Ach welnee, zo wil ze overkomen, maar ze is het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies want zij is toch dat het nette meisje
helemaal prachtig vond ik die actie van Jeroen, zijn haar eraf voor een kratje bier en het dan in avond opmakenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is er zelf aan begonnen idd, tja, voor een paar peuken moet je dan wel wat doen.
Hij had er een paar verstoptquote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
helemaal prachtig vond ik die actie van Jeroen, zijn haar eraf voor een kratje bier en het dan in avond opmaken
Ja misschien schat ik haar dan verkeerd in.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schat Eline zo in dat het haar geen bal uitmaakt of iemand een relatie heeft, als ze er zelf iets mee kan winnen (al is het maar even aandacht of vermaak) dan zie ik haar niet als het type wat enorm hoogdravende principes heeft op dat vlak.
Je bedoelt: jouw waardes deelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef evaxsis het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt want ze weet dondergoed te bespelen alleen denk ik wel dat ze wel nog waardes kent
vindt het ook hoor.quote:
precies het is nogal makkelijk met iemand te zoenen die je leuk vindt en die al bezet is. ik hou daar niet van want ik heb gewoon respect voor relaties.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
vindt het ook hoor.
gewoon de algemene normen en waarden..
lekker om even een ander in de kutzooi te brengen voor je eigen plezier.
inmiddels wel ja.. hij heeft het uitgemaakt via de streamquote:
hahaha dat lijkt mij wel dat zij nu niet meer wiltquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef snetje het volgende:
[..]
inmiddels wel ja.. hij heeft het uitgemaakt via de stream
Ik ga mooi tegen stemmen. Kutkaneel.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
Mensen gaan over hun nek. Oh jolly.quote:
Op de redactie testen jullie dat soort dingen toch altijd vooraf?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hij is te halen!
granted beetje moeilijk, maar niet onhaalbaar
Ik haal zo nog wel even een extra voorraadje kaneel voor Huub. Mag ie ook meteen de nootmuskaattest doenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Op de redactie testen jullie dat soort dingen toch altijd vooraf?
verdomme, ik had al op n andere gestemdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
mooi dan weet ik wanneer ik even niet hoef te kijken ... bah! al dat gestik en gekotsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
ik ga ff stemmenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
heb wel eens een nootmuskaatnoot opgeraspt en in een beker melk gedaan...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haal zo nog wel even een extra voorraadje kaneel voor Huub. Mag ie ook meteen de nootmuskaattest doen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Danny het volgende:
Even voor Huub:
Wat wordt bedoeld met de volgende polls:
KIES EEN WEEKUITDAGING
48 uur Geboeid
48 uur Zwart voor ogen
48 uur Bob de Bouwer
(en dan vooral die laatste)
KIES EEN DAGDUEL
Physical Challenge
Gemaskerde uren
Bunkerhints
Extreme Eating
(en dan vooral de eerste twee)
nootmuskaat is giftig in grote hoeveelheden he? dat weet je toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haal zo nog wel even een extra voorraadje kaneel voor Huub. Mag ie ook meteen de nootmuskaattest doen.
kunnen jullie in het vervolg even die cryptische hints in de fanmail van Marilien doorstrepen? o.a een konijntje is best wel lekker ...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hij is te halen!
granted beetje moeilijk, maar niet onhaalbaar
Of ik ben met een ander huis- tuin- en keukenkruid in de war waar je enorm van gaat hallucineren.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
heb wel eens een nootmuskaatnoot opgeraspt en in een beker melk gedaan...
kan je beter geconcentreerd Salvia roken, (salie) is wat beter
Ja, in een klok en klepel variant danquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Danny het volgende:
nootmuskaat is giftig in grote hoeveelheden he? dat weet je toch?
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik ben met een ander huis- tuin- en keukenkruid in de war waar je enorm van gaat hallucineren.
Kan zomaar.
quote:In grote hoeveelheden (5-30g) is nootmuskaat giftig. De stoffen kunnen een verdovende toestand opwekken die zelfs dodelijk kan zijn.
Salie!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik ben met een ander huis- tuin- en keukenkruid in de war waar je enorm van gaat hallucineren.
Kan zomaar.
Anyhood: gestemd op physical challenge.
Ja, dat kán dus dodelijk zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef ditisHuub het volgende:
nootmuskaat
http://www.bomi-1-gezondh(...)rtdrugs_ecodrugs.htm
Ja, verse nootmuskaat! Heel vers aub, and copious amounts of it!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou en met de varkensgriep momenteel. Het is nog goed voor ze ookquote:During the 1918 flu outbreak, an odd thing was noticed. Workers at cinnamon factories never caught the Spanish flu. Natural cinnamon dust blocked the flu virus from entering the body.
26 mensen die hun stem uit hebben gebrachtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Rica het volgende:
Weer eentje erbij.![]()
KIES EEN DAGDUEL
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Extreme Eating
»Physical Challenge 6 Votes
»Gemaskerde uren 4 Votes
»Bunkerhints 7 Votes
»Extreme Eating 9 Votes
Dat is zo'n beetje het aantal bij alle Polls?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
26 mensen die hun stem uit hebben gebracht
dat is natuurlijk je eigen interpretatie.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien vind ik die keus niet vallen onder extreem eating maar meer iemand gewoon laten kotsen. Extreem Eating gaat over dingen die we niet gewend zijn om te eten maar wel goed te eten zijn.
Yep.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je mag maar één keer stemmen toch op die Polls?
Wist niet dat er zo weinig kijkers waren, schrik hier best wel een beetje van.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is zo'n beetje het aantal bij alle Polls?
Ja het zijn geen honderden nog. Bij de bunker hadden ze het graag anders gezien maar voor de stemmer is het wel leuk dat je stem wat zwaarder telt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
26 mensen die hun stem uit hebben gebracht
je kan maar 1x stemmen idd, per account.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je mag maar één keer stemmen toch op die Polls?
je haalt kijkers en stemmers door elkaar. Er zijn ook polls waar 100x op gestemd wordt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wist niet dat er zo weinig kijkers waren, schrik hier best wel een beetje van.
er zijn meer kijkers dan stemmersquote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat stemt op een Poll zegt helemaal niets over het aantal dat kijkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Verre van zelfs, zullen er dan ook niet veel meer gaan worden de laatste weekjes.quote:
Wat is de gemiddelde *kijkdichtheid* eigenlijk? Dat moeten ze toch ook kunnen zien aan het aantal verbindingen?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Danny het volgende:
je haalt kijkers en stemmers door elkaar. Er zijn ook polls waar 100x op gestemd wordt.
Het is nog vroeg, zijn nog veel mensen op hun werk.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
je hoeft niet perse invloed te hebbenquote:
Ze zaten vanmiddag te zeuren over de viezigheid, Eline wilde graag een mop om te dweilen maar zo niet, ach dan bleef het maar vies. Niemand die op het idee komt om gewoon met een natte lap ff te gaan dweilen (douchewater opvangen en met de handdoeken dweilen o.i.d.)quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En graag het water afsluiten zodat ze het niet schoon kunnen maken
Mooi! Morgen een gevild konijn erin.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
je hoeft niet perse invloed te hebben
ah het alarm, bunny mag weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |