HW ben je pro Co?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de anti-co stemming aan de ene kant prima, maar ik denk dat de andere veelgenoemde optie, Rijkaard, gewoon te soft is voor deze groep.
Ik had ook al zo'nquote:
IK heb liever Hiddink of van Gaal natuurlijkquote:
Heb jij onder Rijkaard getraind dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap de anti-co stemming aan de ene kant prima, maar ik denk dat de andere veelgenoemde optie, Rijkaard, gewoon te soft is voor deze groep.
Borst zei helemaal niets over zijn bronnen. Niet zo lullen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Breach het volgende:
Overigens moet ik nog maar zien of hij het wordt hoor. Hugo Borst zei gister dat zijn bronnen hem wisten te melden dat het Co op zeker NIET ging worden. En Van Den Boog zegt in principe niet meer dan dat we tot nu toe al zelf konden bedenken. Dat Adriaanse een logische optie op de shortlist is.
Jij snapt het.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, ik moet Co niet vanwege de genoemde redenen. Aan de andere kant, we zijn zeven jaar verder. En we hebben inderdaad iemand met een harde hand nodig.
Dat is ook weer zo, maar gewoon afgaande op de persoonlijkheden zoals ze overkomen lijkt Co me veel zakelijker.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb jij onder Rijkaard getraind dan?
En hij had niet voor niets Neeskens en Ten Cate als assistenten he.
Co verandert niet, dat geloof ik niet. Maar momenteel spelen er weinig echte clubiconen in het eerste, alleen Stekelenburg zie ik als zodanig. Die zou hij kunnen schofferen dor een basisplek te beloven en vervolgens Vermeer opstellen, maar Co is wel een man van z'n woord volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:32 schreef Dvm86 het volgende:
Laat het verleden nou maar gewoon rusten en geef de man nog een kans. Ik denk eerlijk gezegd dat hij qua sommige aspecten beter bij dit team past dan Rijkaard. Wie zegt trouwens dat de goede man niet veranderd is in de loop der jaren?
Zei Borst vorig jaar trouwens ook niet dat Verbeek absoluut NIET naar Feyenoord ging? Week later was het rond.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Borst zei helemaal niets over zijn bronnen. Niet zo lullen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Borst zei helemaal niets over zijn bronnen. Niet zo lullen.
Goede optiequote:Op maandag 11 mei 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar gewoon afgaande op de persoonlijkheden zoals ze overkomen lijkt Co me veel zakelijker..
Maar goed, wat wij hier willen is nog nooit boeiend geweest, ze zullen wel weer met Bogarde op de proppen komen ofzo.
Ik moet de eerste trainer nog meemaken die geen spelers aan de kant schuift.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij had trouwens een nog matiger gemiddelde dan Van Basten.
En ga nou niet zeggen dat de spelersgroep kut was, want hij gooide zelf Witschge en Winter uit het team.. Terwijl Witschge toen echt goed speelde. De manier waarop hij dat flikte was voor mij genoeg om hem nooit meer bij Ajax te willen zien.
Nee. Borst heeft zijn eigen mening gegeven. Hij denkt dat Adriaanse naar az zal gaan, en niet naar Ajax. Daarna vertelde ie dat Blind het wel eens voor een jaartje zou kunnen worden, om daarna weer terug te keren in zijn functie.quote:
Ja dat zal allemaal wel. Maar de manier waarop hij dat deed ging het mij meer om.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:53 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik moet de eerste trainer nog meemaken die geen spelers aan de kant schuift.
Verder is het vertrekpunt van Adriaanse destijds (Ajax was het seizoen daarvoor 5e geworden) anders dan dat van Van Basten (Ajax was vorig jaar 2e en had dit jaar een riante begroting).
Adriaanse zal fouten hebben gemaakt, maar is ook weer 7-8 jaar ervaring rijker.
Dat is inderdaad de keerzijde. Ik heb niet het idee dat Co in zijn hoofd heeft eens lekker vier jaar bij Ajax te gaan zitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel. Maar de manier waarop hij dat deed ging het mij meer om.
Behalve dat, Co is een ordinaire zakkenvuller. Als ie na 1 seizoen z'n zakken elders beter kan vullen is ie weer weg.
Nee daar heb je wat aan.
Ik denk dat dat wel mee valt. Stel dat Rijkaard het zou worden, en hij doet het ontzettend goed dan acht ik de kans groter dat hij vertrekt naar Milaan of Londen dan dat bij Adriaanse het geval zou zijn. Weg continuïteit dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel. Maar de manier waarop hij dat deed ging het mij meer om.
Behalve dat, Co is een ordinaire zakkenvuller. Als ie na 1 seizoen z'n zakken elders beter kan vullen is ie weer weg.
Nee daar heb je wat aan.
Mag aannemen dat ze bij het bestuur ook wel weten dat een tussenpaus even niet aan de orde kan zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Borst heeft zijn eigen mening gegeven. Hij denkt dat Adriaanse naar az zal gaan, en niet naar Ajax. Daarna vertelde ie dat Blind het wel eens voor een jaartje zou kunnen worden, om daarna weer terug te keren in zijn functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |