter, en wordt het ook een beetje een mental challenge
.
ja, die lepelt zonder blikken of bloosen zo 3 lepels kaneel naar binnenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sterker nog dat zou haar dan ook nog lukken. Het is wat dat aangaat wel een doorzetster,
Volledig eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Maanvis het volgende:
kom op zeg, moeten we ze alles gaan voor zeggen? Gewoon 'zorg voor voldoende water' en 'denk er niet te gering over'. je kunt ze wel stap voor stap uitleggen hoe je 'm moet volbrengen maar de bedoeling van de bunker is nou juist dat er ook een beetje een creatieve geest wordt verwacht. prikkel ze niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal.
Ik neem aan dat je het op youtube hebt gezet. Linkje graag.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Jimbo het volgende:
t stomme is , dat spul gaat na een tijdje op je tong gewoon branden , ik zit nogsteeds met een brandende bek nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |