was gisteren moederdag ze zijn me vergeten terug te zettenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie heeft je enigsinds uit die keuken gelaten
word je hard van.quote:
even chillen met zn makkers, jeweets.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef evaxsis het volgende:
Jeroen gaat al weg terwijl de crematie om 16.00u is, misschien mag hij wel eerst van te voren slapen
dat hoort meer thuis in het subforum voor pubersquote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef belinea het volgende:
[..]
Dan lees je het niet, sla je het lekker over.
Dat zou dan wel weer grappig zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word je hard van.
in het leger leer je ook met teleurstellingen om te gaan , dus ipv 36 krijgen ze nu48 uur
aan de ketting achter gelaten in het bos aan een boom dus..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
was gisteren moederdag ze zijn me vergeten terug te zetten
aan de drank en coke dusquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
even chillen met zn makkers, jeweets.
idd, al zou pim de enige zijn die er mee om kan gaanquote:
ah das zieligquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word je hard van.
in het leger leer je ook met teleurstellingen om te gaan , dus ipv 36 krijgen ze nu48 uur
weet je wat pas zielig isquote:
denk je dat Bart dat toe laat, ik gun hem zelf meer even een paar uurtjes slaapquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
even chillen met zn makkers, jeweets.
bart gaat volgens mij meequote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Gaat iemand van de redactie mee op p;ad met Jeroen of issie gewoon lekker lang alleen dat ie kan internetten, slapen, neuken, eten etc?
Bart gaat mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Gaat iemand van de redactie mee op p;ad met Jeroen of issie gewoon lekker lang alleen dat ie kan internetten, slapen, neuken, eten etc?
Klem gezeten bij zijn geboorte.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar wat is het verhaal van Sly dan?
Bart gaat mee. Heeft gisteren speciaal daarvoor een pak thuis opgehaald.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |