Ik heb er niks over te zeggen, maar ik ben het met je eens in deze.quote:Op maandag 29 juni 2009 06:13 schreef CySt het volgende:
In het AH topic gaat men nu druk aan de slag met PM-lijstjes vanwege paranoia om het meelezen van het AH-HK. Ik vind dat een wat vreemde gang van zaken op een publiek forum, wat vinden de moderators hiervan?
Toch goed dat je je niet laat beïnvloeden door kneuzen die zeggen een eigen forum te hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef Klonk het volgende:
Toch fijn, jullie lossen het zelf op, op 1 Juli 2009 is er een einde gekomen aan 86 delen Deal extreme waar het allang niet meer over dealextreme ging.
Ik wens een ieder namens het hele team van GC een fijne tijd op het geweldige nieuwe forum.
Eens. Gewoon hard optreden tegen de mensen die het topic verzieken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Toch goed dat je je niet laat beïnvloeden door kneuzen die zeggen een eigen forum te hebben.
We weten niet eens zeker of dat forum bestaat, en al ZOU het bestaan, dan is het alleen maar goed, aangezien de relschoppers en zeikerds dan daarheen gaan.
Er moet juist geen onderscheid zijn tussen ''oldbies'' en ''noobs''. Iedereen is welkom in het DX topic lijkt me.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik vind dit echt een domme actie Klonk laat deze topic reeks lekker verder lopen alle oldbies posters zitten nog steeds op FOK!, absurd dit. Toch beter dit laat al die noobs daar naar toe gaan?![]()
Dat lijkt mij een hele goede oplossing, zodat het tenminste meer gaat lijken op de eerste tientallen topics. Ben zelf ook kleding-gezeur en TaoBao dingen wel aardig zat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
We komen misschien terug met een DX topic in DIG, in gadgets, waar het weer over legale zaken kan gaan ipv nepkleding.
DIG bedoel je, subforum GADquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
het topic had sowieso al tijden een slechte naam, eerst mocht je niet vragen over levertijden voor je naar de hel gescholden werd, en toen was er weer ander gedoe. En nu gaat het gewoon niet meer over DX of aanverwante bedrijfjes.
Een topic over kleding hoort sowieso in LIF en DX kan dus prima terug naar de basis en dan in GAD.
Ik DIG jouw GAT nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
DIG bedoel je, subforum GAD![]()
Maar goed, daar moeten de modjes in DIG natuurlijk ook zin in hebben en daar zijn we nu mee bezig, speciaal voor jullie
Gok eens?quote:
Ja, doe hem open, dan kan Joey101 weer wat nepkleding-tips van anderen bekijken, de kleding kopen en dan vervolgens als echt aanbieden!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef Joey101 het volgende:
waarom ?? niemand had er toch last van anders blijf je maar weg je hoeft toch niet perse dat topic aan te kklikeen waaaaroommm ???
iemand link van zogenaamd nieuwe forum
Waar koop ik die?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Klonk het volgende:
dat is idd onze insteek, de eerste topics waren tof, de kijk mij een toffe stylus met 3 meekleurende ledlampjes hebben gekocht
Inderaad, paar mensen beginnen over 'een nieuw forum' en dan meteen slotje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik vind dit echt een domme actie Klonk laat deze topic reeks lekker verder lopen alle oldbies posters zitten nog steeds op FOK!, absurd dit. Toch beter dit laat al die noobs daar naar toe gaan?![]()
Daar zit geen laagste actie prijsgarantie op heh?quote:
Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:04 schreef aaipod het volgende:
Ontzettend jammer van de DX reeks.. Gevalletje de slechten verpesten het voor de goeden. Enigszins begrijpelijk van de mods, je moest de laatste tijd echt even doorbijten soms om door de kutposts heen te komen. Anderszijds, straf die users en schaf niet meteen de hele reeks af. Zoals jullie zien balen mensen er best van..
Fijn is dat jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef gers het volgende:
jammer dat het DX topic gesloten is , keek er altijd op of er interessante dingen opstaan.
Ook de reviews/foto's van de artikelen vond ik altijd zeer handig. Ik heb eigenlijk geen behoefte om naar een andere forum te gaan omdat ik op fok al alles kon vinden.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:49 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe durven jullie tegen Zappertje![]()
Asociaal!![]()
he, kut.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef Klonk het volgende:
nog nergens, maar wie weet
Mwa offtopic.. Het topic veranderde en iedereen in de reeks was het daar in principe ook mee eens. Alleen de topicnaam veranderende niet mee. De essentie van het topic was eigenlijk altijd al 'goedkope troep uit aziatische landen kopen'. Dat gebeurde op een gegeven moment alleen op meer sites en de nadruk ligt op het moment meer op zonnebrillen dan op laserpennen, maar dat kan morgen ook weer anders zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die reeks ging totaal off topic en allang niet meer waar het over begonnen was. Terechte beslissing van de GC mods dus.
Er wordt overleg gepleegd met de DIG mods, dus misschien kan het verder in DIG waar het gewoon on topic kan blijven.
srry dat was de grootste fout die ik ooit kon maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, doe hem open, dan kan Joey101 weer wat nepkleding-tips van anderen bekijken, de kleding kopen en dan vervolgens als echt aanbieden!!
Ja dat is heel leuk maar als DIG geen zin heeft? En er zijn ook zat dingen die niks met DIG te maken hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
jongens, laten we nu gewoon even afwachten, we zitten te wachten op een antwoord van de crew van DIG kijken hoe zij er tegenover staan, schelden en elkaar zwart maken dat heeft ook geen zin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |