quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Hoogstaande het volgende:[..]
Ah tering man, door jou posts in de ochtend gaat mijn gezicht bijna uit zichzelf al

staan

Komt een man in een cafe,.. ziet daar iemand aan een tafel zitten met een pad in een potje,...Neemt zelf plaats aan de tafel,. en besteld een biertje,.....Hij kan zijn ogen niet afhouden van die man met de pad,.. en verzamelt alle moed bijeen om er heen te lopen,..Hij vraag aan die man,....: Mijnheer,...... wat is dat in dat potje??Nou,... zegt die man,.. dat is een pijppad uit Papua Nieuw Guinea,...Een WAT??????Een pijppad uit Papua Nieuw Guinea zegt die man,....Wat moet je daar dan mee???? vraagt hij.Nou,.... vervolgt de man,.. als je die eenmaal hebt geprobeerd, dan wil je nooit meer iets anders!!!weet u wat,... neem hemmaar eens mee,.. probeer hem maar eens uit,.. en als je er klaar mee bent,... kom je hem maar terug brengen!!! Zo gezegd ,... zo gedaan,....De man neemt de pijppad uit Papua Nieuw Guinea mee,.....2 dagen later komt hij terug in het cafe,........Grote grijns op zijn gezicht,..... niet te houden,.. zo optimistisch,.. loopt hij naar de rechtmatige eigenaar van de pad,....Alvorens hij kan vragen wat de man er van vond,.. zegt de man,...IK WIL DIE PAD!!!!!!!! Ongeacht de kosten,.... ik wil die pad van u kopen,......Wat moet ie kosten?!!?!!?Nou zegt de man,..... uuuuhmmm doe maar ¤2500,- Verkocht zegt de man,....... pint ergens geld,.. en betaald die pad,....Met een tevreden blik keert hij huiswaarts,....Thuisgekomen zet hij de pot met de pad op het aanrecht,.......'s avonds komt de vrouw van die man thuis,.. en ziet diepad op het aanrecht staan,...ze kijkt nog eens,... en vraagt aan haar man,......Zeg henk,....... wat is dat voor een beest in dat potje,....Ooooohh zegt hij,... dat is een pijppad uit Papua Nieuw Guinea,.....een wat???? vraagt de vrouw.Dat is een pijppad uit Papua Nieuw Guinea zegt hij tegen zijn vrouw,.....Een Pijppad uit Papua Nieuw Guinea?!!? wat in de lieve vrede moet JIJ nou met een pijppad uit Papua Nieuw Guinea?!!? Nou,... zegt de man,.... Die leer ik afwassen,.... en daarna schop ik jou de deur uit!!!