Nope, nooit gevolgdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan volg jij het aandeer PM nooit zekerkan me nog op cijferdag herinneren dat ie alle kanten op schoot. Echter was er bij opening gelijk een selloff
quote:De Vries Robbe Groep failliet verklaard door rechter
12-5-2009 17:03:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Vries Robbe Groep nv (DVRG) is door de rechter failliet verklaard. Dat maakt het bedrijf dinsdag bekend.
Volgens DVRG heeft de rechter de op 29 januari 2009 voorlopig verleende surseance ingetrokken en gelijktijdig de vennootschap in staat van faillissement verklaard.
Mr W.E. Merens is benoemd tot rechter-commissaris en mr H.E.G.P. Van Rootselaar tot curator, aldus DVRG.
Oplichtersclub UPC had toen zoiets. 555 oude aandelen werd 1 nieuw aandeelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef Alistair het volgende:
[..]
100 aandelen GM zijn straks 1 aandeel 'nieuw' GM
Verbaasd me dat het nog niet op 1 of 2 cent staat zoals Dicoquote:
dikke vette shortsqeeuze... aandeel was ooit 15 euro waard.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:00 schreef Alistair het volgende:
[..]
Verbaasd me dat het nog niet op 1 of 2 cent staat zoals Dico
Overigens is de zeer recente opleving erg lachwekkend
Niet specifiek Nasdaq, maar meestal is de Nasdaq een leading indicator, dus een verdere val voor alle indices is goed mogelijk op korte termijn.quote:
Ben je rijkelijk laat mee. Dat had je vrijdag moeten doen. Toch zou ik short prefereren boven long, maar you never know.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Westlander het volgende:
Morgen shorts 266 kopen voor de komende weken ? Wat denken jullie ?
Fantastisch hoe Faber precies de getallen van de toppen en bodems kan noemen, zelfs van de bondmarket op de komma's naquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef pberends het volgende:
Leuk interview met Faber afgelopen vrijdag. Hij verkocht sommige van zijn long posities afgelopen donderdag en gaat uit van een correctie. Daarna weer up tot in juli.
Natural gas en suiker vind Faber interessant, en in juni tot augustus verwacht hij zwakte in goud, wat een mooi koopmoment is.
Waarschijnlijk luistert hij de Bilderberg conferenties af waar de crisis tot in de allerkleinste details wordt gecoordineertquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Fantastisch hoe Faber precies de getallen van de toppen en bodems kan noemen, zelfs van de bondmarket op de komma's na.
ik denk dat je al short had moeten zittenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:23 schreef Westlander het volgende:
Morgen shorts 266 kopen voor de komende weken ? Wat denken jullie ?
Olie gaat wel oplopen alleen verwacht ik toch nog een correctie naar rond de 50 dollar. olie is ook super over bought, maar ik zou ook niet raar opkijken als ze wel ineens doorschieten naar 80 dollar. Echter de propaganda van afgelopen weken zal ook weer weg zakken. Dat de olie prijs oploopt is volgens mij mede te danken dat er elke maand vele productie eilanden worden ontmanteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de stijging van de Olieprijs? Ik las net in de nieuwsbrief van RBS! dat de OPEC de productie wil verlagen want zij willen een olie prijs van minstens 70$ om kostendekkend bezig te zijn.
Wat moeten die landen als de olie straks weg is ? :/
En zal RBS straks verhandelbaar zijn op de Amsterdamse markt?
RBS is verhandelbaar op de lokale marktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de stijging van de Olieprijs? Ik las net in de nieuwsbrief van RBS! dat de OPEC de productie wil verlagen want zij willen een olie prijs van minstens 70$ om kostendekkend bezig te zijn.
Wat moeten die landen als de olie straks weg is ? :/
En zal RBS straks verhandelbaar zijn op de Amsterdamse markt?
Nooit geweten dat RBS op de lokale markt verhandelbaar was, ik had gezien de grootte verwacht dat ze misschien in de midkap of ascx zouden zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:36 schreef Alistair het volgende:
[..]
RBS is verhandelbaar op de lokale markt
Althans, als je Royal Bank of Scotland bedoelt
Zelf vind ik het vreemd dat het uberhaupt verhandelbaar is in Nederland. Zo is Barclays, HSBC, Lloyds of Prudential dat namelijk niet. Volgens mij is het pas verhandelbaar in Nederland sinds de overname van ABN Amroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nooit geweten dat RBS op de lokale markt verhandelbaar was, ik had gezien de grootte verwacht dat ze misschien in de midkap of ascx zouden zitten.
Overigens vinden m'n mede studenten het niet fair dat zij via RBS uk niet in turbo's kunnen handelen en het moeten doen met de CFD's en spreadbetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |