quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:47 schreef Ohrpolster. het volgende:Hmm, ja ik heb ook een tijdje zo'n dienst gehad. Een paar uur voorbereiden en dan een mini-wijkje wegbrengen, maar dat vind ik toch maar niks. Vind 't toch wel lekker om een paar uur op straat te lopen. Al is voorbereiden op kantoor ook gezellig natuurlijk, vind het ook weer niks om om 10 uur de weg op te gaan en de rest van de ochtend middag geen collega's meer te zien...
Ja, dat heb ik dus met een dienst die ik een dik jaar elke zaterdag gedraaid heb. Je zit ff van 07:15 tot 08:15 te zetten en dan ben je alweer de deur uit. En als je dan terugkomt om misschien nog een wijkje weg te brengen is iedereen alweer weg. Aan de andere kant is het wel weer lekker om in de auto zitten en daarbij een beetje muziek te luisteren terwijl je in de warme zon door de weilanden crossed!
We hebben echter iets van 2 maanden geleden een nieuwe dienstregeling gekregen waarbij ik deze dienst nog steeds bijna elke week krijg. Daarbij heb ik voor een paar keer weer eens een "normale" fietsdienst gedraaid. En ik moet zeggen dat me dat ook best wel beviel. Geen stress, na een paar uurtjes lekker koffie drinken met je collega's ( probeer dat maar eens in de auto, de enige wezens die naar je zullen luisteren zeggen alleen maar "Boe!!" tegen je!! ), omgang met leuke zaterdagwerksters..... etc.etc.
Dus ik heb al iets van 2 keer aangegeven dat ik liever zo'n dienst heb op de zaterdagen. Nu begrijpen ze dus wel dat ik zo'n dienst graag zou willen, maar blijkbaar is het roostertechnisch niet mogelijk ofzo om mij zo'n dienst te geven tijdens deze periode. Krijg ik gister een telefoontje van mijn TC of ik vrijdag ook wil werken en dan heeel zieligjes erachteraan of ik vrijdag zelf mijn rooster even wou lezen ivm een verandering voor zaterdag, stond namelijk op zo'n stadsdienst, en na een vragende opmerking lukte het hem nauwelijks om te zeggen dat ik die autodienst weer heb.....
Ik bedoel, zooo erg vind ik het ook weer niet, maar blijkbaar willen ze me wel graag tevreden houden ivm dat ik best veel extra werk....
Lolz...........