dat hoort meer thuis in het subforum voor pubersquote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef belinea het volgende:
[..]
Dan lees je het niet, sla je het lekker over.
Dat zou dan wel weer grappig zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word je hard van.
in het leger leer je ook met teleurstellingen om te gaan , dus ipv 36 krijgen ze nu48 uur
aan de ketting achter gelaten in het bos aan een boom dus..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
was gisteren moederdag ze zijn me vergeten terug te zetten
aan de drank en coke dusquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
even chillen met zn makkers, jeweets.
idd, al zou pim de enige zijn die er mee om kan gaanquote:
ah das zieligquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word je hard van.
in het leger leer je ook met teleurstellingen om te gaan , dus ipv 36 krijgen ze nu48 uur
weet je wat pas zielig isquote:
denk je dat Bart dat toe laat, ik gun hem zelf meer even een paar uurtjes slaapquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
even chillen met zn makkers, jeweets.
bart gaat volgens mij meequote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Gaat iemand van de redactie mee op p;ad met Jeroen of issie gewoon lekker lang alleen dat ie kan internetten, slapen, neuken, eten etc?
Bart gaat mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Gaat iemand van de redactie mee op p;ad met Jeroen of issie gewoon lekker lang alleen dat ie kan internetten, slapen, neuken, eten etc?
Klem gezeten bij zijn geboorte.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar wat is het verhaal van Sly dan?
Bart gaat mee. Heeft gisteren speciaal daarvoor een pak thuis opgehaald.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
bart gaat meequote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Stefan het volgende:
Ha oke.quote:
Oh pfff Afrika weer *zuchtquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat pas zielig is
kindjes in afrika die met sinterklaas gewoon moeten werken en heel het bestaan van sinteklaas niet kennen ! DAT is pas zielig, nu gaat helemaal niemand er meer met een roe overheen. waar gaat het heen met deze wereld als zelfs in afrika nix meer met een zweep gaat !
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft borstjesquote:Op maandag 11 mei 2009 10:00 schreef Jimbo het volgende:
tietuhhh !
ja in europa hebben kindjes ok honger ja , ik ook o het momentquote:
Zo niet, dan is dat een diskwalificatie lijkt me.quote:
wat t ook is , ik wil ertussen men hoofd en hard rondschudden terwijl ik onsmakelijke geluiden maakquote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft borstjes
als ze nou even omdraait en die bever showtquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Eline gaat toch maar voor de kouwe douche...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, vrouwen hebben totdat ze kinderen krijgen tieten, daarna worden het borsten (want hoe kun je anders borstvoeding geven?)quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft borstjes
hij heet dan ook een alchol probleemquote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef Stefan het volgende:
Jeroen zijn familie/vriendin zal wel vertellen hoe hij is, dat ie teveel zuipt. Zal zn consulent er ook zijn?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef moniquemuts het volgende:
me streams lopen voor geen meterblijf befferen en hoor dus maar steeds een paar woorden niet te doen dus
ga ik maar even onder me boom in het bos zitten wachten tot ze me komen halen
of krijg ik nou alweer dit te etenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja in europa hebben kindjes ok honger ja , ik ook o het momentzit al fucking 30 min zonder eten
Tietjes dan, meer wil ik niet toegevenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, vrouwen hebben totdat ze kinderen krijgen tieten, daarna worden het borsten (want hoe kun je anders borstvoeding geven?)
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef Stefan het volgende:
Jeroen zijn familie/vriendin zal wel vertellen hoe hij is, dat ie teveel zuipt. Zal zn consulent er ook zijn?
ik heb ook een drank probleemquote:
hij mag kijken en gelijk wegquote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunker.
Heb je al geprobeerd de computer opnieuw op te starten dat wil ook nog wel is helpenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef moniquemuts het volgende:
me streams lopen voor geen meterblijf befferen en hoor dus maar steeds een paar woorden niet te doen dus
ga ik maar even onder me boom in het bos zitten wachten tot ze me komen halen
heeft die een stem ?quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Rica het volgende:
Elientje heeft een extra warme douche gekregen?
nee ze heeft een koude douche genomenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Rica het volgende:
Elientje heeft een extra warme douche gekregen?
Omdat ze zei dat ze heerlijk gedouched had en iemand haar vroeg "een koude douche?" en ze niks zei.quote:
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunker.
Dat snap ik ook wel, maar da's niet iets om vanuit te gaan..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.
Niet dat het erg is, hij mag eruit dus dan krijg je dat automatisch mee.
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef Rica het volgende:
Omdat ze zei dat ze heerlijk gedouched had en iemand haar vroeg "een koude douche?" en ze niks zei.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft 2 ruggen
wie zegt dat hij daar mag keuvelen, lijkt mij dat hij alleen naar de crematie mag gaan en wanneer de dienst is afgelopen, hops weer terug naar de Bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.
Niet dat het erg is, hij mag eruit dus dan krijg je dat automatisch mee.
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scčne gezet!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |