bart gaat meequote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Gaat iemand van de redactie mee op p;ad met Jeroen of issie gewoon lekker lang alleen dat ie kan internetten, slapen, neuken, eten etc?
Ha oke.quote:
Oh pfff Afrika weer *zuchtquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas zielig is
kindjes in afrika die met sinterklaas gewoon moeten werken en heel het bestaan van sinteklaas niet kennen ! DAT is pas zielig, nu gaat helemaal niemand er meer met een roe overheen. waar gaat het heen met deze wereld als zelfs in afrika nix meer met een zweep gaat !
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft borstjesquote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Jimbo het volgende:
tietuhhh !
ja in europa hebben kindjes ok honger ja , ik ook o het momentquote:
Zo niet, dan is dat een diskwalificatie lijkt me.quote:
wat t ook is , ik wil ertussen men hoofd en hard rondschudden terwijl ik onsmakelijke geluiden maakquote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft borstjes
als ze nou even omdraait en die bever showtquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Eline gaat toch maar voor de kouwe douche...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, vrouwen hebben totdat ze kinderen krijgen tieten, daarna worden het borsten (want hoe kun je anders borstvoeding geven?)quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft borstjes
hij heet dan ook een alchol probleemquote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef Stefan het volgende:
Jeroen zijn familie/vriendin zal wel vertellen hoe hij is, dat ie teveel zuipt. Zal zn consulent er ook zijn?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef moniquemuts het volgende:
me streams lopen voor geen meterblijf befferen en hoor dus maar steeds een paar woorden niet te doen dus
ga ik maar even onder me boom in het bos zitten wachten tot ze me komen halen
of krijg ik nou alweer dit te etenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja in europa hebben kindjes ok honger ja , ik ook o het momentzit al fucking 30 min zonder eten
Tietjes dan, meer wil ik niet toegevenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, vrouwen hebben totdat ze kinderen krijgen tieten, daarna worden het borsten (want hoe kun je anders borstvoeding geven?)
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef Stefan het volgende:
Jeroen zijn familie/vriendin zal wel vertellen hoe hij is, dat ie teveel zuipt. Zal zn consulent er ook zijn?
ik heb ook een drank probleemquote:
hij mag kijken en gelijk wegquote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunker.
Heb je al geprobeerd de computer opnieuw op te starten dat wil ook nog wel is helpenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef moniquemuts het volgende:
me streams lopen voor geen meterblijf befferen en hoor dus maar steeds een paar woorden niet te doen dus
ga ik maar even onder me boom in het bos zitten wachten tot ze me komen halen
heeft die een stem ?quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Rica het volgende:
Elientje heeft een extra warme douche gekregen?
nee ze heeft een koude douche genomenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Rica het volgende:
Elientje heeft een extra warme douche gekregen?
Omdat ze zei dat ze heerlijk gedouched had en iemand haar vroeg "een koude douche?" en ze niks zei.quote:
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunker.
Dat snap ik ook wel, maar da's niet iets om vanuit te gaan..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.
Niet dat het erg is, hij mag eruit dus dan krijg je dat automatisch mee.
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef Rica het volgende:
Omdat ze zei dat ze heerlijk gedouched had en iemand haar vroeg "een koude douche?" en ze niks zei.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft 2 ruggen
wie zegt dat hij daar mag keuvelen, lijkt mij dat hij alleen naar de crematie mag gaan en wanneer de dienst is afgelopen, hops weer terug naar de Bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.
Niet dat het erg is, hij mag eruit dus dan krijg je dat automatisch mee.
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scčne gezet!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...
Ja idd, dadelijk is er helemaal geen bunker, maar is het gewoon bij iemand in de kelder in Eindhoven ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scčne gezet!
Is het ook. Het is al allemaal bekokstoofd en in kannen en kruiken Bart en Bram verdienen bakken met geld over onze ruggen. Die vertrekken straks als miljardairs naar de Bahama's. Samen met Eline.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scčne gezet!
Waarschijnlijk omdat als Eline ademt jij al denkt dat ze meer lucht mag gebruiken dan de rest.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?
Nee hoor. Ik word alleen een beetje moe van die aantijgingen die nergens anders dan op kutnijd en onderbuikgevoel lijken te zijn gebaseerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Rica het volgende:
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Het is al allemaal bekokstoofd en in kannen en kruiken Bart en Bram verdienen bakken met geld over onze ruggen. Die vertrekken straks als miljardairs naar de Bahama's. Samen met Eline.
Ik heb trouwens opgevangen dat The Bunker niet live is, maar vorig jaar al is opgenomen.
Nu heb je het over onderbuikgevoel maar misschien is dat dan weer jouw onderbuikgevoel dat opspeelt?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word alleen een beetje moe van die aantijgingen die nergens anders dan op kutnijd en onderbuikgevoel lijken te zijn gebaseerd.
Die aantijgingen waren en zijn dat jullie sommige mensen veel harder hebben aangepakt dan anderen, die wellicht een hand boven het hoofd hebben gehouden. Dat gaat niet weg omdat jullie het ridiculiseren, wegwuiven of negeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word alleen een beetje moe van die aantijgingen die nergens anders dan op kutnijd en onderbuikgevoel lijken te zijn gebaseerd.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Het is al allemaal bekokstoofd en in kannen en kruiken Bart en Bram verdienen bakken met geld over onze ruggen. Die vertrekken straks als miljardairs naar de Bahama's. Samen met Eline.
Ik heb trouwens opgevangen dat The Bunker niet live is, maar vorig jaar al is opgenomen.
[alu-hoedjes-modus]Hmm, het is gewoon een complot om de kijker zo veel mogelijk geld uit de zak te kloppen. [/alu-hoedjes-modus]quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt compleet gelijk, eeeeeeeeh...alhoewel: vergeet niet dat Huub aan de touwtjes trekt en dat doet hij niet gratis. Vandaar deze heftige opdrachten (waar blijven de skippyballen!).
Claire zorgt uiteraard voor de shampoo en die koude douches is pure bullshit.
Gewoon toneelspel!
En die aantijgingen kloppen gewoon niet. En ze gaan heus niet wél kloppen door het elke keer weer te insinueren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef Rica het volgende:
Die aantijgingen waren en zijn dat jullie sommige mensen veel harder hebben aangepakt dan anderen, die wellicht een hand boven het hoofd hebben gehouden. Dat gaat niet weg omdat jullie het ridiculiseren, wegwuiven of negeren.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef Maanvis het volgende:
Nu heb je het over onderbuikgevoel maar misschien is dat dan weer jouw onderbuikgevoel dat opspeelt?
gevalletje psychopaat die een sekte onder zich heeft verzameld van gelijkgestemden. Niet voor niets wordt je daar gebanned als je registreert en blijkt geen hersenspoelbare huisvrouw van middelbare leeftijd te zijn. Hij is bang dat zijn imperium (quote:Op maandag 11 mei 2009 09:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar wat is het verhaal van Sly dan?
Dat jouw aantijgingen van kutnijd ende onderbuikgevoelens best wel eens onderbuikgevoelens van jouw kant kunnen zijn ipv echtquote:
rlyrlytruly?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
gevalletje psychopaat die een sekte onder zich heeft verzameld van gelijkgestemden. Niet voor niets wordt je daar gebanned als je registreert en blijkt geen hersenspoelbare huisvrouw van middelbare leeftijd te zijn. Hij is bang dat zijn imperium () ten einde raakt. Schijnt ook mensen te bedreigen als ze niet doen wat hij wil en heeft heel wat mensen geld uit de zak geklopt en zwartgemaakt. Moet je maar even op Ewald Hulleman googlen.
Kan. Zo komt het iig op mij over en dat is inderdaad subjectief. Maar ik vind het heel typisch dat 'het mooie meisje van The Bunker' zo onder vuur ligt bij een deel van de vrouwelijke users.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef Maanvis het volgende:
Dat jouw aantijgingen van kutnijd ende onderbuikgevoelens best wel eens onderbuikgevoelens van jouw kant kunnen zijn ipv echt.
Dat zeiden we gister ook maar dat was ook niet zo volgens BO. En toen het wel half om half werd toegegeven lag het aan de streamer die zogenaamd telkens besliste. Alsof de BO niet alle kanten opkan met de polletjes die ze zetten. Enz. enz.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maargoed, ik geloof ook niet dat Eline bewust voorgetrokken wordt. Eline heeft gewoon veel geluk gehad met de opdrachten/beloningen, en Marielin ontzettende pech.
Kķm op zeg, wil je nu echt mijn beeld van de gemiddelde nederlandse vrouw (dat toch al niet zo goed was) nog verder besmeuren?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Maar ik vind het heel typisch dat 'het mooie meisje van The Bunker' zo onder vuur ligt bij een deel van de vrouwelijke users.
Toch is het de moeite om na te gaan of dit wellicht onbewust gebeurt, vind je ook niet?quote:Hoe dan ook. Twee handen en twee voeten in het vuur dat er geen vriendjespolitiek wordt gespeeld. Voor wat het waard is.
Tja, ook een mooi meisje kan rete irritant zijn natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Zo komt het iig op mij over en dat is inderdaad subjectief. Maar ik vind het heel typisch dat 'het mooie meisje van The Bunker' zo onder vuur ligt bij een deel van de vrouwelijke users.
Hoe dan ook. Twee handen en twee voeten in het vuur dat er geen vriendjespolitiek wordt gespeeld. Voor wat het waard is.
True. Het is zeker iets om rekening mee te houden dat deze perceptie leeft. Maar om er direct zelf zo'n negatieve invulling aan te geven en die halsstarrig als geheime waarheid verkondigen, vind ik simpel en gaat me te ver.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef Maanvis het volgende:
Toch is het de moeite om na te gaan of dit wellicht onbewust gebeurt, vind je ook niet?
Ik geloof je.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan. Zo komt het iig op mij over en dat is inderdaad subjectief. Maar ik vind het heel typisch dat 'het mooie meisje van The Bunker' zo onder vuur ligt bij een deel van de vrouwelijke users.
Hoe dan ook. Twee handen en twee voeten in het vuur dat er geen vriendjespolitiek wordt gespeeld. Voor wat het waard is.
Ik denk niet dat er iemand wordt voorgetrokken, Eline heeft het niet nodig om gunstig gestemd te worden door de redactie om meer van zichzelf te laten zienquote:Op maandag 11 mei 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Het is zeker iets om rekening mee te houden dat deze perceptie leeft. Maar om er direct zelf zo'n negatieve invulling aan te geven en die halsstarrig als geheime waarheid verkondigen, vind ik simpel en gaat me te ver.
In perceptie, aannames en vooroordelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef Danny het volgende:
Roepen dat het onderbuikgevoelens zijn is natuurlijk makkelijk, maar die hebben natuurlijk wel ergens hun oorsprong
Ze is te lief, en dat geloven we niet meer tegenwoordig als doorgewinterde Internetters...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof je.
En wat betreft dat onder vuur liggen van Eline, daar ben ik het ook hartgrondig mee eens.
Die meid kan gewoon geen goed doen. Als ze praat heeft ze een rotstem, als ze zwijgt is het niet goed. Als ze lief is en aardig zal dat wel gespeeld zijn. Kortom she's damned if she does and she's damned if she doesn't.
ik wisth et !quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
hihi je zei kutquote:
Ze is niet te lief, ze doet te lief. Da's een verschilquote:Op maandag 11 mei 2009 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is te lief, en dat geloven we niet meer tegenwoordig als doorgewinterde Internetters...
niemand kan de perceptie veranderen behalve de redactie natuurlijk, door elke aanleiding tot het hebben van die perceptie weg te nemenquote:
somsquote:
skippyballenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
$%*&@$ nou eens op met die skippyballen van je
Ik heb haar nog niet uit die rol zien vallen tot nu toe...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is niet te lief, ze doet te lief. Da's een verschil
heb je ze dan gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb best wel zin in wat tieten, waar zijn de caps?
2e rug volstaat ook.
heel boeiend, weer wat geleerdquote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Hobby het volgende:
Een ding is zeker: zonder slaap gaan we dood. Zonder eten houden we het misschien zelfs wel langer uit dan zonder slaap. Dat blijkt onder meer uit de experimenten van Allan Rechtschaffen (1983), gerenommeerd slaaponderzoeker aan de universiteit van Chicago. Op tamelijk onaangename wijze hield hij ratten uit hun slaap – tot de dood erop volgde. Twee, drie weken hooguit hielden de ratten dat vol. Daarna legden ze onherroepelijk het loodje.
Het wereldrecord 'wakkerblijven' sinds 1964 op naam van Randy Gardner staat. De toen 17jarigescholier uit San Diego slaagde erin om 264 uur, ofwel 11 dagen en nachten achtereen, wakker te blijven. Hij kreeg moeite om zich te concentreren, kon geen televisie meer kijken, zijn geheugen liet hem in de steek en hij sprak met dubbele tong. Hij kreeg dagdromen en lichte hallucinties. Zijn lichaamstemperatuur daalde met 1 graad Celsius.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk niet dat ze deze opdracht gaan redden.
Hoop ook dat er even met jeroen gesproken wordt over wat amber in haar mail bedoelde.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef Stefan het volgende:
Een beetje zindelijk mens doet dat toch wel "na afloop" toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef bbgirltje het volgende:
Wie poetst daar eigenlijk de wc en de douche's?
Volgens mij zijn ze al dagen niet schoon gemaakt.
klopt maar zij zijn in een andere levens stijl verwikkelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
Hobby, van 1 nacht niet slapen gaat niemand dood. Het is echter wel ontzettend slecht voor je weerstand en kan psychoses opdwekken.
Na 1 dag niet slapen is er niet zoveel aan de hand, voel je je gewoon heel erg moe en heb je misschien wat trillende handen oid. Maar als je genoeg te doen hebt merk je daar niet veel van van. Na 2 dagen niet slapen begin je dingen te zien en te horen die er niet zijn, en je vermogen om dingen te herinneren wordt slechter. Ook loop je het risico dat je sterretjes ziet (als in de sterretjes die je ziet als je een klap krijgt) en kun je flauwvallen.
Laten we hopen dat ze dat idd doenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje zindelijk mens doet dat toch wel "na afloop" toch?
Denk het ook niet.. ze worden niet beziggehouden en Pim die valt al zowat in slaap..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk niet dat ze deze opdracht gaan redden.
ze is liefquote:Op maandag 11 mei 2009 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is niet te lief, ze doet te lief. Da's een verschil
Misschien moeten ze zichzelf dan gaan bezighouden?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Denk het ook niet.. ze worden niet beziggehouden en Pim die valt al zowat in slaap..
Met niks doen, valt niet tegen de slaap te vechten
hij kan ook zelf bedenken dat ie dan moet gaan fietsen of een rondje rennen, ze kunnen zichzelf toch bezighouden?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Denk het ook niet.. ze worden niet beziggehouden en Pim die valt al zowat in slaap..
Met niks doen, valt niet tegen de slaap te vechten
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zichzelf dan gaan bezighouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |