Werd tijdquote:
Nu ben ik behoorlijk een alu-hoedje en "weet" ik behoorlijk wat over Bilderberg & de illuminatie, maar dit gaat mij wat verquote:Op maandag 11 mei 2009 17:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://xandernieuws.punt.nl/?id=515864&r=1&tbl_archief=&
Goed gedaan!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef Alistair het volgende:
Op mijn 'cash' deel heb ik een rendement behaald van 40,98% in de afgelopen 2 maanden
Grote kans op nieuwe aankopen door de FED. Iedereen koopt nu natuurlijk snel treasuries om ze straks voor veel te duur aan de FED te verkopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef pberends het volgende:
rente t-bond weer beter op 3,16 ipv 3,33. Dat geeft weer wat lucht.
hier past alleen een hardgrondigequote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens zag ik in de OP verder geen link een economische agenda, misschien is onderstaande link usefull?
http://www.fxstreet.com/fundamental/economic-calendar/
En die gruwelijke tievus buy&hold systeem die automatisch in Metastock zit komt vrolijk met een Annualized Performance van minstens 100% per jaar gerekend vanaf 1897 en ik kan die broncode niet wijzigen ._. * insert aantal vloekwoorden * Overigens kom ik er ook niet achter waarom hij geen RSI trades doet na de 30 jarigen terwijl als je de RSI er op na trekt dat wel moet doen, alleen cancelt hij alle indicatieve orders ._.
klooien !![]()
Nou je kan wel wat lijden, me dunkt!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:50 schreef Alistair het volgende:
Gaat lekker, CTIC staat ruim in de min in the after hours![]()
Wow, wisten we dat afgelopen vrijdag maarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:54 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Nou je kan wel wat lijden, me dunkt!CNB TSFG en CORS misschien ook wat om in de gaten te houden, zijn flink gestegen vandaag.
Ja idd, zijn natuurlijk vrij speculatief, kan ook weer hard naar beneden. PMI group ook nog zo eentje.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef Alistair het volgende:
[..]
Wow, wisten we dat afgelopen vrijdag maar
Ja, ik heb slechts een kleine positie in CTIC, mede omdat het puur speculatief is dus ik mag niet klagen. Ik zit nog vrij fors in GE maar daar verrwacht ik niet zulke enorme dalingen en/of stijgingen van
Zal me eens proberen in te lezen in de fondsen welke jij net noemt
Eigenlijk ben ik vrij laat in GE ingestapt aangezien ik $11,20 per aandeel heb moeten betalen. Overigens heb ik met GE geen haast om ze te verkopen. De enige 2 die ik mogelijk uit mijn lijst zou dumpen is TomTom en Citigroup hoewel ik met beiden geen haast heb eigenlijk. Ik heb Citigroup gekocht op $2,40 en TomTom op 2,98 euro.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ja idd, zijn natuurlijk vrij speculatief, kan ook weer hard naar beneden. PMI group ook nog zo eentje.
Ik weet niet op hoeveel je GE hebt gekocht, maar die zou ik echt jaren houden.
Tja, of het wordt nooit meer iets met tomtom, en dan zou het misschien goed zijn winst te pakken. Maar waarschijnlijker is dat het wel wat wordt en dan gaan ze zeker veel hoger staan dan die 5,- waar ze nu staan en zou het dus stom zijn te verkopen. Ik zou aanhouden, en alleen verkopen als het verliesgevend dreigt te worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Alistair het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik vrij laat in GE ingestapt aangezien ik $11,20 per aandeel heb moeten betalen. Overigens heb ik met GE geen haast om ze te verkopen. De enige 2 die ik mogelijk uit mijn lijst zou dumpen is TomTom en Citigroup hoewel ik met beiden geen haast heb eigenlijk. Ik heb Citigroup gekocht op $2,40 en TomTom op 2,98 euro.
Daar stond ikzelf ook nogal over in dubio vandaag. TomTom zal met meer nieuwe dingen moeten komen. Tegenwoordig heeft elke smartphone een ingebouwd navigatie systeem en denk ik dat RIM een beter alternatief is of Apple. Anderzijds, ik heb TomTom naar mijn mening 'goedkoop' kunnen aanschaffen en kan dus nog wel even de kat uit de boom kijken. Ook van Garmin heb ik geen hoge pet op eigenlijk. Bedrijven als TomTom en Garmin zullen nooit meer zijn wat het was denk ik. Vooralsnog doe ik ze niet weg maar ze staan wel samen met Citigroup op mijn nominatie lijstje om te verkopenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:25 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Tja, of het wordt nooit meer iets met tomtom, en dan zou het misschien goed zijn winst te pakken. Maar waarschijnlijker is dat het wel wat wordt en dan gaan ze zeker veel hoger staan dan die 5,- waar ze nu staan en zou het dus stom zijn te verkopen. Ik zou aanhouden, en alleen verkopen als het verliesgevend dreigt te worden.
TomTom zelf is nog niet eens zo'n erg slecht bedrijf en heeft vooral klappen gekregen door TeleAtlas voor de hoofdprijs aan te schaffen. Intern gezien draait het nog niet eens zo heel slecht en de markt zal er dan ook wel weer voor aantrekken. TomTom en Garmin zitten immers in een vroegcyclische sector en garmin is afgelopen maand dan ook gegroeid van 15$ tot 26$ tot ze die waardeloze prul cijfers lieten zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:32 schreef Alistair het volgende:
[..]
Daar stond ikzelf ook nogal over in dubio vandaag. TomTom zal met meer nieuwe dingen moeten komen. Tegenwoordig heeft elke smartphone een ingebouwd navigatie systeem en denk ik dat RIM een beter alternatief is of Apple. Anderzijds, ik heb TomTom naar mijn mening 'goedkoop' kunnen aanschaffen en kan dus nog wel even de kat uit de boom kijken. Ook van Garmin heb ik geen hoge pet op eigenlijk. Bedrijven als TomTom en Garmin zullen nooit meer zijn wat het was denk ik. Vooralsnog doe ik ze niet weg maar ze staan wel samen met Citigroup op mijn nominatie lijstje om te verkopen
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Dave7 het volgende:
Whitney's Wisdom:
http://www.cnbc.com/id/15840232?video=1120084432&play=1
Zit een hoop speculatie in die bonds nu iddquote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Grote kans op nieuwe aankopen door de FED. Iedereen koopt nu natuurlijk snel treasuries om ze straks voor veel te duur aan de FED te verkopen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dat gaat aflopen. Vorige keer veroorzaakten die aankopen slechts een kleine spike en daarna donderden die treasuries meteen weer in elkaar. Ik verwacht eigenlijk hetzelfde.
Btw:
Beurs vandaag gezakt maar omzetten van niks. Wat dat betreft is de uptrend nog steeds intact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |