heeft die een stem ?quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Rica het volgende:
Elientje heeft een extra warme douche gekregen?
nee ze heeft een koude douche genomenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef Rica het volgende:
Elientje heeft een extra warme douche gekregen?
Omdat ze zei dat ze heerlijk gedouched had en iemand haar vroeg "een koude douche?" en ze niks zei.quote:
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op man, het is een crematie, geen gezellig samenzijn om te praten over der bunker.
Dat snap ik ook wel, maar da's niet iets om vanuit te gaan..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.
Niet dat het erg is, hij mag eruit dus dan krijg je dat automatisch mee.
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:16 schreef Rica het volgende:
Omdat ze zei dat ze heerlijk gedouched had en iemand haar vroeg "een koude douche?" en ze niks zei.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eline heeft geen tietuhhh, die heeft 2 ruggen
wie zegt dat hij daar mag keuvelen, lijkt mij dat hij alleen naar de crematie mag gaan en wanneer de dienst is afgelopen, hops weer terug naar de Bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Na een crematie of begrafenis is de sfeer altijd anders dan ervoor. Dan worden er verhalen uitgewisseld, ook gelachen hoe erg het ook is, en gekeuveld. Hij zal ongetwijfeld horen wat zn familie van hem vindt in de bunker.
Niet dat het erg is, hij mag eruit dus dan krijg je dat automatisch mee.
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scène gezet!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een overduidelijk teken dat ze een warme douche genomen heeft ...
Ja idd, dadelijk is er helemaal geen bunker, maar is het gewoon bij iemand in de kelder in Eindhoven ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scène gezet!
Is het ook. Het is al allemaal bekokstoofd en in kannen en kruiken Bart en Bram verdienen bakken met geld over onze ruggen. Die vertrekken straks als miljardairs naar de Bahama's. Samen met Eline.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is zij wel een 2e spion waarvan wij niets af weten.. Of de heule bunker is doorgestoken kaart ende in scène gezet!
Waarschijnlijk omdat als Eline ademt jij al denkt dat ze meer lucht mag gebruiken dan de rest.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?
Nee hoor. Ik word alleen een beetje moe van die aantijgingen die nergens anders dan op kutnijd en onderbuikgevoel lijken te zijn gebaseerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Rica het volgende:
Je zit behoorlijk in de verdediging. Zit toch iets niet helemaal lekker mbt gister?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Het is al allemaal bekokstoofd en in kannen en kruiken Bart en Bram verdienen bakken met geld over onze ruggen. Die vertrekken straks als miljardairs naar de Bahama's. Samen met Eline.
Ik heb trouwens opgevangen dat The Bunker niet live is, maar vorig jaar al is opgenomen.
Nu heb je het over onderbuikgevoel maar misschien is dat dan weer jouw onderbuikgevoel dat opspeelt?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word alleen een beetje moe van die aantijgingen die nergens anders dan op kutnijd en onderbuikgevoel lijken te zijn gebaseerd.
Die aantijgingen waren en zijn dat jullie sommige mensen veel harder hebben aangepakt dan anderen, die wellicht een hand boven het hoofd hebben gehouden. Dat gaat niet weg omdat jullie het ridiculiseren, wegwuiven of negeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word alleen een beetje moe van die aantijgingen die nergens anders dan op kutnijd en onderbuikgevoel lijken te zijn gebaseerd.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Het is al allemaal bekokstoofd en in kannen en kruiken Bart en Bram verdienen bakken met geld over onze ruggen. Die vertrekken straks als miljardairs naar de Bahama's. Samen met Eline.
Ik heb trouwens opgevangen dat The Bunker niet live is, maar vorig jaar al is opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |