Ik zou het begrijpen als ze zouden stoppen met manipulatie, pogingen tot manipulatie, gekleurde en onduidelijke polls e.d., zich houden aan 'you control the bunker' en 'we gaan de kijker niet bedriegen' en fouten durven toegeven (en indien mogelijk, corrigeren, bv door de bewoners op de hoogte te stellen dat de kijker helemaal niet is gevraagd of ze hun spullen terug mochten).quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij er nog iets bij voorstellen dat men Jeroen er in wil houden. Maar doe het dan niet op deze manier. Ik kan mij voorstellen dat vanwege het kleine aantal streamers en het beschikbare geld onder een paar streamers het men daar niet geheel en al naar wens vind verlopen.
Dat kan, dat snap ik en ik heb daar ook nog wel enig begrip voor, ondanks dat het is wát het is en dat het naar beneden stemmen van één persoon volgens de regels verloopt.
Ik zou het dan begrijpen als de redactie als een soort van presentje iedereen wederom een x aantal vrij te besteden credits geeft, als dank voor de input in deze pilot en als tegenwicht voor de financieel beter gesitueerden en in het licht van het feit dat er schijnbaar een klein aantal betalende streamers zijn.
Maar dit is wat mij betreft echt een brug te ver.
Nee, ik stem voor. Laat ze maar in hun eigen val trappen, zodra dat gedaan is missen ze bij de volgende aflevering veel inkomsten omdat gebleken is dat er met je bestede geld gesold gaat worden.quote:
de poll had dan eigenlijk zo geweest:quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef sunny16947 het volgende:
De poll had anders kunnen zijn:
Een wildcard?
ja
Nee
Voor wie:
Bobby
Renate
Amber
eerstvolgende exit
- nederland koopt staatslotenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef koemleit het volgende:
wat is er mis met de wild card poll?
als de meerderheid het niet wil dan komt het er gewoon niet lijkt me..
dus ze vragen het toch netjes?
stem gewoon nee als je het niet wilt lijkt me.
1. De deelnemers worden bij de veter genomen omdat het niet volgens concept is. Opeens wordt het percentage van "de kans" weer verkleindquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef koemleit het volgende:
wat is er mis met de wild card poll?
als de meerderheid het niet wil dan komt het er gewoon niet lijkt me..
dus ze vragen het toch netjes?
stem gewoon nee als je het niet wilt lijkt me.
dan stem nederland natuurlijk op neequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
- nederland koopt staatsloten
- vlak voor de trekking komt er een poll onder alle nederlanders
'moeten we alle verkocht loten ongeldig verklaren'
wat zou daar mis mee zijn?
ze vragen het toch netjes?
Elke bewoners zal gekleurd zijn. Mocht Peter blijven en Jeroen gaat weg en die krijgt een wildcard klopt het toch al niet. IPV opluchting krijgt de streamer de kans hem te treiteren. Ik ben daar tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij er nog iets bij voorstellen dat men Jeroen er in wil houden. Maar doe het dan niet op deze manier. Ik kan mij voorstellen dat vanwege het kleine aantal streamers en het beschikbare geld onder een paar streamers het men daar niet geheel en al naar wens vind verlopen.
Dat kan, dat snap ik en ik heb daar ook nog wel enig begrip voor, ondanks dat het is wát het is en dat het naar beneden stemmen van één persoon volgens de regels verloopt.
Ik zou het dan begrijpen als de redactie als een soort van presentje iedereen wederom een x aantal vrij te besteden credits geeft, als dank voor de input in deze pilot en als tegenwicht voor de financieel beter gesitueerden en in het licht van het feit dat er schijnbaar een klein aantal betalende streamers zijn.
Dan kun je alsnog nee stemmen, maar ben je wel duidelijk. Nu wordt er alleen maar AANGENOMEN dat het om Jeroen gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef Danny het volgende:
[..]
de poll had dan eigenlijk zo geweest:
de duizenden stemmen die we nietig gaan verklaren zijn de stemmen die zijn gegeven voor
Bobby
Renate
Amber
Eerstvolgende exit
Zijn jullie maf ofzo, voor niemand natuurlijk
de redactie vraagt of jullie het willenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. De deelnemers worden bij de veter genomen omdat het niet volgens concept is. Opeens wordt het percentage van "de kans" weer verkleind
2. De streamers die veel geld dokken worden bij de benen genomen omdat een overlever die er met veel geld is uitgestemd via een omweg toch weer terug kan komen.
3. Het verloop van het spel is schijnbaar niet naar de zin van het Bunkerteam en ze arrangeren één en ander om het weer naar hun hand te zetten. Dus in tegenstelling tot "In control zijn" is de kijker niet "in control"
Degene met de wildcard dingt niet meer mee voor de hoofdprijs hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:59 schreef akveor het volgende:
Degene met de wildcard dingt niet meer mee voor de hoofdprijs hoor.
Ja, we blijven dokken. Straks is er een winnaar en krijgen we een Poll: Weten jullie wel zeker dat jullie hem als winnaar willen zien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
de redactie vraagt of jullie het willen
jullie zeggen gewoon allemaal: "neu dat willen we niet (zie bovenstaande redenen) en er is dan toch niks aan de hand?"
Nou daar mag ik toch wel van uit gaan zeker? Wat zullen we nou krijgen...?quote:
En dan stem ik NEE.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, we blijven dokken. Straks is er een winnaar en krijgen we een Poll: Weten jullie wel zeker dat jullie hem als winnaar willen zien?
Assumption is the mother of all fuck-ups ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef akveor het volgende:
Nou daar mag ik toch wel van uit gaan zeker? Wat zullen we nou krijgen...?![]()
Dat zou ik, als final joke, dan wel weer lachen vinden....quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, we blijven dokken. Straks is er een winnaar en krijgen we een Poll: Weten jullie wel zeker dat jullie hem als winnaar willen zien?
Ik snap jouw kritiek niet helemaal. We hebben meerdere mailtjes gehad van kijkers, met de vraag of er een Overlever terug in het spel kon komen. Net als met andere verzoeken (we kunnen natuurlijk niet alles inwilligen) is er een poll op de site gekomen. Volgens de wens van de streamer dus.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuck-ups ...
maak dan even duidelijk hoe het zit met de winkans, mocht er iemand weer terug de kooi in komen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik snap jouw kritiek niet helemaal. We hebben meerdere mailtjes gehad van kijkers, met de vraag of er een Overlever terug in het spel kon komen. Net als met andere verzoeken (we kunnen natuurlijk niet alles inwilligen) is er een poll op de site gekomen. Volgens de wens van de streamer dus.
1. De kijker heeft om een poll gevraagd.
2.We hebben een poll gemaakt
3. De kijker kan nu stemmen op de poll.
4. Als de kijker de poll wegstemt, komt er geen wild card.
5. Als de kijker vindt dat één persoon te veel macht heeft vanwege zijn/haar financiele posistie, is de kijker vrij om zelf een genootschap van minder bedeelden op te richten, om de stemmen van de welgestelden te counteren.
Dus ik begrijp niet helemaal waar je over zit te zeuren. Als je het er niet mee eens bent dat de kijker een bepaalde macht heeft, is dat niet meer mijn probleem. Wij hebben de kijker die macht gegeven. Sommige kijkers begrijpen dat je met een aantal honderden euro´s de boel naar je hand kan zetten. Andere kijkers hebben dit (nog) niet door. Wat mij betreft is dit volledig in de geest van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |