abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:17:46 #241
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_70556246
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef aaipod het volgende:
Ontzettend jammer van de DX reeks.. Gevalletje de slechten verpesten het voor de goeden. Enigszins begrijpelijk van de mods, je moest de laatste tijd echt even doorbijten soms om door de kutposts heen te komen. Anderszijds, straf die users en schaf niet meteen de hele reeks af. Zoals jullie zien balen mensen er best van..
Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.

Er wordt overleg gepleegd met de DIG mods, dus misschien kan het verder in DIG waar het gewoon on topic kan blijven.
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:21:12 #242
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70556345
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef gers het volgende:
jammer dat het DX topic gesloten is , keek er altijd op of er interessante dingen opstaan.
Ook de reviews/foto's van de artikelen vond ik altijd zeer handig. Ik heb eigenlijk geen behoefte om naar een andere forum te gaan omdat ik op fok al alles kon vinden.
Fijn is dat ja Maar gelukkig 'zijn ze met wat anders bezig' en kunnen we met een beetje geluk over 2 jaar met een nieuwe reeks verder.

Dat er behalve een paar relnichten ook tientallen mensen op een gewone manier postten en nog veel meer mensen lurkten word voor het gemak maar vergeten als ze er een slotje op doen
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:23:30 #243
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70556414
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe durven jullie tegen Zappertje

Asociaal!

Wie doet wat tegen mij?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:34:33 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70556812
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef Klonk het volgende:
nog nergens, maar wie weet
he, kut.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:41:20 #246
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_70557059
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.

Er wordt overleg gepleegd met de DIG mods, dus misschien kan het verder in DIG waar het gewoon on topic kan blijven.
Mwa offtopic.. Het topic veranderde en iedereen in de reeks was het daar in principe ook mee eens. Alleen de topicnaam veranderende niet mee. De essentie van het topic was eigenlijk altijd al 'goedkope troep uit aziatische landen kopen'. Dat gebeurde op een gegeven moment alleen op meer sites en de nadruk ligt op het moment meer op zonnebrillen dan op laserpennen, maar dat kan morgen ook weer anders zijn.

Ik denk niet dat het veranderen van het topic echt een probleem was. Het echte probleem is mijns inziens dat het nu vooral gaat over illegale zooi en dat is natuurlijk potentiëel wel een probleem. Plus het feit dat sommige users gewoon niet meer normaal konden doen omdat ze al zolang in het topic aanwezig waren dat ze zich als het ware verheven voelden boven de users die voor het eerst kwamen vragen hoe lang levertijden van een bepaalde site waren bijvoorbeeld.

Deze laatstegenoemden reageerden af en toe veel te fel en zouden hiervoor gestraft moeten worden niet de lurkers en de mensen die nog wel normaal kunnen doen. Het zo opeens sluiten van de hele reeks is naar mijn mening een te zware maatregel.
pi_70557549
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja, doe hem open, dan kan Joey101 weer wat nepkleding-tips van anderen bekijken, de kleding kopen en dan vervolgens als echt aanbieden!!

srry dat was de grootste fout die ik ooit kon maken.
ik zalt nooit meer doen
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:56:13 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70557558
jongens, laten we nu gewoon even afwachten, we zitten te wachten op een antwoord van de crew van DIG kijken hoe zij er tegenover staan, schelden en elkaar zwart maken dat heeft ook geen zin....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:28:09 #249
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70558640
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
jongens, laten we nu gewoon even afwachten, we zitten te wachten op een antwoord van de crew van DIG kijken hoe zij er tegenover staan, schelden en elkaar zwart maken dat heeft ook geen zin....
Ja dat is heel leuk maar als DIG geen zin heeft? En er zijn ook zat dingen die niks met DIG te maken hebben.

En ondertussen zitten we dan mooi zonder reeks Heel slim om een topicreeks dicht te gooien zonder vervolgplan.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:31:06 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70558742
DX is een gadgetsite, en DIG heeft een GAD subforum, en als die er geen trek in hebben dan hebben we wel een plan en dat is dat er geen vervolg komt (in ieder geval niet in de huidige vorm), sorry zo is het nu...
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:32:42 #251
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70558799
maar nogmaals, we wachten nu echt alleen op een antwoord van het DIG team, we zitten niet te etteren ofzo, daar is het veels te mooi weer voor.
pi_70558893
De beslissing is enerzijds begrijpelijk, maar anderszijds... degene die het verpesten hebben nu toch hun eigen forum, dus wie heb je er nu mee? Degene die niet in dat 'andere forum' zitten en dus hier vrolijk mee babbelen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:39:44 #253
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70559048
ik ga voor het gemak mijn collega nog even quoten:
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
het topic had sowieso al tijden een slechte naam, eerst mocht je niet vragen over levertijden voor je naar de hel gescholden werd, en toen was er weer ander gedoe. En nu gaat het gewoon niet meer over DX of aanverwante bedrijfjes.

Een topic over kleding hoort sowieso in LIF en DX kan dus prima terug naar de basis en dan in GAD.
Er was al langer meer niet lekker in de DX reeks, ondanks pogingen van ons om het weer in gareel te krijgen is dat zo gebleven, dit was gewoon de druppel, en dat de goeie dan lijden onder de kwaaien, ja niet leuk, de beslissing om een goedlopende reeks dicht te gooien is ook geen leuke en is dus niet van het ene op het andere moment genomen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:41:13 #254
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70559107
en dat is eigenlijk alles wat ik er nog over wil zeggen, meer dan dit valt er niet te zeggen, we zijn als modteam van GC open en eerlijk naar jullie toe, zodra wij iets weten, weten jullie het ook.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:14:05 #255
128384 mcwops
gat in je glas
pi_70560420
Beste Klonk,

op een grootschalig forum met een grote diversiteit aan onderwerpen schieten altijd wel eens onderwerpen de verkeerde kant op. in de meeste gevallen sterven die een stille dood, waarom zou je immers overal bovenop moeten zitten. fok-users corrigeren zichzelf en overal een mening over hebben is prima maar wordt vaak met een korreltje zout genomen. ieder topic is 'e'en van de vele honderden die per dag worden geopend en waar gretige fokusers een bijdrage in willen leveren Door Danny ea duidelijk gerubriceerd om in ieder geval structuur en helderheid te geven. Dat daar regels bij horen is noodzakelijk en dat maakt het veruit aangenaam vertoeven iIn een ' voor ieder wat wils' forum. Een general chat rubriek wordt ge-oh-d. In het geval DX/DP/FP/TB over spullekes, gadgets, china stuff en dus allerhande zaken. Een topicreeks ontstaat door een behoefte, je wil iets delen, melden en zo langzamerhand ontstaat er een schare DX-posters. Enthousiast, kritisch, humor maar vooral recht door zee zoals een fok!user hoort te zijn. Van tijd tot tijd zit het DX topic in een dip. Logisch, dat is in veel topics het geval. En van tijd tot tijd zijn er wat lui die veel lawaai maken maar weinig zeggen. Gelukkig corrigeerden de trouwe schare DXfans elkaar en telden vele maken tot 10 (na een diepe zucht )
Ben zelf geen DX user van t eerste uur, zeker geen slowchatter, ook geen kingsize-koper maar geniet vooral dagelijks van de diversiteit aan zaken die voorbij schieten in de topic reeks. In t verleden werden shit-posts keurig door een mod weggepoetst. soms een subtiele opmerking van een ' blauwe ' er tussendoor dan was iedereen weer bij de les. Users komen users gaan. En dat geldt ook voor topics. Maar om een populair Fok! onderwerp zonder nadere aankondiging, koud en met warrige redenen te sluiten getuigd van weinig inleveringsvermogen de bijzondere communitysfeer van het Fok!forum. 1 druk op de knop en er wordt zomaar op t forum iets voorgoed op slot gezet, gecorrigeerd, verwijderd. Uiteraard hebben moderators meer schrijfrechten en achter de schermen knopjes om eea in te regelen. Maar om dat te doen uit macht en zonder daarbij de DX-posters te betrekken hoort niet bij een betrokken moderator die vanuit empathie handelt ipv bepaalde frustratie of het strikt naleven van regeltjes.
Dit is de enige reactie die over het sluiten van t DX-forum plaats. Daarmee heb ik gezegd wat ik wilde zeggen. Neem het mee naar achter of doe er niets mee. Het jarenlange Fok!plezier is bij mij sinds vanmiddag aanzienlijk verdwenen. Niet veranderingsbereid misschien? Toch wel, maar je handeling of jullie handeling als ik Heatwave ook erbij betrek, is niet des Fok!s, niet des Danny's. Je toucheert hiermee de kern van een goeddraaiend super populairforum. Not nice, versie 2.0 van de Dealextreme-reeks#86 (of 'China stuff' als dat een naam is die de lading beter dekt) mag starten binnenkort maar spoel de versie 1.0-#86 niet door t afvoerputje als versie 2.0 nog niet draait.
"Plan-Do-Check-Act"

fijne zomeravond
mcwops
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_70561078
T ging volgens mij ook vooral om het feit dat er nepkleding en wapens werd besproken terwijl dit in Nederland illegaal is.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:33:09 #257
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70561135
jij ook een fijne avond, ik kan, ga en wil er echt niets meer aan toevoegen behalve wat ik vandaag al vele malen heb gezegd, en ik zou het fijn vinden als je niet alleen mij en HW er op aan spreekt, het is een beslissing die we als modteam hebben genomen en goedkeuring heeft zoals je eerder kunt lezen van de kleurtjes die ons in de gaten houden
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:36:30 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70561265
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:31 schreef Klonk het volgende:
DX is een gadgetsite, en DIG heeft een GAD subforum, en als die er geen trek in hebben dan hebben we wel een plan en dat is dat er geen vervolg komt (in ieder geval niet in de huidige vorm), sorry zo is het nu...
Disagree, er worden ook genoeg niet-gadgets op DX aangeboden.
pi_70561422
Ik heb een foutje gemaakt in de TT

[RLS SC #238] Zinvol of niet zinvol thank's the question...

moet zijn that's the question i.p.v. thank's

sorry

woensdag 1 juli 2009 @ 22:44:17 #260
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70563762
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:23 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wie doet wat tegen mij?
Jouw topic sluiten!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_70564546

Mijn post was eigenlijk een (matige) grap..
Er is -naar mijn weten- helemaal geen nieuw forum (geweest).

Mijn welgemeende excuses (al vind ik het ergens ook wel grappig, stiekem)

Als ik het niet had gepost, had iemand anders het wel gedaan, dat verdient het topic gewoon:')

[ Bericht 15% gewijzigd door Negentien op 01-07-2009 23:15:11 ]
Einde bericht
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:10:05 #262
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70564790
Nu wordt het interessant.
pi_70566898
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in alleen maar digitale gadgets.
Ik ben het ook duidelijk niet eens met het sluiten. Ik heb gepost in deel 5 en ik volg het al langer.
Kan er niet iets anders gesloten worden. Ik wil hem weer open hebben.
woef
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:56:00 #265
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_70568040
Nu zelfs een topic van Jack die wel wil betalen hiervoor. Hoeveel aansporing hebben jullie nog nodig om toch nogmaals eens goed te overleggen of er toch geen mogelijkheid is om het topic in zijn huidige vorm door te laten gaan al dan niet met een aantal nieuwe regels met passende sancties?

Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat niemand hier blij mee is en uiteindelijk is dit forum er toch voor de users? (en een beetje voor Danny's portemonnee)
  FOK!fotograaf donderdag 2 juli 2009 @ 02:23:56 #266
145146 Andyy
pi_70569209
quote:
Er worden amper gadgets gekocht op die site's, meer accessoires andere dingen (die ik niet zal noemen )

--edit--
spuit 11
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:20:10 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70569923
goeiemorgen lieverds

even melden dat we nog steeds bezig zijn met iets
pi_70569980
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef mcwops het volgende:
Beste Klonk,

op een grootschalig forum met een grote diversiteit aan onderwerpen schieten altijd wel eens onderwerpen de verkeerde kant op. in de meeste gevallen sterven die een stille dood, waarom zou je immers overal bovenop moeten zitten. fok-users corrigeren zichzelf en overal een mening over hebben is prima maar wordt vaak met een korreltje zout genomen. ieder topic is 'e'en van de vele honderden die per dag worden geopend en waar gretige fokusers een bijdrage in willen leveren Door Danny ea duidelijk gerubriceerd om in ieder geval structuur en helderheid te geven. Dat daar regels bij horen is noodzakelijk en dat maakt het veruit aangenaam vertoeven iIn een ' voor ieder wat wils' forum. Een general chat rubriek wordt ge-oh-d. In het geval DX/DP/FP/TB over spullekes, gadgets, china stuff en dus allerhande zaken. Een topicreeks ontstaat door een behoefte, je wil iets delen, melden en zo langzamerhand ontstaat er een schare DX-posters. Enthousiast, kritisch, humor maar vooral recht door zee zoals een fok!user hoort te zijn. Van tijd tot tijd zit het DX topic in een dip. Logisch, dat is in veel topics het geval. En van tijd tot tijd zijn er wat lui die veel lawaai maken maar weinig zeggen. Gelukkig corrigeerden de trouwe schare DXfans elkaar en telden vele maken tot 10 (na een diepe zucht )
Ben zelf geen DX user van t eerste uur, zeker geen slowchatter, ook geen kingsize-koper maar geniet vooral dagelijks van de diversiteit aan zaken die voorbij schieten in de topic reeks. In t verleden werden shit-posts keurig door een mod weggepoetst. soms een subtiele opmerking van een ' blauwe ' er tussendoor dan was iedereen weer bij de les. Users komen users gaan. En dat geldt ook voor topics. Maar om een populair Fok! onderwerp zonder nadere aankondiging, koud en met warrige redenen te sluiten getuigd van weinig inleveringsvermogen de bijzondere communitysfeer van het Fok!forum. 1 druk op de knop en er wordt zomaar op t forum iets voorgoed op slot gezet, gecorrigeerd, verwijderd. Uiteraard hebben moderators meer schrijfrechten en achter de schermen knopjes om eea in te regelen. Maar om dat te doen uit macht en zonder daarbij de DX-posters te betrekken hoort niet bij een betrokken moderator die vanuit empathie handelt ipv bepaalde frustratie of het strikt naleven van regeltjes.
Dit is de enige reactie die over het sluiten van t DX-forum plaats. Daarmee heb ik gezegd wat ik wilde zeggen. Neem het mee naar achter of doe er niets mee. Het jarenlange Fok!plezier is bij mij sinds vanmiddag aanzienlijk verdwenen. Niet veranderingsbereid misschien? Toch wel, maar je handeling of jullie handeling als ik Heatwave ook erbij betrek, is niet des Fok!s, niet des Danny's. Je toucheert hiermee de kern van een goeddraaiend super populairforum. Not nice, versie 2.0 van de Dealextreme-reeks#86 (of 'China stuff' als dat een naam is die de lading beter dekt) mag starten binnenkort maar spoel de versie 1.0-#86 niet door t afvoerputje als versie 2.0 nog niet draait.
"Plan-Do-Check-Act"

fijne zomeravond
mcwops
holyshit wat een tekst
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:33:22 #269
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70570533
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 07:20 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen lieverds

even melden dat we nog steeds bezig zijn met iets
Kun je niet beter bezig gaan met 'iets' voordat je het topic ineens sluit?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:32:34 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70571717
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 02:23 schreef Andyy het volgende:

[..]

Er worden amper gadgets gekocht op die site's, meer accessoires andere dingen (die ik niet zal noemen )

--edit--
spuit 11
Ook dat is niet zo erg, maar het DX topic was nu een verkapt dealership van illegale nepartikelen en wapens, waar gewoon hele deals werden gemaakt etc. Dat is gewoon niet de bedoeling op FOK!

Maak jullie niet zo druk, het komt echt wel weer terug in een vorm, en nee je hoeft echt niet alleen maar te praten over een nerdy gadget ofzo, maar met zijn allen 1000 nep Bjorn Borgs ( ) bestellen en onderling PM;en etc voor de winst etc, dat gaat gewoon niet meer door.

En dat het sluiten drastisch overkomt, dat valt ook allemaal wel weer mee. De afgelopen maanden zijn er over diverse onderwerpen hele discussies geweest, met als gevolg bans, OP waarschuwingen etc. En dit was gewoon de druppel. Niet alleen was het een totaal uit de hand geslagen illegale handel geworden, het was onvriendelijk en offtopic.

Dus ondanks dat ik de ophef begrijp, take it easy, alles sal reg kom .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:27:57 #271
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70573173
quote:
-oeps- iemand had al mijn antwoord gegeven

[ Bericht 8% gewijzigd door MagischMannetje op 02-07-2009 10:51:08 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:51:05 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70573802
pi_70612753
Hoi ben ik weer

foutje in de TT [RLS SC #239] Enen afkoelen ....

moet natuurlijk zijn Even afkoelen...

ik was zo blij met de regen dat ik te snel ging

tot morgen denk ik
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:34:19 #274
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70612782
twee keer achter elkaar dat hebben de geenreetdoenopjewerkers zelfs nog nooit voor elkaar gekregen
pi_70613350
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
twee keer achter elkaar dat hebben de geenreetdoenopjewerkers zelfs nog nooit voor elkaar gekregen
neeeeee héhé die hebben tijd zat om er over na te denken
pi_70613663
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
Hey

En het is geen reet TE doen op je werk
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:43:58 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70628741
ja hoi! ik opende een RLS sc maar Soury ook.Mag mijnese dicht? Senk joe!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:48:01 #278
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70628888
uiteraard

volgende keer een linkje naar het dubbele topic zou alleen wel handig zijn
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:50:04 #279
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70628968
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Klonk het volgende:
uiteraard

volgende keer een linkje naar het dubbele topic zou alleen wel handig zijn
Ja Klonk
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:50:20 #280
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70628982
braaf
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:04:48 #281
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70629487
Ja hè
pi_70697970
Vreemd dat jullie mijn AH topic hebben gesloten omdat de insteek nu anders is. Het gaat nu specifiek om het delen van behaalde resultaten. Geen PM achtige groepjes dus meer.

Lijkt me dat jullie het topic dus weer kunnen openen .
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  maandag 6 juli 2009 @ 14:21:37 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70700132
quote:
Omdat dit topic al meerdere keren voorbij is gekomen (al dan niet met jouw bevolkingsgroepen of anderen) en altijd ontaardt is puur racisme. En verder is het ook gewoon een beetje een "leeg" topic natuurlijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 juli 2009 @ 14:22:44 #285
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70700175
omdat het topic 3 minuten open was en er al dingen stonden als: de ene is zwart, oorbellen, als ik het weghaal staat er binnen een nanoseconde weer een gezellig bash ding
  maandag 6 juli 2009 @ 14:28:18 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70700387
ik geef het nog een kans, en ook hier voor raavi, de volgende keer mogen je pm´s best wat aardiger en wat normaler van toon
pi_70832161
Kijken de mods hier nog wel naar topicreports ?
  Boks-Chick vrijdag 10 juli 2009 @ 06:12:34 #288
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70837060
Jah, alleen zijn wij allen gister niet tot nauwelijks aanwezig geweest.
Ik heb het topic waar je op doelt gesloten en TS genote en gemeld bij de FA's.

Thanks, en excuus dat het dus even duurde, dit had eerder weg moeten wezen
lolwut
pi_70868421
Deze mag dicht, dank u! [RLS SC #247]Kwaliteits SC
  Boks-Chick zaterdag 11 juli 2009 @ 07:49:18 #290
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70870202
al geregeld zie ik
lolwut
pi_70887136
Het grote wij houden drawball.com bezet #22

Mag de topic titel zijn:
Verdedig de naam van fok! in drawball.com #22
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:50:07 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70887190
gebruik die maar voor nummer 23

ik ga niet aan het einde van een topic de TT nog een keer wijzigen
pi_70887499
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef Klonk het volgende:
gebruik die maar voor nummer 23

ik ga niet aan het einde van een topic de TT nog een keer wijzigen
want het is teveel moeite?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:04:21 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70887550
nah,is de moeite niet alleen als we daaraan beginnen dan is het hek van de dam, wil iedereen halverwege of aan het einde van een topic ineens een nieuwe TT en dat is ook weer niet de bedoeling.

en als ik het tempo zo zie in dat topic dan laat nummer 23 niet lang op zich wachten
pi_70892813
hoi... weer een foutje gemaakt.....

[RLS SC # 248] Voor al uw poitiek correctie praatjes ...

moet zijn voor al uw politiek correcte praatjes

sorry
  zondag 12 juli 2009 @ 06:53:35 #296
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70894016

done
  zondag 12 juli 2009 @ 11:35:29 #297
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70895992
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
kan best wat aardiger enzo, beetje respect, en bovendien tamelijk dubbel gezien het topic wat in NWS al loopt
En het topic in NWS is al dubbel, gezien het feit dat ik al een topic in TTK had geopend.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 12 juli 2009 @ 11:58:55 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70896525
een dubbeldubbeltopic
pi_70908891
quote:
Op zondag 12 juli 2009 06:53 schreef Klonk het volgende:

done
  zondag 12 juli 2009 @ 23:02:26 #300
64479 Omnifacer