Geen idee, daar woon ik nog steeds niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:53 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe is het weer in Watergraafsmeer Jitzeeeeeeeeeeeeeeee?
Maar tussendoor kan ze toch best een smsje sturen?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ze is ook op stage... Ze is volgens mij rond 2 uur klaar
Doe dit liever niet over sms... Je ziet geen emotie of dingen kunnen anders gelezen worden dan er bedoelt wordquote:Op maandag 11 mei 2009 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar tussendoor kan ze toch best een smsje sturen?
Dat is ook zo.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doe dit liever niet over sms... Je ziet geen emotie of dingen kunnen anders gelezen worden dan er bedoelt word
Waarschijnlijk landt er een piano op jequote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef jagga het volgende:
Jesus wat een kutdag,
Zomaar ineens keidruk op het werk, ben niet fit en auto schade...
Ik vraag me af wat er nog meer komt vandaag
Tis geen bugsbunny-tekenfilmpjequote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk landt er een piano op je
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk landt er een piano op je
Ah tering man, door jou posts in de ochtend gaat mijn gezicht bijna uit zichzelf alquote:
excuse me for trying to light up your lifequote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis geen bugsbunny-tekenfilmpje
Maar ik verwacht nu nog wel iets in de trant van: iets kneuzen, finaal onderuit gaan, zelf ook schade rijden, nog een keer gevild worden door onze katten....
Komt een man in een cafe,.. ziet daar iemand aan een tafel zitten met een pad in een potje,...Neemt zelf plaats aan de tafel,. en besteld een biertje,.....Hij kan zijn ogen niet afhouden van die man met de pad,.. en verzamelt alle moed bijeen om er heen te lopen,..Hij vraag aan die man,....: Mijnheer,...... wat is dat in dat potje??Nou,... zegt die man,.. dat is een pijppad uit Papua Nieuw Guinea,...Een WAT??????Een pijppad uit Papua Nieuw Guinea zegt die man,....Wat moet je daar dan mee???? vraagt hij.Nou,.... vervolgt de man,.. als je die eenmaal hebt geprobeerd, dan wil je nooit meer iets anders!!!weet u wat,... neem hemmaar eens mee,.. probeer hem maar eens uit,.. en als je er klaar mee bent,... kom je hem maar terug brengen!!! Zo gezegd ,... zo gedaan,....De man neemt de pijppad uit Papua Nieuw Guinea mee,.....2 dagen later komt hij terug in het cafe,........Grote grijns op zijn gezicht,..... niet te houden,.. zo optimistisch,.. loopt hij naar de rechtmatige eigenaar van de pad,....Alvorens hij kan vragen wat de man er van vond,.. zegt de man,...IK WIL DIE PAD!!!!!!!! Ongeacht de kosten,.... ik wil die pad van u kopen,......Wat moet ie kosten?!!?!!?Nou zegt de man,..... uuuuhmmm doe maar ¤2500,- Verkocht zegt de man,....... pint ergens geld,.. en betaald die pad,....Met een tevreden blik keert hij huiswaarts,....Thuisgekomen zet hij de pot met de pad op het aanrecht,.......'s avonds komt de vrouw van die man thuis,.. en ziet diepad op het aanrecht staan,...ze kijkt nog eens,... en vraagt aan haar man,......Zeg henk,....... wat is dat voor een beest in dat potje,....Ooooohh zegt hij,... dat is een pijppad uit Papua Nieuw Guinea,.....een wat???? vraagt de vrouw.Dat is een pijppad uit Papua Nieuw Guinea zegt hij tegen zijn vrouw,.....Een Pijppad uit Papua Nieuw Guinea?!!? wat in de lieve vrede moet JIJ nou met een pijppad uit Papua Nieuw Guinea?!!? Nou,... zegt de man,.... Die leer ik afwassen,.... en daarna schop ik jou de deur uit!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah tering man, door jou posts in de ochtend gaat mijn gezicht bijna uit zichzelf alstaan
Had je niets ergers kunnen bedenken?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
excuse me for trying to light up your life![]()
het is niet glad ofzo, dus dat onderuit gaan zal wel meevallen
schade rijden is voor paupers
en wie neemt er dan ook katten!
beter: je wordt gegijzeld door een radicale Chinees
Of je moet gedwongen in zo'n afscheidsvideo van een terrorist (die je eerst anaal vernederd heeft) spelen en dan ziet de hele wereld je als vijand en moet je naar zo'n gevangenis in Oost-Europa waar ze je martelenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Had je niets ergers kunnen bedenken?
Anaal vernederd worden door mocro's?
Een verdacht koffertje vinden wat een bom blijkt te zijn?
Aanrijding krijgen met een tankwagen die daarna ontploft met mijzelf klemgereden in mijn auto?
Optimist
"Ik ben met mijn man vorig jaar op wereldreis geweest", zegt een vrouw. "Maar dit jaar gaan we ergens anders naar toe."quote:
En waarom zouden wij geïnteresseerd zijn in het eten dat jij op je vakantie gegeten hebt?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een stuk of 20 foodpics van mijn vakantie, wie wil ze zien?
Foodpicsquote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een stuk of 20 foodpics van mijn vakantie, wie wil ze zien?
Uitzonderlijk lekker natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
[..]
En waarom zouden wij geïnteresseerd zijn in het eten dat jij op je vakantie gegeten hebt?![]()
OF het moet uitzonderlijk raar eruit zien ofzo?
Je weet: in China they eat dogs.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
[..]
En waarom zouden wij geïnteresseerd zijn in het eten dat jij op je vakantie gegeten hebt?![]()
quote:
Flikker een eind op manquote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker een eind op man
In de goede ouwe tijd toen jij hier nog niet was kreeg iedereen er een stijve piemel van
Nee, sorry. Foto's van jouw voer vind ik geen genot.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij vond het ook altijd al een genot.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef Keukenkast het volgende:
Beetje mager en heur haar is ook niet echt heel warm.
Het is echt een kutmuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |