jah. da's waar .... ik hou ook errug van regenboogkleurtjes enzoquote:Op zondag 12 juli 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit te wrotten met van alles, maar dat begrijp jij toch niet, jij hebt alleen maar verstand van kleuren - want vrouw!
dat klinkt goed... is ut wat?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Corleone Box (6 DVD's met alle delen) Sicilië dus
Ok, gaat de wind weer uit die hoek waaien?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
jah. da's waar .... ik hou ook errug van regenboogkleurtjes enzo![]()
die zijn mooi...
Er zijn steeds minder kale plekkenquote:Op zondag 12 juli 2009 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wordt het een mooi dicht veldje?
ow... die komt ná de sopranos...quote:Op zondag 12 juli 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze: http://www.hokshop.com/online_bestellen_968/Corleone-Box.html
er staat geeneens wind, tis fucking windstilquote:Op zondag 12 juli 2009 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, gaat de wind weer uit die hoek waaien?
wil je dat écht weten? of is dit ''just making conversation''quote:Op zondag 12 juli 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je al een keer bij moeten zaaien?
We krijgen regen strakkies, tot morgenmiddagquote:Op zondag 12 juli 2009 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
er staat geeneens wind, tis fucking windstil
Ik wil altijd alles weten, ben een uitermate nieuwsgierig mensquote:Op zondag 12 juli 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
wil je dat écht weten? of is dit ''just making conversation''
ik ookquote:Op zondag 12 juli 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil altijd alles weten, ben een uitermate nieuwsgierig mens
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je al een keer bij moeten zaaien?
hé Coos !quote:Op zondag 12 juli 2009 01:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Nu begin ik het te snappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.amsterdampride.nl/
Die kleurendrang van die bolle.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
hé Coos !![]()
![]()
wat snap je?
leg eens uit? ik snap het niet
Coos!quote:Op zondag 12 juli 2009 01:43 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Nu begin ik het te snappen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.amsterdampride.nl/
Lies!quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies!![]()
Nog 15 kg en ik sta ook in je nek te hijgen.
Jezus, jij wil geen vrouwen neuken, maar een afgepast aantal kilo'squote:Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies!![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed je even gezien te hebben! ;*
Zo is dat.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, jij wil geen vrouwen neuken, maar een afgepast aantal kilo's
Ja Lies wordt de wipkip van Fok.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Is Liesje zo populair bij de andere sekse?
kweeniet...... moet je aan Lies vragen?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Is Liesje zo populair bij de andere sekse?
Nee.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
Vroeger kon ik er een raam mee inslaan
en nu kan ik er een raam mee zemen.
Komt een man bij de dokter...quote:Op zondag 12 juli 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs geen kuikentjequote:Op zondag 12 juli 2009 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je nog er nog wel een emmer water mee omhoog houden ?
Ik weet niet of je jokt, maar ik las onlangs ergens dat 50 procent van de mannen boven de veertig erectieproblemen heeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
Zal wel een rare man geweest zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |