Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef aaipod het volgende:
Ontzettend jammer van de DX reeks.. Gevalletje de slechten verpesten het voor de goeden. Enigszins begrijpelijk van de mods, je moest de laatste tijd echt even doorbijten soms om door de kutposts heen te komen. Anderszijds, straf die users en schaf niet meteen de hele reeks af. Zoals jullie zien balen mensen er best van..
Fijn is dat jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef gers het volgende:
jammer dat het DX topic gesloten is , keek er altijd op of er interessante dingen opstaan.
Ook de reviews/foto's van de artikelen vond ik altijd zeer handig. Ik heb eigenlijk geen behoefte om naar een andere forum te gaan omdat ik op fok al alles kon vinden.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe durven jullie tegen Zappertje![]()
Asociaal!![]()
he, kut.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef Klonk het volgende:
nog nergens, maar wie weet
Mwa offtopic.. Het topic veranderde en iedereen in de reeks was het daar in principe ook mee eens. Alleen de topicnaam veranderende niet mee. De essentie van het topic was eigenlijk altijd al 'goedkope troep uit aziatische landen kopen'. Dat gebeurde op een gegeven moment alleen op meer sites en de nadruk ligt op het moment meer op zonnebrillen dan op laserpennen, maar dat kan morgen ook weer anders zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.
Er wordt overleg gepleegd met de DIG mods, dus misschien kan het verder in DIG waar het gewoon on topic kan blijven.
srry dat was de grootste fout die ik ooit kon maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, doe hem open, dan kan Joey101 weer wat nepkleding-tips van anderen bekijken, de kleding kopen en dan vervolgens als echt aanbieden!!
Ja dat is heel leuk maar als DIG geen zin heeft? En er zijn ook zat dingen die niks met DIG te maken hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
jongens, laten we nu gewoon even afwachten, we zitten te wachten op een antwoord van de crew van DIG kijken hoe zij er tegenover staan, schelden en elkaar zwart maken dat heeft ook geen zin....
Er was al langer meer niet lekker in de DX reeks, ondanks pogingen van ons om het weer in gareel te krijgen is dat zo gebleven, dit was gewoon de druppel, en dat de goeie dan lijden onder de kwaaien, ja niet leuk, de beslissing om een goedlopende reeks dicht te gooien is ook geen leuke en is dus niet van het ene op het andere moment genomen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
het topic had sowieso al tijden een slechte naam, eerst mocht je niet vragen over levertijden voor je naar de hel gescholden werd, en toen was er weer ander gedoe. En nu gaat het gewoon niet meer over DX of aanverwante bedrijfjes.
Een topic over kleding hoort sowieso in LIF en DX kan dus prima terug naar de basis en dan in GAD.
Disagree, er worden ook genoeg niet-gadgets op DX aangeboden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:31 schreef Klonk het volgende:
DX is een gadgetsite, en DIG heeft een GAD subforum, en als die er geen trek in hebben dan hebben we wel een plan en dat is dat er geen vervolg komt (in ieder geval niet in de huidige vorm), sorry zo is het nu...
Jouw topic sluiten!quote:
Er worden amper gadgets gekocht op die site's, meer accessoires andere dingen (die ik niet zal noemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
jongens, laten we nu gewoon even afwachten, we zitten te wachten op een antwoord van de crew van DIG kijken hoe zij er tegenover staan, schelden en elkaar zwart maken dat heeft ook geen zin....
holyshit wat een tekstquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef mcwops het volgende:
Beste Klonk,
op een grootschalig forum met een grote diversiteit aan onderwerpen schieten altijd wel eens onderwerpen de verkeerde kant op. in de meeste gevallen sterven die een stille dood, waarom zou je immers overal bovenop moeten zitten. fok-users corrigeren zichzelf en overal een mening over hebben is prima maar wordt vaak met een korreltje zout genomen. ieder topic is 'e'en van de vele honderden die per dag worden geopend en waar gretige fokusers een bijdrage in willen leveren Door Danny ea duidelijk gerubriceerd om in ieder geval structuur en helderheid te geven. Dat daar regels bij horen is noodzakelijk en dat maakt het veruit aangenaam vertoeven iIn een ' voor ieder wat wils' forum. Een general chat rubriek wordt ge-oh-d. In het geval DX/DP/FP/TB over spullekes, gadgets, china stuff en dus allerhande zaken. Een topicreeks ontstaat door een behoefte, je wil iets delen, melden en zo langzamerhand ontstaat er een schare DX-posters. Enthousiast, kritisch, humor maar vooral recht door zee zoals een fok!user hoort te zijn. Van tijd tot tijd zit het DX topic in een dip. Logisch, dat is in veel topics het geval. En van tijd tot tijd zijn er wat lui die veel lawaai maken maar weinig zeggen. Gelukkig corrigeerden de trouwe schare DXfans elkaar en telden vele maken tot 10 (na een diepe zucht)
Ben zelf geen DX user van t eerste uur, zeker geen slowchatter, ook geen kingsize-koper maar geniet vooral dagelijks van de diversiteit aan zaken die voorbij schieten in de topic reeks. In t verleden werden shit-posts keurig door een mod weggepoetst. soms een subtiele opmerking van een ' blauwe' er tussendoor dan was iedereen weer bij de les. Users komen users gaan. En dat geldt ook voor topics. Maar om een populair Fok! onderwerp zonder nadere aankondiging, koud en met warrige redenen te sluiten getuigd van weinig inleveringsvermogen de bijzondere communitysfeer van het Fok!forum. 1 druk op de knop en er wordt zomaar op t forum iets voorgoed op slot gezet, gecorrigeerd, verwijderd. Uiteraard hebben moderators meer schrijfrechten en achter de schermen knopjes om eea in te regelen. Maar om dat te doen uit macht en zonder daarbij de DX-posters te betrekken hoort niet bij een betrokken moderator die vanuit empathie handelt ipv bepaalde frustratie of het strikt naleven van regeltjes.
Dit is de enige reactie die over het sluiten van t DX-forum plaats. Daarmee heb ik gezegd wat ik wilde zeggen. Neem het mee naar achter of doe er niets mee. Het jarenlange Fok!plezier is bij mij sinds vanmiddag aanzienlijk verdwenen. Niet veranderingsbereid misschien? Toch wel, maar je handeling of jullie handeling als ik Heatwave ook erbij betrek, is niet des Fok!s, niet des Danny's. Je toucheert hiermee de kern van een goeddraaiend super populairforum. Not nice, versie 2.0 van de Dealextreme-reeks#86 (of 'China stuff' als dat een naam is die de lading beter dekt) mag starten binnenkort maar spoel de versie 1.0-#86 niet door t afvoerputje als versie 2.0 nog niet draait.
"Plan-Do-Check-Act"
fijne zomeravond
mcwops
Kun je niet beter bezig gaan met 'iets' voordat je het topic ineens sluit?quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:20 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen lieverds
even melden dat we nog steeds bezig zijn met iets
Ook dat is niet zo erg, maar het DX topic was nu een verkapt dealership van illegale nepartikelen en wapens, waar gewoon hele deals werden gemaakt etc. Dat is gewoon niet de bedoeling op FOK!quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Er worden amper gadgets gekocht op die site's, meer accessoires andere dingen (die ik niet zal noemen)
--edit--
spuit 11
-oeps- iemand had al mijn antwoord gegevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
neeeeee héhé die hebben tijd zat om er over na te denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
twee keer achter elkaar dat hebben de geenreetdoenopjewerkers zelfs nog nooit voor elkaar gekregen
Heyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
twee keer achter elkaar dat hebben de geenreetdoenopjewerkers zelfs nog nooit voor elkaar gekregen
Ja Klonkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Klonk het volgende:
uiteraard
volgende keer een linkje naar het dubbele topic zou alleen wel handig zijn
Omdat dit topic al meerdere keren voorbij is gekomen (al dan niet met jouw bevolkingsgroepen of anderen) en altijd ontaardt is puur racisme. En verder is het ook gewoon een beetje een "leeg" topic natuurlijkquote:
want het is teveel moeite?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:50 schreef Klonk het volgende:
gebruik die maar voor nummer 23
ik ga niet aan het einde van een topic de TT nog een keer wijzigen
En het topic in NWS is al dubbel, gezien het feit dat ik al een topic in TTK had geopend.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
kan best wat aardiger enzo, beetje respect, en bovendien tamelijk dubbel gezien het topic wat in NWS al loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |