Wie dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik kom trouwens maar voor 1 iemand, de rest maakt me niets uit.
Hihiquote:
Weet je wat het nadeel is, als je twintig word... Dan kom je in de tig en daar kom je pas uit als je honderd wordquote:
Oudjequote:Op maandag 11 mei 2009 09:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet je wat het nadeel is, als je twintig word... Dan kom je in de tig en daar kom je pas uit als je honderd word
Echt. Voor je het weet ben je met pensioenquote:
Lekker niks doen! Lekker mensen in het OV van een plek sturenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt. Voor je het weet ben je met pensioen
65+ pasquote:Op maandag 11 mei 2009 09:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lekker niks doen! Lekker mensen in het OV van een plek sturen! Voordringen in rijen
Ik ben blij dat ik het zelf ook weetquote:Op maandag 11 mei 2009 09:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb je mij dat nooit verteld?
Hij is wel tof hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef jagga het volgende:
Wat is die Mr.Cooper toch eigenlijk een verkapte nicht zeg
Mwah, hij probeert altijd te rellen, loopt altijd andere mensen af te zeiken en hij kan nooit eens positief doen.quote:
Hij heeft vaak van die ongelofelijk droge opmerkingen, dat maakt hem wel grappig.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:39 schreef jagga het volgende:
[..]
Mwah, hij probeert altijd te rellen, loopt altijd andere mensen af te zeiken en hij kan nooit eens positief doen.
Dus.
Het is een regelquote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Joh he wat is dit nou
Ik gaf toch aan dat ik m niet zou maken omdat ik ging slapen
Dat is best wel dom eigenlijk, bier wel drugs niet!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Defensie Vragentopic Deel 1
Faalhazen topic
"Ik rook dagelijks een joint, maar waarom wordt ik niet aangenomen bij de Commando's?![]()
"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bier ook niet. Als je wekelijks een krat wegtikt dan wordt je ook afgekeurd.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is best wel dom eigenlijk, bier wel drugs niet!
Denk dat er meer mensen kapot gaan aan bier dan aan een beetje wiet
En dan nog zitten te mekken dat je wel een kratje bier in een weekend weg mag tikken maar drugs ho maar..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Defensie Vragentopic Deel 1
Faalhazen topic
"Ik rook dagelijks een joint, maar waarom wordt ik niet aangenomen bij de Commando's?![]()
"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor minder ga je toch niet zittenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]
En dan nog zitten te mekken dat je wel een kratje bier in een weekend weg mag tikken maar drugs ho maar..
Wat voor pea-brain moet je zijn om dat niet te snappen?
Niet dat ze er zo op kicken als je inderdaad elk weekend 1 kratje wegzuipt ofzo
Een snelle rekensom, doet mij uitkomen op circa 9 liter van het weekendquote:
Geen commando's voor jou dusquote:Op maandag 11 mei 2009 10:13 schreef jagga het volgende:
[..]
Een snelle rekensom, doet mij uitkomen op circa 9 liter van het weekenden dat was alleen het bier
neequote:
Anders ik welquote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef jagga het volgende:
[..]
nee![]()
Boeiend, het was een leuk weekend
Nu wel een beetje last van trouwens
iddquote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat jou weekend niet zo leuk was
Nope!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:34 schreef jagga het volgende:
[..]
idd
Heb je al bericht gekregen waarom je de "cold treatment" kreeg?
Ja en daar heb ik niet minder bier om gedronkenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat jou weekend niet zo leuk was
Of juist meer, om het weg te spoelenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nope!![]()
[..]
Ja en daar heb ik niet minder bier om gedronken
Lolquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef jagga het volgende:
Krijg net een smsje:
Ey Zatlap!
Volgende keer graag wakker zijn als je naar huis moet, je bent te zwaar om te dragen!
Volgende week weer?
....
wtfdat kan ik me niet eens herinneren
Half 9 zondagmorgen? Of bedoel je iets anders met vroeg?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee was lekker vroeg thuis, vonden me ouders ook leuk
En dat is nog de meest normale tot nu toequote:
Dat is toch baas!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die stoer doen op internet over hoeveel bier ze drinken
Succes!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bier
Een echte man drinkt afgewerkte motorolie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |