Had je niets ergers kunnen bedenken?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
excuse me for trying to light up your life![]()
het is niet glad ofzo, dus dat onderuit gaan zal wel meevallen
schade rijden is voor paupers
en wie neemt er dan ook katten!
beter: je wordt gegijzeld door een radicale Chinees
Of je moet gedwongen in zo'n afscheidsvideo van een terrorist (die je eerst anaal vernederd heeft) spelen en dan ziet de hele wereld je als vijand en moet je naar zo'n gevangenis in Oost-Europa waar ze je martelenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Had je niets ergers kunnen bedenken?
Anaal vernederd worden door mocro's?
Een verdacht koffertje vinden wat een bom blijkt te zijn?
Aanrijding krijgen met een tankwagen die daarna ontploft met mijzelf klemgereden in mijn auto?
Optimist
"Ik ben met mijn man vorig jaar op wereldreis geweest", zegt een vrouw. "Maar dit jaar gaan we ergens anders naar toe."quote:
En waarom zouden wij geïnteresseerd zijn in het eten dat jij op je vakantie gegeten hebt?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een stuk of 20 foodpics van mijn vakantie, wie wil ze zien?
Foodpicsquote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een stuk of 20 foodpics van mijn vakantie, wie wil ze zien?
Uitzonderlijk lekker natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
[..]
En waarom zouden wij geïnteresseerd zijn in het eten dat jij op je vakantie gegeten hebt?![]()
OF het moet uitzonderlijk raar eruit zien ofzo?
Je weet: in China they eat dogs.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
[..]
En waarom zouden wij geïnteresseerd zijn in het eten dat jij op je vakantie gegeten hebt?![]()
quote:
Flikker een eind op manquote:Op maandag 11 mei 2009 13:38 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik niet hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker een eind op man
In de goede ouwe tijd toen jij hier nog niet was kreeg iedereen er een stijve piemel van
Nee, sorry. Foto's van jouw voer vind ik geen genot.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij vond het ook altijd al een genot.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef Keukenkast het volgende:
Beetje mager en heur haar is ook niet echt heel warm.
Het is echt een kutmuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |