- Zo snel mogelijk inslikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
ideetje,
als jullie nou eens wat tips geven voor het verslaan van de cinnamon challenge, dan stoppen wij die bij de brief erin
ik wil ze zien kotsen, zien proesten, zien stikken en zien kuchen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
ideetje,
als jullie nou eens wat tips geven voor het verslaan van de cinnamon challenge, dan stoppen wij die bij de brief erin
Probeer het eens, en laat een camera meelopenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo te zien moet je t gewoon lang in je mond houden zodat t allemaal vochtig word en kan je t zo slikken
Waar moet je stemmen? Dagduel, extreme eating?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, je had ook gewoon het normaal kunnen uitleggen. Ik snap nu de truck.
Als je ook nog even uitlegt wat voor effect het kan hebben wanneer het wel lukt zo'n lepel weg te werken dan stem ik voor.
oke, oke, bijnaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:39 schreef Danny het volgende:
[..]
- Zo snel mogelijk inslikken
- Eerst vochtig laten worden in je mond
- Door je neus ademen
- Door je mond ademen
- Adem inhouden
yupquote:Op maandag 11 mei 2009 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar moet je stemmen? Dagduel, extreme eating?
Dankjewel.quote:
Nogmaals, wáárom ?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef ditisHuub het volgende:
gewoon oprechte tips die ze kunnen helpen bij het voltooien van deze opdracht
omdat ze t anders gaan onderschatten en we geen paniek willen waarin er ongelukken kunnen gebeurenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nogmaals, wáárom ?
Beetje inventiviteit mogen we toch wel verwachten ? Moeten ze alles op een presenteerblaadje krijgen?
Dat is zinloos, want ook in dat filmpje is er volgens mij niemand die het gelukt is. Kortom, 100 procent failure gegarandeerdquote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
ideetje,
Aan wat voor ongelukken denk je?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat ze t anders gaan onderschatten en we geen paniek willen waarin er ongelukken kunnen gebeuren
net de kastjes doorgegaan, heb geen kaneel hierquote:
denk nou eens na voordat je wat post,quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zinloos, want ook in dat filmpje is er volgens mij niemand die het gelukt is. Kortom, 100 procent failure gegarandeerd
als je beloofd 3 pakjes aan haar te geven in ruil voor 3 lepels kaneel eten, doet ze het ook nogquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik hoorde Marielin zonet zeggen dat ze graag wordt gekozen voor een dagduel zolang ze er maar sigaretten mee kan winnen.
oke, optie 2,3,4 komt erin, namens jou!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar als er dan toch een brief bij moet, zet er dan het volgende in:
1. Doe het in de buurt van toilet of gootsteen
2. Zorg voor voldoende water
3. Zorg dat uw mond voldoende vochtig is
4. Denk er niet te gering over
Gewoon dit bericht:quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat ze t anders gaan onderschatten en we geen paniek willen waarin er ongelukken kunnen gebeuren
Sterker nog dat zou haar dan ook nog lukken. Het is wat dat aangaat wel een doorzetster,quote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je beloofd 3 pakjes aan haar te geven in ruil voor 3 lepels kaneel eten, doet ze het ook nog
Laat ze maar, via het scherm, een paar youtubers zien, dan weten ze hoe het gaat.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
denk nou eens na voordat je wat post,
duurde 1 seconde om dit te vinden
Als je alleen 2 en 4 doet wordt ook nog van ze verwacht dat ze zelf nadenkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, optie 2,3,4 komt erin, namens jou!
deel 1 niet omdat we t dan niet goed in beeld kunnen brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |