abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68907426
Was die bom hier trouwens al genoemd?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 11 mei 2009 @ 15:48:34 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68907436
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Zullen we maar agree-en to disagree-en en het nu weer over pannenkoeken hebben?
Hoe zou het met Deborah zijn eigenlijk?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 15:48:37 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68907440
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:

Ja, als je het zó stelt, Danny!
Ik moest me even inleven in een situatie waar ik me zelf nooit in bevindt, maar dan komen we er ook wel
quote:
Gelukkig woon ik vlak bij de Belgische grens en heb ik vrienden die wel een coffeeshop in durven en mogen.

Zullen we maar agree-en to disagree-en en het nu weer over pannenkoeken hebben?
dan wel echte pannenkoeken he?
niet die klotedingen die Eline en Marielin maken

Gewoon doorspeuren naar de volgende blunder (of iets van gelijke strekking maar dat we omwille van Cc en Huub dan een andere naam zullen geven, maar wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 15:48:56 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68907456
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
dat was een flop, geen blunder
  maandag 11 mei 2009 @ 15:48:56 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68907457
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
Gave implosie was dat, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 mei 2009 @ 15:49:48 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68907487
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Danny het volgende:

dan wel echte pannenkoeken he?
niet die klotedingen die Eline en Marielin maken
Kun jij ze bakken?
quote:
Gewoon doorspeuren naar de volgende blunder (of iets van gelijke strekking maar dat we omwille van Cc en Huub dan een andere naam zullen geven, maar wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 15:51:42 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68907554
Overigens staat Marielein nóg astronomisch veel hoger dan ze normaal al doet, op de deelnemers-ranking. Áls er al sprake is geweest van een effect, dan heeft dat positief uitgepakt voor haar.

Verder vind ik de flexibiliteit die de redactie heeft, het snel polls kunnen maken n.a.v. gebeurtenissen beneden, zonder daar eerst drie uur met elkaar over te moeten vergaderen om het van alle kanten te bekijken, juist leuk en verfrissend. En ja, inherent daaraan is dat er dan af en toe eens wat over het hoofd gezien.

Ook de "twist" die gegeven wordt aan de muziekpoll, door jazz te gaan draaien. Dat kun je negatief uitleggen, want de kijkers hadden vast de Black Eyed Peas in gedachten voor de overlevers, maar ik vind dat wel grappig. Tsja, niet totáál in control dus, bummer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 15:51:50 #58
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68907560
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kun jij ze bakken?
jup. knorretje en ik bakken er regelmatig 50-100 voor school
Kan het zelfs met meerdere pannen tegelijk
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 15:59:09 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68907833
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
Overigens staat Marielein nóg astronomisch veel hoger dan ze normaal al doet, op de deelnemers-ranking. Áls er al sprake is geweest van een effect, dan heeft dat positief uitgepakt voor haar.
Ermm, die stemmen heb IK gegeven
quote:
Verder vind ik de flexibiliteit die de redactie heeft, het snel polls kunnen maken n.a.v. gebeurtenissen beneden, zonder daar eerst drie uur met elkaar over te moeten vergaderen om het van alle kanten te bekijken, juist leuk en verfrissend.
Offtopic. Daarvoor moet je in Het complimenten-voor-de-redactie topic! zijn
quote:
Ook de "twist" die gegeven wordt aan de muziekpoll, door jazz te gaan draaien. Dat kun je negatief uitleggen, want de kijkers hadden vast de Black Eyed Peas in gedachten voor de overlevers, maar ik vind dat wel grappig. Tsja, niet totáál in control dus, bummer.
Maakt me niet uit dat we niet TOTAAL in control zijn, maar wel dat mijn stem om ze wakker te houden met muziek wordt misbruikt om ze alsnog te treiteren. Dat is weggegooid geld voor me natuurlijk, en dat zal voor andere stemmende streamers niet anders zijn.
Als ik stem op peuken voor marielin ben ik ook pissig als ze chocoladesigaretten geven. En als we massaal stemmen dat er bier naar binnen moet denk ik dat bijna iedereen ook pissig zou worden als er alcoholvrij bier naar binnen zou gaan.

Nou maak ik er geen halszaak van hoor, maar als het vaker op dergelijke wijze gaat zal ik uiteindelijk wel zorgvuldiger met mijn stemmen gaan omspringen natuurlijk.
pi_68907987
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Danny het volgende:

Maakt me niet uit dat we niet TOTAAL in control zijn, maar wel dat mijn stem om ze wakker te houden met muziek wordt misbruikt om ze alsnog te treiteren. Dat is weggegooid geld voor me natuurlijk, en dat zal voor andere stemmende streamers niet anders zijn.
Als ik stem op peuken voor marielin ben ik ook pissig als ze chocoladesigaretten geven. En als we massaal stemmen dat er bier naar binnen moet denk ik dat bijna iedereen ook pissig zou worden als er alcoholvrij bier naar binnen zou gaan.

Nou maak ik er geen halszaak van hoor, maar als het vaker op dergelijke wijze gaat zal ik uiteindelijk wel zorgvuldiger met mijn stemmen gaan omspringen natuurlijk.
ff for the sake of the argument

Wie zegt dat andere streamers niet juist wilde dat we ze gingen " treiteren" (om jouw woorden te gebruiken) met dergelijke muziek

hoop dat je uiteindelijk altijd zorgvuldig met je stemmen omspringt en anders vraag je in de COS wat er precies wordt bedoeld met een poll.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:06:46 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68908138
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef ditisHuub het volgende:
en anders vraag je in de COS wat er precies wordt bedoeld met een poll.
Dat is bijna altijd te onduidelijk. Misschien een idee om bij elke optie een korte omschrijving te doen? Dan is het ook voor jullie wat beter gedocumenteerd.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 16:08:54 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68908216
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:02 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ff for the sake of the argument

Wie zegt dat andere streamers niet juist wilde dat we ze gingen " treiteren" (om jouw woorden te gebruiken) met dergelijke muziek
Niemand. Wie zegt jou dat ze dat WEL wilden? En indien dat antwoord 'niemand' is; waarom daar geen poll over? De kijker bepaalt toch zeg je steeds?
quote:
hoop dat je uiteindelijk altijd zorgvuldig met je stemmen omspringt
Doe ik ook. Op dagduels, weekopdrachten en wie er moeten duelleren stem ik al niet eens meer.
quote:
en anders vraag je in de COS wat er precies wordt bedoeld met een poll.
ok, ga ik meteen ff doen. ben benieuwd naar het antwoord
[TBO COS #162] No sleep till ... Brooklyn!
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 16:11:19 #63
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68908327
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is bijna altijd te onduidelijk. Misschien een idee om bij elke optie een korte omschrijving te doen? Dan is het ook voor jullie wat beter gedocumenteerd.
mja, nu moeten we dus bij elke poll in de cos vragen wat er bedoeld wordt. Kan ook. Is wat omslachtiger en meer werk voor ze, maar mij maakt 't verder weinig uit. In de cos kunnen ze het wel duidelijker uitleggen dan ze in een begeleidende tekst zouden kunnen. Moeten ze natuurlijk wel snel en vaak reageren.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:14:09 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68908447
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:

[..]

mja, nu moeten we dus bij elke poll in de cos vragen wat er bedoeld wordt. Kan ook. Is wat omslachtiger en meer werk voor ze, maar mij maakt 't verder weinig uit. In de cos kunnen ze het wel duidelijker uitleggen dan ze in een begeleidende tekst zouden kunnen. Moeten ze natuurlijk wel snel en vaak reageren.
Het is mij te omslachtig hoor.. maargoed, wat klaag ik, ik heb toch geen credits aangezien ik nog steeds wacht op de credits van de renate-stemronde.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 17:00:13 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68910235
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Ermm, die stemmen heb IK gegeven
[..]

Ze staat bijna 700 stemmen voor op de nummer twee hè. Kan best zijn dat jij daar vrijwel in je eentje verantwoordelijk voor bent natuurlijk. Maar ook in de COS waren er gisteren een hoop mensen die het zielig en oneerlijk vonden. Dus ik vermoed dat het wel meevalt met de imago-schade.

En nee niet elke poll moet gaan uitmonden in een aktie die de kijkers niet bedoeld hebben met hun stem. Zo'n jazzdeuntje vind ik dan wel weer een grappige twist. En het is ook wel grappig dat jij daar dan zo pissed over bent. Dubbel plezier dus, dankzij Lous Armstrong of welke trompetneger het ook was.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68910430
bijna 400 stemmen Gert
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 17:05:47 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68910452
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze staat bijna 700 stemmen voor op de nummer twee hè. Kan best zijn dat jij daar vrijwel in je eentje verantwoordelijk voor bent natuurlijk. Maar ook in de COS waren er gisteren een hoop mensen die het zielig en oneerlijk vonden. Dus ik vermoed dat het wel meevalt met de imago-schade.
Ik had gisteren 1000+ credits. nu nog 40 ofzo. You do the math.

[/quote]En nee niet elke poll moet gaan uitmonden in een aktie die de kijkers niet bedoeld hebben met hun stem. Zo'n jazzdeuntje vind ik dan wel weer een grappige twist. En het is ook wel grappig dat jij daar dan zo pissed over bent. Dubbel plezier dus, dankzij Lous Armstrong of welke trompetneger het ook was.
[/quote]ik ben er helemaal niet pissed over. Ik zeg dat ze er geen gewoonte van zouden moeten maken.
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 17:12:20 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68910697
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bijna 400 stemmen Gert
Klopt ja, ze staat zélf op ongeveer 700 stemmen, de nummer twee op zo'n 350.
Dat kan best wel grotendeels van Danny afkomstig zijn, evenals de topnotering aan negatieve stemmen tegen Eline.
pi_68911834
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:38 schreef ditisHuub het volgende:
over die pannenkoeken
Ben ik die hele discussie aan het nalezen tussen Cc en Danny kom jij aan met mijn voorbeeld van ''de pannenkoeken''

Joh, dat was gewoon maar één voorbeeldje dat me opviel dat er over sommige dingen niet écht goed nagedacht wordt, ik kan wel grotere blunders opnoemen, of je kunt het pech noemen of misverstanden, geef het maar de naam die jullie zelf willen, daar zal ik verder écht niet van wakker liggen.

Een paar voorbeeldjes zijn natuurlijk de al misschien opgeloste problemen zoals de link naar de ''gratis streams'' die overal behalve op Fok geplaatst konden worden, het creditsysteem dat niet klopte, een bug of een hacker, ik weet niet meer precies wat het was, lullig voor julllie maar natuurlijk ook lullig voor
''de streamers'' die wel overal netjes voor betaald hadden, maar goed da's geloof ik allemaal oud nieuws.

Tja maar als ik dan zo lees, hadden Cc en Danny een discussie over het benadelen van Marilien en ja wat ik er dan van mee heb gekregen is dat ze bijvoorbeeld wél peuken mee kreeg toen ze buiten moest slapen maar
ze dan vervolgens niet mag oproken, ja sorry bij dit soort voorbeelden ga je toch wel denken, waar slaat dat nou op? Dat is toch niet zo vreemd? Dan wek je wel de indruk dat het niet helemaal eerlijk gaat, en ach je hebt zelf alle andere voorbeelden vast al wel gelezen is de cossen.

Ja ik lees alléén mee, heb geen streams dus ook geen last van het Calimero stemmetje van Eline als dat al zo is en last van kutnijd en ik ook niet want ik vind het op zich allebei wel leuke meiden om te zien dus ik weet niet meer wie dat zei in de cos dat degene die tégen Eline waren last van kutnijd hadden maar dat is natuurlijk te makkelijk.

Tja en voor de rest vind ik dat credit systeem totaal ruk, sorry, maar ''de kijker bepaald'' is hier wel een beetje
geworden ''de rijkste kijker betaald''.

Er worden door sommige mensen ook heftig geprobeerd om dingen recht te praten die gewoonweg totaal krom zijn en het valt dan wél op dat dat dan net de mensen zijn waar je gezellig een biertje mee hebt gedronken of een blowtje mee hebt gerookt, komt op mij allemaal een beetje dubbel over, zou kunnen dat je
dan iets minder objectief naar de dingen gaat kijken óf dat als je de blunders toch ziet ze toch met man en macht goed wilt praten, is menselijk maar of dat nou helemaal slim is ?
Dat oordeel laat ik aan jullie zelf over, maar op een buitenstaander die alléén meeleest en misschien ook voor diegene die ook nog eens streams erbij hebben kan het wel vreemd overkomen.

(en laat er nu alsjeblieft niet iemand gaan roepen dat ik jaloers ben dat ik nog niet in de bunker ben
geweest, want geloof me, mij krijg je daar met geen 10 paarden naar toe, anders had ik me wel gewoon aangemeld, dus die opmerkingen kunnen sowieso achterwege blijven.)

Ja ik reageer nog maar even omdat ik eigenlijk stomverbaasd ben dat jij juist mijn post uitkoos om te reageren,
vandaar.... maar eh... nogmaals ik lig er verder niet wakker van en bovendien barst ik van de honger dus ga ik eten, heb trouwens vandaag ontzettende zin in pannenkoeken

eetse allemaal ook op de redactie en sterkte ermee zou ik zeggen !
pi_68913569
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef FANN het volgende:
[quote]
[..]

Mwahh moet zeggen ik ben zeker niet vaak online (streams) En eigenlijk vond ik dat pannenkoeken idee niet
eens zo slecht van je. Laten we het maar op een leermoment houden ofzo..
Dat stemmen gaat compleet aan me voorbij als ik eerlijk ben. En geen haar op mijn hoofd die er meer bij gaat kopen, is veel te vaag allemaal. ??? Debiele polls waar je geen ruk mee kan !!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2009 @ 22:56:04 #71
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68922986
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef Loedertje het volgende:
Mogen ze hun prijzen delen met de anderen? De beloningen (biefstuk,friet e.d ) mochten toch ook maar alleen door *de winnaar* worden gebruikt?
Jeroen deelt nu zijn sigaretten uit, volgt er een geldelijke sanctie?
De anderen hebben hem min of meer voor het blok gezet DUS die zijn schuldig, niet Jeroen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 01:47:40 #72
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68927453
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Tja maar als ik dan zo lees, hadden Cc en Danny een discussie over het benadelen van Marilien en ja wat ik er dan van mee heb gekregen is dat ze bijvoorbeeld wél peuken mee kreeg toen ze buiten moest slapen maar
ze dan vervolgens niet mag oproken, ja sorry bij dit soort voorbeelden ga je toch wel denken, waar slaat dat nou op? Dat is toch niet zo vreemd? Dan wek je wel de indruk dat het niet helemaal eerlijk gaat, en ach je hebt zelf alle andere voorbeelden vast al wel gelezen is de cossen.

Of ogenschijnlijk zonder reden van de regie een grote spin in de bunker doen.

----

Volgende blunder:

De "geheim agent" die de geheime opdrachten krijgt zou zijn rol verliezen als hij doorzien was.

Jeroen is doorzien - zelfs 2 keer betrapt.

Toch geven jullie hem gewoon een nieuwe opdracht alsof er niks gebeurd is.

(een opdracht die overigens weer Peter en Marielin treft)

Mijn post in "Een week The Bunker" over dat ik hoopte op een vervolg mag je doorstrepen. Flop maar lekker!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2009 @ 02:07:47 #73
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68927598
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
bijna 400 stemmen Gert
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_68927603
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:07 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

Mark
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:58:10 #75
2018 PC eend
relativist
pi_68927783
Pannenkoeken bakken (er niks van).

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')