Op de redactie testen jullie dat soort dingen toch altijd vooraf?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hij is te halen!
granted beetje moeilijk, maar niet onhaalbaar
Ik haal zo nog wel even een extra voorraadje kaneel voor Huub. Mag ie ook meteen de nootmuskaattest doenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Op de redactie testen jullie dat soort dingen toch altijd vooraf?
verdomme, ik had al op n andere gestemdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
mooi dan weet ik wanneer ik even niet hoef te kijken ... bah! al dat gestik en gekotsquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
ik ga ff stemmenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
heb wel eens een nootmuskaatnoot opgeraspt en in een beker melk gedaan...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haal zo nog wel even een extra voorraadje kaneel voor Huub. Mag ie ook meteen de nootmuskaattest doen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Danny het volgende:
Even voor Huub:
Wat wordt bedoeld met de volgende polls:
KIES EEN WEEKUITDAGING
48 uur Geboeid
48 uur Zwart voor ogen
48 uur Bob de Bouwer
(en dan vooral die laatste)
KIES EEN DAGDUEL
Physical Challenge
Gemaskerde uren
Bunkerhints
Extreme Eating
(en dan vooral de eerste twee)
nootmuskaat is giftig in grote hoeveelheden he? dat weet je toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haal zo nog wel even een extra voorraadje kaneel voor Huub. Mag ie ook meteen de nootmuskaattest doen.
kunnen jullie in het vervolg even die cryptische hints in de fanmail van Marilien doorstrepen? o.a een konijntje is best wel lekker ...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hij is te halen!
granted beetje moeilijk, maar niet onhaalbaar
Of ik ben met een ander huis- tuin- en keukenkruid in de war waar je enorm van gaat hallucineren.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
heb wel eens een nootmuskaatnoot opgeraspt en in een beker melk gedaan...
kan je beter geconcentreerd Salvia roken, (salie) is wat beter
Ja, in een klok en klepel variant danquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Danny het volgende:
nootmuskaat is giftig in grote hoeveelheden he? dat weet je toch?
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik ben met een ander huis- tuin- en keukenkruid in de war waar je enorm van gaat hallucineren.
Kan zomaar.
quote:In grote hoeveelheden (5-30g) is nootmuskaat giftig. De stoffen kunnen een verdovende toestand opwekken die zelfs dodelijk kan zijn.
Salie!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ik ben met een ander huis- tuin- en keukenkruid in de war waar je enorm van gaat hallucineren.
Kan zomaar.
Anyhood: gestemd op physical challenge.
Ja, dat kán dus dodelijk zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef ditisHuub het volgende:
nootmuskaat
http://www.bomi-1-gezondh(...)rtdrugs_ecodrugs.htm
Ja, verse nootmuskaat! Heel vers aub, and copious amounts of it!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |