hoe is het met je plastieken/papieren chinese muur op de rand van je bureau?quote:
Dat is beter dan op zondag wakker worden met een gebruikt condoom in je poepertjequote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe is het met je plastieken/papieren chinese muur op de rand van je bureau?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is beter dan op zondag wakker worden met een gebruikt condoom in je poepertje [ afbeelding ]
Nog even jij jij vergeet te ademen als het niet meer vanzelf gaat door de drank.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
De TT zegt het al.
Afgelopen weekend leuk weekend gehad, alleen ben ik schijnbaar een paar uurtjes kwijt qua geheugen.
Klacht: Er via anderen moeten achterkomen wat je gedaan hebt
Stoer.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:17 schreef fathank het volgende:
Als dit een terechte klacht was had ik wel dagelijks een topic kunnen openen hierover.
3 halve liters in de morgen is een dag zonder zorgenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Rasher het volgende:
[..]
Stoer.
Je bent pas echt bikkel als je, en zuipt EN niks vergeet.
Goed bezig, chef. Jij komt er wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
3 halve liters in de morgen is een dag zonder zorgen![]()
Zo is het, en niet andersquote:
Inderdaad, dat is zo treurigquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo treurig
Ik doe het altijd zo: slok-klap-slok-klap-slok-klap-klap-slok-stamp. Maar als je die beat aan een ander probeert uit te leggen verwart hij een klap al snel met een slok of een stamp, en dan lijkt het dus nergens meer op. De prutsers![]()
nee ik ben niet total lossquote:
tutjequote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef L0t.. het volgende:
Wat is er in godsnaam leuk aan zoveel zuipen dat je niet meer weet waar je mee bezig bent? Dat is mss "stoer" als je 15 bent ofzo.
neequote:
Heet je echt Tyler?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
maar nu durf ik mijn echte leeftijd niet meer te vertellen
En bedanktquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Wut?![]()
Ik wou zeggen: toffe naam. Maar laat dan maar.
Niks eigenlijk, maar nu weet de rest van dat volk wat hier lurkt ook hoe ik heet in het echt en das engquote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Wut?![]()
Ik wou zeggen: toffe naam. Maar laat dan maar.
Nou sorry hoor, maar t staat dus gewoon in je profiel..quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef jagga het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, maar nu weet de rest van dat volk wat hier lurkt ook hoe ik heet in het echt en das eng![]()
En bedankt
Net even gecontroleerd en inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 13:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar t staat dus gewoon in je profiel..
Hoe dacht je anders dat ik t wist?![]()
Misschien moet je je achternaam weghalen ofzo, tenzij t je niet uitmaakt dat mensen op je kunnen googlen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Net even gecontroleerd en inderdaad
Ik dacht in eerste instantie: fuck die kent mij!
Het valt mee
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar stiekem vind je het wel stoer he?
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Plums het volgende:
[..]
Misschien moet je je achternaam weghalen ofzo, tenzij t je niet uitmaakt dat mensen op je kunnen googlen.
Edit: Je bent dus 23.. En nog ken je je grenzen niet?![]()
Zegt dat vriendinnetje waarmee je samenwoont er niks van dan?
![]()
![]()
En heb je nou nog dingen gedaan in je bezopen bui die eigenlijk niet kunnen of viel t allemaal wel mee?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
En idd ze was er niet echt gelukkig mee
En over mijn grenzen...ach het was gezellig en ze smaakten goed
Het grootste gevaar is als je met een groep uitgaat en je constant bier in je handen geduwt krijgt. Nu ben je er natuurlijk zelf bij, maar het valt me op dat wanneer ik zelf moet bestellen ik zelden echt zat ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
En idd ze was er niet echt gelukkig mee
En over mijn grenzen...ach het was gezellig en ze smaakten goed
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:33 schreef Neuroscience het volgende:
Moet je gaan blowen, dan herinner je je alles weer. Werkte voor een vriend van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |