Vraag maar aan Lies!quote:Op zondag 12 juli 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft er natuurlijk ook teveel metaal aanhangen
Ga ik doenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
Pfftttt.....wat ben je langzaam zeg!!![]()
[..]
Vraag maar aan Lies!
Ik keek de clip niet maar klonk wel ok voor de stemming waarin ik ben.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, die videoclip van Gert, ik heb gelijk een epileptische aanval
Vooral GEEN medicijnen innemen!quote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, die videoclip van Gert, ik heb gelijk een epileptische aanval
Ik zeg niets!quote:Op zondag 12 juli 2009 02:03 schreef Coos het volgende:
Pfftttt.....wat ben je langzaam zeg!!![]()
[..]
Vraag maar aan Lies!
Coos is leukquote:Op zondag 12 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Liesje, heeft Coos er teveel metaal aan hangen?![]()
Haha, ja die ga ik binnenkort zien op een festival.quote:
Beter.quote:
Huh? Jij kent zijn ex?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, maar z'n ex denkt er voorlopig heel anders over
Ja pik de evolutie moet eerst nog vijftig jaar over dat gat trekken waar jij woont en dan snap je het misschien ook wel.quote:
Ik blow niet Coos, dan gaat je geheugen net iets minder snel naar de Filistijnenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter.
Want die lampo maakt volgens mij aantekeningen.
Laatst wist ie ook al te melden dat ik op een bepaalde datum nog maar zeven weken mag roken.
Waar maakt een mens zich druk om zeg.![]()
Maar ja, als je verder geen leven hebt en L&B is ook gedelete![]()
Sterkte nmns
Slaap lekker gert!quote:Op zondag 12 juli 2009 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, ja die ga ik binnenkort zien op een festival.![]()
Tjuus fooks.
Die kerel spoort niet joh.quote:
Ja, tegen die tijd zal mijn pik ook wel geschikt zijn om ramen te zemenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja pik de evolutie moet eerst nog vijftig jaar over dat gat trekken waar jij woont en dan snap je het misschien ook wel.
Ik denk dat bij jou de ramen er vettig van worden.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, tegen die tijd zal mijn pik ook wel geschikt zijn om ramen te zemen
Dat zien we over vijftig jaar dan wel weer, voorlopig doe ik er nog even iets anders mee dan alleen zeikenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou de ramen er vettig van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |