Vandaag gaan we daar wat aan doen!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Btw:
Beurs vandaag gezakt maar omzetten van niks. Wat dat betreft is de uptrend nog steeds intact.
Voor de uptrend intact houden kan de AEX zelfs even naar de 245. Ik denk dat er dan weer koopsignalen afgaan bij Jan en Alleman.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Btw:
Beurs vandaag gezakt maar omzetten van niks. Wat dat betreft is de uptrend nog steeds intact.
Mooi die adviezen voor MTquote:Landsbanki Kepler Sell↓ - - - 08-05-2009
ING Nick Hatch Sell 18,00 1,46 - 08-05-2009
Citigroup Smith Barney Johan U. Rode Sell↓ 18,00 - - 06-05-2009
Norddeutsche Landesbank Holger Fechner Sell↓ 16,00 0,40 - 05-05-2009
dat ging rap, ik kijk rood, kijk nog eens groen.quote:
Pffff, kon met mazzel mijn MT Mei 19 putjes nog dumpen tegen 0,30 vandaag. Zat er gemiddeld voor 0,325 in dus beter een beetje verlies dan straks tegen 0,05 opties aankijken in je porto.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef lammegiraf het volgende:
hehe...Ad Nooten ziet het volgens mij ook niet meer zitten
Wat houden de begrippen Smart Money- en Dumb Money-confidence precies in? Wel grappig dat de ratio van die twee tijdens deze rally onder een schijnbare grenswaarde (-0,25) nu zit, maar in begin 2008 juist boven de 0,25. Ik weet niet wat nou daar dan zo 'smart' aan was.quote:
KPN een steunpilaar... Dank u, Cees Smit!quote:MARKET COMMENT: AEX +0,8%, Shell en KPN bieden steun
12-05-2009 10:30:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert in de loop van dinsdagochtend 0,8% hoger in een markt die nog steeds onder invloed staat van een goed sentiment, zegt handelaar Cees Smit van Today's Beheer. "De lagere opening van de AEX kun je toeschrijven aan het lagere slot van de Nikkei-225, het herstel is vooral het gevolg van de opgelopen koers van Shell en KPN, toch twee zwaargewichten in de index", aldus Smit. Hij wijst verder op de verdedigende woorden van de voorzitter van de Amerikaanse Federal Reserve Ben Bernanke ten aanzien van de stresstest en de dollarkoers. De omzetten zijn vooralsnog gering. De AEX noteert dinsdag rond 10.25 uur 0,8% hoger op 258,77 punten. (ANS)
Ik weet het ook niet precies. Dit plaatje was (van mijn kant) ook meer als grapje bedoeld. Maar de maker van het plaatje is misschien wel bloedserieus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat houden de begrippen Smart Money- en Dumb Money-confidence precies in? Wel grappig dat de ratio van die twee tijdens deze rally onder een schijnbare grenswaarde (-0,25) nu zit, maar in begin 2008 juist boven de 0,25. Ik weet niet wat nou daar dan zo 'smart' aan was.
Kwartet!quote:
Als instituten en anderen gewoon nog steeds koop orders hebben staan op elke dip, veert de beurs vanzelf wel weer omhoog. Vergeet niet dat er nog steeds veel geld aan de zijlijn staat wat staat te springen van ongeduld om in te stappen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Is dit nou gewoon een reactie op de daling van gisteren, of is er "goed" nieuws geweest?
Als ik met m'n geld aan de zijlijn sta en ik koop aandelen van jou, dan staat daarna jouw geld aan de zijlijn. Dus er staat gewoon altijd evenveel geld aan de zijlijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Vergeet niet dat er nog steeds veel geld aan de zijlijn staat wat staat te springen van ongeduld om in te stappen.
nee, je kan toch altijd kiezen uit cash of aandelen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als ik met m'n geld aan de zijlijn sta en ik koop aandelen van jou, dan staat daarna jouw geld aan de zijlijn. Dus er staat gewoon altijd evenveel geld aan de zijlijn.
Nu ben ik echt in de war.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als ik met m'n geld aan de zijlijn sta en ik koop aandelen van jou, dan staat daarna jouw geld aan de zijlijn. Dus er staat gewoon altijd evenveel geld aan de zijlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |