of de regiewebcam er op richten die het nog steeds niet doetquote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
huub kan je n foto maken van het konijn
Als ze erover na kunnen denken, wordt het niet veel soeps hoor... Iedereen met enig logisch redeneervermogen kan wel inzien dat kaneel een fijne stof is, de coagulerende werking ervan kennelijk laag, en dat er daarom zoveel mogelijk speeksel en zo weinig mogelijk lucht aan te pas moet komen. Als ze een uur hebben om daarop te anticiperen, gebeurt er waarschijnlijk helemaal niks tijdens deze 'challenge'.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik ben aan het denken of ik voor ga stemmen... het lijkt me wel grappig en een echt extreme challenge... Ik hoop dat ze ook ruim de tijd krijgen om er goed over na te denken... voorpret en discussie lijkt me sowieso ook een leuk gedeelte van deze opdracht.
Ze zijn straks 36 uur wakker. Die vinden alles leuk.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Overlevers zin hebben in deze kotskaneel voor een douche, een bed en een persoonlijk item.
Waarschijnlijk onderschatten ze het.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Overlevers zin hebben in deze kotskaneel voor een douche, een bed en een persoonlijk item.
Er komt toch een goede uitleg bij?quote:
Ik hoorde Marielin zonet zeggen dat ze graag wordt gekozen voor een dagduel zolang ze er maar sigaretten mee kan winnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
misschien vergeten ze die te geven en krijgen ze die een paar uur te laat nadat ze boos zijn geworden?quote:
Dan zou Bart bellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen kan ook nog weleens besluiten om gewoon weg te blijven ..
Dat zou ik dan wel een blunder durven noemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
misschien vergeten ze die te geven en krijgen ze die een paar uur te laat nadat ze boos zijn geworden?
Het zal mij niks verbazen als 1 of meer van de Bunkeraars dit wel eens eerder heeft geprobeerd.quote:
Kijk dit vind ik nu een heel verhelderende post. Jammer van die onnodige kat.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als ze erover na kunnen denken, wordt het niet veel soeps hoor... Iedereen met enig logisch redeneervermogen kan wel inzien dat kaneel een fijne stof is, de coagulerende werking ervan kennelijk laag, en dat er daarom zoveel mogelijk speeksel en zo weinig mogelijk lucht aan te pas moet komen. Als ze een uur hebben om daarop te anticiperen, gebeurt er waarschijnlijk helemaal niks tijdens deze 'challenge'.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien vergeten ze die te geven en krijgen ze die een paar uur te laat nadat ze boos zijn geworden?
Dat kán dus nog steeds lijkt mij.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nu een heel verhelderende post. Jammer van die onnodige kat.
zo te zien moet je t gewoon lang in je mond houden zodat t allemaal vochtig word en kan je t zo slikkenquote:
ja want knijn is lief !quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
of de regiewebcam er op richten die het nog steeds niet doet
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Loedertje het volgende:
Lekker Peter, je proeft ff wat, snift dan, wrijft ff lekker langs je snotneus en vervolgens steek je je handen weer in het eten.
probeer 't eens? en film 't meteen evenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo te zien moet je t gewoon lang in je mond houden zodat t allemaal vochtig word en kan je t zo slikken
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen kan ook nog weleens besluiten om gewoon weg te blijven ..
Ja, je had ook gewoon het normaal kunnen uitleggen. Ik snap nu de truck.quote:
Waarom? Van mij mag die pen er wel in hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
ideetje,
als jullie nou eens wat tips geven voor het verslaan van de cinnamon challenge, dan stoppen wij die bij de brief erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |