Lekker dagje gehad vandaag. Ben begonnen om 07:30. En normaal zou ik dan een dorpje voorbereiden en daarna mijn eigen wijk.
Maar wat bleek nou het geval, alle post moest nog geVOS'd worden! Dus daar heb ik eerst mezelf nog een tijdje zoet mee gehouden. Totdat de rode bakjes binnenkwamen die vol zaten met allemaal huis-aan-huis geadresseerde brieven van volgens mij Omrin. ( afvalverwerkingsbedrijf )
Uiteindelijk was ik met al het voorbereidende werk inclusief het ingooien en zetten van mijn eigen wijk pas klaar om 11:00!!
Vervolgens op pad gegaan en alles verliep voorspoedig totdat...... ik mijn buslichtingssleuteltje uit mijn borstzakje had laten vallen... Ik mijn TC bellen en die zei dat ik die eerst maar moest zoeken voordat ik weer verder ging. Daardoor heb ik een half dorp + een paar boerderijen afgereden en mijn telefoonnummer 2 keer aan verschillende mensen gegeven om dat verdomde sleuteltje te vinden en uiteindelijk bleek ie bij een afgelegen boerderijtje op het pad te liggen. Bleek dat ik iets te wild met een boerderijhondje gespeeld te hebben waardoor het sleuteltje gemakkelijk uit mijn borstzakje is gedropped.....
Daarna heb ik mijn wijk afgereden en moest ik alsnog terug naar 2 andere dorpjes om de eenlingsbrievenbussen te legen.
Toen ik terugkwam om 16:30 stond er echter nòg een verrassing op het programma: met een andere zaw'er een complete nieuwbouwwijk bestellen.
Uiteindelijk met 2 auto's er doorheen geraced en om 19:00 kon ik het kantoor afsluiten....
Een bewogen dag dus, om met een understatement te eindigen........
En nu ga ik douchen en kan iedereen die nog iets over brieven, postzegels of elastieken zegt een brief, postzegel of elastiek in een plek krijgen waar de zon nooit schijnt...