Ja, doe hem open, dan kan Joey101 weer wat nepkleding-tips van anderen bekijken, de kleding kopen en dan vervolgens als echt aanbieden!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef Joey101 het volgende:
waarom ?? niemand had er toch last van anders blijf je maar weg je hoeft toch niet perse dat topic aan te kklikeen waaaaroommm ???
iemand link van zogenaamd nieuwe forum
Waar koop ik die?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Klonk het volgende:
dat is idd onze insteek, de eerste topics waren tof, de kijk mij een toffe stylus met 3 meekleurende ledlampjes hebben gekocht
Inderaad, paar mensen beginnen over 'een nieuw forum' en dan meteen slotje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik vind dit echt een domme actie Klonk laat deze topic reeks lekker verder lopen alle oldbies posters zitten nog steeds op FOK!, absurd dit. Toch beter dit laat al die noobs daar naar toe gaan?![]()
Daar zit geen laagste actie prijsgarantie op heh?quote:
Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef aaipod het volgende:
Ontzettend jammer van de DX reeks.. Gevalletje de slechten verpesten het voor de goeden. Enigszins begrijpelijk van de mods, je moest de laatste tijd echt even doorbijten soms om door de kutposts heen te komen. Anderszijds, straf die users en schaf niet meteen de hele reeks af. Zoals jullie zien balen mensen er best van..
Fijn is dat jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef gers het volgende:
jammer dat het DX topic gesloten is , keek er altijd op of er interessante dingen opstaan.
Ook de reviews/foto's van de artikelen vond ik altijd zeer handig. Ik heb eigenlijk geen behoefte om naar een andere forum te gaan omdat ik op fok al alles kon vinden.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe durven jullie tegen Zappertje![]()
Asociaal!![]()
he, kut.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef Klonk het volgende:
nog nergens, maar wie weet
Mwa offtopic.. Het topic veranderde en iedereen in de reeks was het daar in principe ook mee eens. Alleen de topicnaam veranderende niet mee. De essentie van het topic was eigenlijk altijd al 'goedkope troep uit aziatische landen kopen'. Dat gebeurde op een gegeven moment alleen op meer sites en de nadruk ligt op het moment meer op zonnebrillen dan op laserpennen, maar dat kan morgen ook weer anders zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.
Er wordt overleg gepleegd met de DIG mods, dus misschien kan het verder in DIG waar het gewoon on topic kan blijven.
srry dat was de grootste fout die ik ooit kon maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, doe hem open, dan kan Joey101 weer wat nepkleding-tips van anderen bekijken, de kleding kopen en dan vervolgens als echt aanbieden!!
Ja dat is heel leuk maar als DIG geen zin heeft? En er zijn ook zat dingen die niks met DIG te maken hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
jongens, laten we nu gewoon even afwachten, we zitten te wachten op een antwoord van de crew van DIG kijken hoe zij er tegenover staan, schelden en elkaar zwart maken dat heeft ook geen zin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |