abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:55:15 #221
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_69543498
Ik werk sinds kort op de zaterdag bij TNT, bevalt prima. Alleen wie heeft voor mij een link waar ik kleding kan bestellen? Ik kan die brief in de teringzooi op mn kamer nergens meer terug vinden
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_69554634
Ik vond die 2 HAH-blaadjes van vandaag eigenlijk wel makkelijk, ze waren allebei van een normaal formaat En het was best warm
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef Radioheader het volgende:
Ik werk sinds kort op de zaterdag bij TNT, bevalt prima. Alleen wie heeft voor mij een link waar ik kleding kan bestellen? Ik kan die brief in de teringzooi op mn kamer nergens meer terug vinden
Kan je niet gewoon een nieuw blaadje vragen?
pi_69557195
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef Radioheader het volgende:

ja hier is het linkje www.workwearweb.nl/tntpost tenminste zo als ie in mijn hotmail staat met toekenning van budgetpunten 2009
haast niet meer de straat op
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:11:19 #224
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_69558447
Wat een teringbende weer

Ik hoop wel dat ik mijn overuren uitbetaald krijg. Kon vandaag nergens mijn uren invullen . Weet iemand hoe dat officieel zit?
pi_69558896
neuh weet niet hoe officieel zit maar ja ik heb een teamcoach die voor zaterdagpostbodes en fulltime postbodes lijstjes heeft en achter je naam kun je overuren schrijven of hij gooit een NBW -tje ertegen aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door binnenzitster op 30-05-2009 19:36:31 ]
pi_69558978
NBW niet bewezen werk zeg ik altijd maar
pi_69559275
Ik ben kwaad op een van de bewoners in mijn wijk die denkt dat ie leuk is.
Vandaag was de post er om 12 uur en ik moet twee wijken van 2,5 lopen. Dus ik was om een uur of 4 bij hem en zegt ie: Volgens mij ben je een week of vier te laat.

Voor straf zouden we deze idioot allemaal even een brief moeten sturen, waarin we hem eens duidelijk maken waarom we zo ''laat'' zijn!

Houd me tegen voor ik zijn adresgegevens hier neer drop !!!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 mei 2009 @ 19:54:56 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69559468
Dan krijg je met een FA te maken

Vandaag ook een vrouw die uit een busje stapte en vroeg of ze mijn karretje aan de kant mocht zetten. Ding stond in een smal deel van een straat midden op de weg natuurlijk. Ik heb haar verteld dat ik aan het werk was en dat niet zomaar ging doen. Sommige mensen hebben echt nog geen dertig seconden geduld zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!fotograaf zaterdag 30 mei 2009 @ 19:55:04 #229
73911 ultra_ivo
pi_69559472
Ach, veel mensen denken nog altijd dat we de post bezorgen op tijdstippen van 5 reorganisaties geleden.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:55:20 #230
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_69560934
Lekker dagje gehad vandaag. Ben begonnen om 07:30. En normaal zou ik dan een dorpje voorbereiden en daarna mijn eigen wijk.
Maar wat bleek nou het geval, alle post moest nog geVOS'd worden! Dus daar heb ik eerst mezelf nog een tijdje zoet mee gehouden. Totdat de rode bakjes binnenkwamen die vol zaten met allemaal huis-aan-huis geadresseerde brieven van volgens mij Omrin. ( afvalverwerkingsbedrijf )
Uiteindelijk was ik met al het voorbereidende werk inclusief het ingooien en zetten van mijn eigen wijk pas klaar om 11:00!!
Vervolgens op pad gegaan en alles verliep voorspoedig totdat...... ik mijn buslichtingssleuteltje uit mijn borstzakje had laten vallen... Ik mijn TC bellen en die zei dat ik die eerst maar moest zoeken voordat ik weer verder ging. Daardoor heb ik een half dorp + een paar boerderijen afgereden en mijn telefoonnummer 2 keer aan verschillende mensen gegeven om dat verdomde sleuteltje te vinden en uiteindelijk bleek ie bij een afgelegen boerderijtje op het pad te liggen. Bleek dat ik iets te wild met een boerderijhondje gespeeld te hebben waardoor het sleuteltje gemakkelijk uit mijn borstzakje is gedropped.....
Daarna heb ik mijn wijk afgereden en moest ik alsnog terug naar 2 andere dorpjes om de eenlingsbrievenbussen te legen.
Toen ik terugkwam om 16:30 stond er echter nòg een verrassing op het programma: met een andere zaw'er een complete nieuwbouwwijk bestellen.
Uiteindelijk met 2 auto's er doorheen geraced en om 19:00 kon ik het kantoor afsluiten....

Een bewogen dag dus, om met een understatement te eindigen........

En nu ga ik douchen en kan iedereen die nog iets over brieven, postzegels of elastieken zegt een brief, postzegel of elastiek in een plek krijgen waar de zon nooit schijnt...
Nothing is what it seems
pi_69572651
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:46 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ben kwaad op een van de bewoners in mijn wijk die denkt dat ie leuk is.
Vandaag was de post er om 12 uur en ik moet twee wijken van 2,5 lopen. Dus ik was om een uur of 4 bij hem en zegt ie: Volgens mij ben je een week of vier te laat.

Voor straf zouden we deze idioot allemaal even een brief moeten sturen, waarin we hem eens duidelijk maken waarom we zo ''laat'' zijn!

Houd me tegen voor ik zijn adresgegevens hier neer drop !!!
Dat is hooguit irritant, ik had een gek gisteren die op me begon in te slaan. Dat is pas echt zwaar klote.
pi_69573004
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Dat is hooguit irritant, ik had een gek gisteren die op me begon in te slaan. Dat is pas echt zwaar klote.
Sloeg je terug?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 mei 2009 @ 14:12:25 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69574078
Zulke personen moet je de post bij de vestiging op laten halen. En dan ook nog eens pas als ze hun excuses hebben aangeboden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_69574174
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Sloeg je terug?
1 maal, maar ik stond met mijn handen vol post en die gast was het type mini-hulk.
pi_69575090
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Waarom werd je geslagen? Omdat je gisteren ook wat aan de late kant was? Mensen moeten de mond eens houden, met hun commentaar. Al dat gezeur om de kop. Sommige mensen zitten constant in de brievenbus te kijken, of er al post in zit. Laat ze maar met dit mooie weer, wat eens aan de tuin gaan doen. Vieze spinnenwebben, kuttakken en andere rommel om de deur.
pi_69575891
Slaan heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, soms wel irritante kinderen. Als ie weer klaagt zeg ik wel dat ie de post ook wel mag lopen als ie sneller is. Trouwens wat ben je voor een triest figuur als je de hele dag op je post zit te wachten. Hij had trouwens alleen folders.
pi_69577018
Slaan? Daar is geen geldige reden voor! Ik zou het melden bij je teamcoach en zorgen dat hij er wat mee doet, voor hetzelfde geld staat hij je volgende keer weer op te wachten.

(Ik zou z'n post verbranden )
pi_69579983
Die vent van gisteren had ik ook wel willen slaan, of nee... liever door midden gezaagd met een kettingzaag.... TOMMY!
pi_69580352
50% van de mensen hier in mijn wijk is bejaard, dus die zitten allemaal de hele dag te wachten op de post. Ze komen ook altijd binnen 20 seconden naar buiten stormen als er iets niet klopt volgens hen.

En dat bijdehante gezeik altijd als ze vinden dat de post te laat is, als ik hem voor 3 uur in de bus gooi zeuren ze nog.
deal with it
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2009 @ 21:15:07 #240
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_69584575
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Omdat je gisteren ook wat aan de late kant was?
Wat is laat? Alsof er een een bepaalde tijd is dat een brief op een deurmat moet liggen... De regel dat het voor XX/XX uur bezorgd moet zijn daar buiten gelaten dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')