de sanctie zal niet superzwaar worden gezien de moeilijkheid van de opdracht...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef blomst het volgende:
Is dat kaneel doorslikken voor vandaag bedoeld???
Zet er dan ook maar als straf tegenover 24.00uur wakker blijven, dan weet je zeker dat er mensen onderdoor zullen gaan. En dan graag Marielin en jeroen als tegenstanders.
bij de rest wel?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
[..]
daar ben ik dus bang voor dat juist dat bij Marilien gaat gebeuren ...niet leuk dus
jullie bepalen wie het wordt, breng je stem uit zou ik zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
[..]
daar ben ik dus bang voor dat juist dat bij Marilien gaat gebeuren ...niet leuk dus
je hebt het nog gedaan ookquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon proberen , ben je een ervaring rijker
hahahha, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dat niet geval isquote:Op maandag 11 mei 2009 18:03 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd jimbo
huub heb jij t nu al geprobeerd
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet naar te kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef Toverheks het volgende:
Waar ik nu met smart zit te wachten op filmpje van Jimbo
ik spoor nietquote:
Nee ik ben sportief, ik ga kijkenquote:
ga je het nog doenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahha, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dat niet geval is
is het werkelijk zo slecht gesteld met de inventiviteit van de overlevers?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee en ja, anders gaat het dus niet lukken en de vraag is of het ze lukt ook al hebben ze de tips, ik gok zomaar van niet.
ZIen, zien, zien!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Jimbo het volgende:
d) ja ik heb t geflimt , maar denk niet dat im em wil uploaden
Marilien loopt al dagen rillend rond en das niet alleen van de kouquote:
hallo, je moet mensen ook maar nemen hoe ze zijn....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
even wat anders, eline praat steeds met een volle bek, wat ze ook in der mond stopt en ze is niet te verstaan dan, gooi die luidspreker is aan en roep dat ff om dat ze eerst der mond leeg moet eten
En we hebben een reden om Eline de opdracht te laten doen.....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
even wat anders, eline praat steeds met een volle bek, wat ze ook in der mond stopt en ze is niet te verstaan dan, gooi die luidspreker is aan en roep dat ff om dat ze eerst der mond leeg moet eten
en jij kan zien dat ik t nog echt ben ook, want jij kent mequote:
geluid moet goed zijn Huubquote:Op maandag 11 mei 2009 18:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hallo, je moet mensen ook maar nemen hoe ze zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |