abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69558978
NBW niet bewezen werk zeg ik altijd maar
haast niet meer de straat op
pi_69559275
Ik ben kwaad op een van de bewoners in mijn wijk die denkt dat ie leuk is.
Vandaag was de post er om 12 uur en ik moet twee wijken van 2,5 lopen. Dus ik was om een uur of 4 bij hem en zegt ie: Volgens mij ben je een week of vier te laat.

Voor straf zouden we deze idioot allemaal even een brief moeten sturen, waarin we hem eens duidelijk maken waarom we zo ''laat'' zijn!

Houd me tegen voor ik zijn adresgegevens hier neer drop !!!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 mei 2009 @ 19:54:56 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69559468
Dan krijg je met een FA te maken

Vandaag ook een vrouw die uit een busje stapte en vroeg of ze mijn karretje aan de kant mocht zetten. Ding stond in een smal deel van een straat midden op de weg natuurlijk. Ik heb haar verteld dat ik aan het werk was en dat niet zomaar ging doen. Sommige mensen hebben echt nog geen dertig seconden geduld zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!fotograaf zaterdag 30 mei 2009 @ 19:55:04 #229
73911 ultra_ivo
pi_69559472
Ach, veel mensen denken nog altijd dat we de post bezorgen op tijdstippen van 5 reorganisaties geleden.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:55:20 #230
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_69560934
Lekker dagje gehad vandaag. Ben begonnen om 07:30. En normaal zou ik dan een dorpje voorbereiden en daarna mijn eigen wijk.
Maar wat bleek nou het geval, alle post moest nog geVOS'd worden! Dus daar heb ik eerst mezelf nog een tijdje zoet mee gehouden. Totdat de rode bakjes binnenkwamen die vol zaten met allemaal huis-aan-huis geadresseerde brieven van volgens mij Omrin. ( afvalverwerkingsbedrijf )
Uiteindelijk was ik met al het voorbereidende werk inclusief het ingooien en zetten van mijn eigen wijk pas klaar om 11:00!!
Vervolgens op pad gegaan en alles verliep voorspoedig totdat...... ik mijn buslichtingssleuteltje uit mijn borstzakje had laten vallen... Ik mijn TC bellen en die zei dat ik die eerst maar moest zoeken voordat ik weer verder ging. Daardoor heb ik een half dorp + een paar boerderijen afgereden en mijn telefoonnummer 2 keer aan verschillende mensen gegeven om dat verdomde sleuteltje te vinden en uiteindelijk bleek ie bij een afgelegen boerderijtje op het pad te liggen. Bleek dat ik iets te wild met een boerderijhondje gespeeld te hebben waardoor het sleuteltje gemakkelijk uit mijn borstzakje is gedropped.....
Daarna heb ik mijn wijk afgereden en moest ik alsnog terug naar 2 andere dorpjes om de eenlingsbrievenbussen te legen.
Toen ik terugkwam om 16:30 stond er echter nòg een verrassing op het programma: met een andere zaw'er een complete nieuwbouwwijk bestellen.
Uiteindelijk met 2 auto's er doorheen geraced en om 19:00 kon ik het kantoor afsluiten....

Een bewogen dag dus, om met een understatement te eindigen........

En nu ga ik douchen en kan iedereen die nog iets over brieven, postzegels of elastieken zegt een brief, postzegel of elastiek in een plek krijgen waar de zon nooit schijnt...
Nothing is what it seems
pi_69572651
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:46 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik ben kwaad op een van de bewoners in mijn wijk die denkt dat ie leuk is.
Vandaag was de post er om 12 uur en ik moet twee wijken van 2,5 lopen. Dus ik was om een uur of 4 bij hem en zegt ie: Volgens mij ben je een week of vier te laat.

Voor straf zouden we deze idioot allemaal even een brief moeten sturen, waarin we hem eens duidelijk maken waarom we zo ''laat'' zijn!

Houd me tegen voor ik zijn adresgegevens hier neer drop !!!
Dat is hooguit irritant, ik had een gek gisteren die op me begon in te slaan. Dat is pas echt zwaar klote.
pi_69573004
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Dat is hooguit irritant, ik had een gek gisteren die op me begon in te slaan. Dat is pas echt zwaar klote.
Sloeg je terug?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 mei 2009 @ 14:12:25 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69574078
Zulke personen moet je de post bij de vestiging op laten halen. En dan ook nog eens pas als ze hun excuses hebben aangeboden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_69574174
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Sloeg je terug?
1 maal, maar ik stond met mijn handen vol post en die gast was het type mini-hulk.
pi_69575090
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef TokenW het volgende:

[..]

Waarom werd je geslagen? Omdat je gisteren ook wat aan de late kant was? Mensen moeten de mond eens houden, met hun commentaar. Al dat gezeur om de kop. Sommige mensen zitten constant in de brievenbus te kijken, of er al post in zit. Laat ze maar met dit mooie weer, wat eens aan de tuin gaan doen. Vieze spinnenwebben, kuttakken en andere rommel om de deur.
pi_69575891
Slaan heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, soms wel irritante kinderen. Als ie weer klaagt zeg ik wel dat ie de post ook wel mag lopen als ie sneller is. Trouwens wat ben je voor een triest figuur als je de hele dag op je post zit te wachten. Hij had trouwens alleen folders.
pi_69577018
Slaan? Daar is geen geldige reden voor! Ik zou het melden bij je teamcoach en zorgen dat hij er wat mee doet, voor hetzelfde geld staat hij je volgende keer weer op te wachten.

(Ik zou z'n post verbranden )
pi_69579983
Die vent van gisteren had ik ook wel willen slaan, of nee... liever door midden gezaagd met een kettingzaag.... TOMMY!
pi_69580352
50% van de mensen hier in mijn wijk is bejaard, dus die zitten allemaal de hele dag te wachten op de post. Ze komen ook altijd binnen 20 seconden naar buiten stormen als er iets niet klopt volgens hen.

En dat bijdehante gezeik altijd als ze vinden dat de post te laat is, als ik hem voor 3 uur in de bus gooi zeuren ze nog.
deal with it
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2009 @ 21:15:07 #240
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_69584575
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Omdat je gisteren ook wat aan de late kant was?
Wat is laat? Alsof er een een bepaalde tijd is dat een brief op een deurmat moet liggen... De regel dat het voor XX/XX uur bezorgd moet zijn daar buiten gelaten dan.
  zondag 31 mei 2009 @ 21:35:27 #241
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_69585235
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Wat is laat? Alsof er een een bepaalde tijd is dat een brief op een deurmat moet liggen... De regel dat het voor XX/XX uur bezorgd moet zijn daar buiten gelaten dan.
In tegenstelling tot wat veel mensen denken is er geen ijzeren wet dat de post voor 17.00 uur bezorgd moet zijn. Het streven is bij bedrijven/industrieterreinen voor 12.00 uur, in woonwijken voor 17.00 uur. Maar het is alleen een inspanningsverplichting, mensen hebben er geen recht op.

Ik krijg op zaterdag mijn eigen post meestal rond 18.30.......
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_69585400
Ik kan op dit moment honderden gevatte opmerkingen terug bedenken, maar op dat moment dan net niet omdat ik daar dan net ff geen puf voor heb.

Wat ben je laat!
Oh sorry wist niet dat hier een feest was.
Nee, ik breng de post van volgende week alvast rond.
Ja, ik breng kleitabletten en papyrusrollen rond vandaag, beter laat dan nooit.
Ik wil ook nog wel later komen hoor, dit is nog niks!
Als je het vroeg wil hebben moet je om 6 uur naar het sorteercentrum rijden
Ik begrijp dat de postbode voor uw het enige lichtpuntje is in uw trieste bestaan, maar helaas, er zijn meer mensen zoals u op mijn route.
Ja, alle brieven moesten nog geschreven worden.
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
Zo, en hoeveel keer bent u vandaag al naar buiten gegaan met dat sleuteltje?

Bij het uitreiken van een aantal boetes op een adres hardop:
Alsjeblieft, je weet waar je voor werkt!
Spaar je ze ofzo?
Geen blauwe vandaag, maar....
Bezig de staatskas te spekken?
Je reed zeker langs die flitspaal, maar je haar zat net niet goed?

De blauwe mag je meenemen:
Ik hoef ze ook niet, daarom deel ik ze uit.
Oh, je wacht liever op een mooie paarse?
U bent al de zoveelste die dit zegt, helaas valt u net buiten de prijzen.
Als ie groen was had je hem dan wel gewild?
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2009 @ 22:22:58 #243
J'adore hardcore
pi_69586573
  zondag 31 mei 2009 @ 23:01:48 #244
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_69587873
Hehehe, een zo'n gast staat vaak buiten bij z'n huis met mooi weer, maakt ie wat grappen enzo. Ook vorige week, "Geen blauwe he". Ik zo: "Nee hoor, geen blauwe" Terwijl ik hem twee enveloppen geef van het justitieel incasso bureau Hehehe, hij: Dit hadden we niet afgesproken he!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_69588055
Ik kreeg een 'Die folders mag je houden hoor snoes' afgelopen zaterdag.
Ik: Doe een sticker op je bus dan
Hij: Nee, want jij weet het nu bij deze
Ik: Ik ben er alleen op zaterdag en na morgen ben ik al vergeten waar je woont
Hij: Nou ja zeg
Ik: Prettig weekend
Noot noot.
pi_69589015
TNT adverteerde geloof ik vorig jaar met de slogan dat als je jezelf tegen knuffels hoorde praten je maar bij de post moet werken. Als je zo'n kerel tegenkomt met misplaatste opmerkingen of ''hulkjes'' die je slaan dan kan je maar beter tegen een knuffel praten

Ik word niet vaak aangehouden voor een praatje en ik ben ook zelf geen prater, maar ik werd af en toe wel eens door een vrouw aangehouden die dan over horoscopen begon en wat ze die dag allemaal had gedaan en over de verhoudingen met haar dochter. De vrouw leefde alleen en was blijkbaar toe aan een praatje. Ik ben dan best bereid om even te luisteren als mensen dat deugd doet.

Soms zeggen mensen dat ik een knappe postbode ben, maar die vrouwen zijn zelf minstens de 50 gepasseerd
pi_69590027
Nu lijkt het net of er alleen maar negatieve dingen gebeuren, dat is ook niet waar. Een man die net verhuist was, nodigde me ook een keer spontaan uit om mee te barbequeen, gelukkig gebeurt dat soort dingen ook. Maar dat gezeur over late post. Als ik om 7 uur begin en pas richting 2-en weg kan, ga ik toch echt eerst lunchen en de mensen moeten juist blij zijn dat je nog komt in een voor jou onbekende wijk omdat de vaste (zaterdag)besteller/bezorger ziek is, alsof je voor je lol 's middags laat nog wijken bezorgt terwijl je met een biertje op een terras kan zitten. En die blauwe enveloppengrap wordt steeds flauwer.

[ Bericht 49% gewijzigd door TokenW op 01-06-2009 00:04:51 ]
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2009 @ 00:04:17 #248
J'adore hardcore
pi_69590363
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef TokenW het volgende:
Nu lijkt het net of er alleen maar negatieve dingen gebeuren, dat is ook niet waar. Een man die net verhuist was, nodigde me ook een keer spontaan uit om mee ta barbequeen, gelukkig gebeurt dat soort dingen ook.
Ja om je onder 't genot van een hamburger in elkaar te rossen!
pi_69590417
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Ja om je onder 't genot van een hamburger in elkaar te rossen!
Had ie me beter kunnen spiesen en op de grill kunnen gooien.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2009 @ 00:12:18 #250
J'adore hardcore
pi_69590614
schopje klb?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')