Wat een onzin verhaal. Die grafieken wijken gigantisch van elkaar af. Hoe kun je nu op basis hiervan een laatste dip verwachten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/compone(...)_jacob.avi_plain.xml
12:00: Huidige bankencrisis lijkt op vorige crises: er komt nog 1 dip
Interessant: normaal komt er nog 1 dip, en dat zou dan in dit geval in het najaar zijn.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Lemans24 het volgende:
KPN op nieuwe day-high. Nu eens zien of dat de rest van de week doorzet.
Een overname door Microsoft, Google of zelfs Sony zou leuk zijn op dit niveau. Alleen zijn de meeste aandelen van TomTom in handen van familie Goddijn cs. In Garmin zie ik nog minder mogelijkheden eigenlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
TomTom zelf is nog niet eens zo'n erg slecht bedrijf en heeft vooral klappen gekregen door TeleAtlas voor de hoofdprijs aan te schaffen. Intern gezien draait het nog niet eens zo heel slecht en de markt zal er dan ook wel weer voor aantrekken. TomTom en Garmin zitten immers in een vroegcyclische sector en garmin is afgelopen maand dan ook gegroeid van 15$ tot 26$ tot ze die waardeloze prul cijfers lieten zien![]()
Garmin staat iig. wel op mijn lijstje. Ook met het oog op de toekomst dat Garmin en TomTom eventueel onderdeel worden van een groter concern. Ze kunnen immers niet die navigatie troep tot sint-juttemis in 2114 verkopen.
Net op de top stond ik op -0,19%quote:
Ik denk dat we erdoorheen gaan, maar dat misschien pas in 2010 of 2011 zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Denk je dat die tweede bodem het houdt, of gaan we er doorheen?
Nominaal kan de recovery best snel gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef dramatiek het volgende:
“It looks to me now as if the markets are now pricing in a rapid recovery, that they’re pricing in a V-shaped recession, which I consider extremely unlikely,” Krugman, 56, said at a forum in Shanghai today. “The market seems to be looking as if this is going to be an average recession, but it’s not.”
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aE0mkwMWHxQs&refer=home
Als de S&P 500 zo laag zou staan over 6 maanden verkoop ik mijn appartement en auto en ga ik met al mijn geld in aandelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef pberends het volgende:
Jim Rogers Says Dollar Rally Will End; May Short Stocks
Federated's Tice Sees S&P 500 at 400 Within Six Months
Heerlijk die beren.
http://www.bloomberg.com/news/av/
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef Alistair het volgende:
[..]
Als de S&P 500 zo laag zou staan over 6 maanden verkoop ik mijn appartement en auto en ga ik met al mijn geld in aandelen
Ooh, en dan sluit ik ook nog een lening af en neem ik creditcards om ook dat allemaal in aandelen te pompen
"I've never been anymore confident in my life that we're heading into that direction" op de vraag of we naar de S&P 400 gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef pberends het volgende:
Federated's Tice Sees S&P 500 at 400 Within Six Months
http://www.bloomberg.com/news/av/
Veel NL-bedrijven halen hun omzet in dollars, dus ik zou zeggen dat een crash vet slecht is voor de AEX. Wel kunnen ze bedrijven in dollars goedkoper opkopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef LXIV het volgende:
Als de dollar echt crashed, dan kun je relatief wel eens zo goedkoop inkopen. Met euro's wel te verstaan. Alhoewel, als de dollar crashed dan zal de beurs eerder stijgen.
Winsten in dollars dalen dan ook, dus het is minder goedkoop dan het lijkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef LXIV het volgende:
Als de dollar echt crashed, dan kun je relatief wel eens zo goedkoop inkopen.
Indirect beleg je dan natuurlijk ook in de dollar en hoop je op een herstel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Winsten in dollars dalen dan ook, dus het is minder goedkoop dan het lijkt.
Exactly!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef Alistair het volgende:
Dit jaar maar eens meedoen met het beursspel van DFT
Haha, ik zie je al zitten met je slaapzak en een laptopje onder een brugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:08 schreef Alistair het volgende:
[..]
Als de S&P 500 zo laag zou staan over 6 maanden verkoop ik mijn appartement en auto en ga ik met al mijn geld in aandelen
Ooh, en dan sluit ik ook nog een lening af en neem ik creditcards om ook dat allemaal in aandelen te pompen
Zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Exactly!Er moet toch iemand die hoofdprijs in beslag nemen
Dat kan maar beter een FOK!er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |