Eline was op het moment dat ze zoenden niet "fout" want ze wist niet dat Peter verkering had.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef Toverheks het volgende:
misschien ben ik dan wel ouderwets in die dingen, maar ik vind van wel. alle2 verkeerd niet alleen peter maar ook eline maar ja laat me dan maar lekker ouderwets blijven.
Ik ook niet, tjonge zeg, een beetje zoenen. We zijn toch niet heiliger dan de paus? Nog afgezien van het feit dat Eline vrij is te zoenen met wie ze wil.quote:
zo denk ik er ook over, maar zij wist het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
sorry, maar ik vind als je weet dat hij een vriendin buiten heeft je er al niet aan moet denken om met hem te zoenen, gewoon van af blijven.
Ach welnee, zo wil ze overkomen, maar ze is het nietquote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies want zij is toch dat het nette meisje
helemaal prachtig vond ik die actie van Jeroen, zijn haar eraf voor een kratje bier en het dan in avond opmakenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is er zelf aan begonnen idd, tja, voor een paar peuken moet je dan wel wat doen.
Hij had er een paar verstoptquote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
helemaal prachtig vond ik die actie van Jeroen, zijn haar eraf voor een kratje bier en het dan in avond opmaken
Ja misschien schat ik haar dan verkeerd in.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schat Eline zo in dat het haar geen bal uitmaakt of iemand een relatie heeft, als ze er zelf iets mee kan winnen (al is het maar even aandacht of vermaak) dan zie ik haar niet als het type wat enorm hoogdravende principes heeft op dat vlak.
Je bedoelt: jouw waardes deelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:57 schreef evaxsis het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt want ze weet dondergoed te bespelen alleen denk ik wel dat ze wel nog waardes kent
vindt het ook hoor.quote:
precies het is nogal makkelijk met iemand te zoenen die je leuk vindt en die al bezet is. ik hou daar niet van want ik heb gewoon respect voor relaties.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
vindt het ook hoor.
gewoon de algemene normen en waarden..
lekker om even een ander in de kutzooi te brengen voor je eigen plezier.
inmiddels wel ja.. hij heeft het uitgemaakt via de streamquote:
hahaha dat lijkt mij wel dat zij nu niet meer wiltquote:Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef snetje het volgende:
[..]
inmiddels wel ja.. hij heeft het uitgemaakt via de stream
Ik ga mooi tegen stemmen. Kutkaneel.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
btw, ff inside info...
extreame eating wordt the cinamon test, maar daar zijn wel nog wat stemmen voor nodig
Mensen gaan over hun nek. Oh jolly.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |