denk maar eens aan Jessica Alba bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef easyphp het volgende:
Jeuh dit topic weer. Dikke mensen r:
Beetje mager is juist mooi.
omdat ik nu weer slachtoffer ben geworden van een "mollig" persoon.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom open je een #2 van een topic wat een week oud is?
Daarnaast is er al een deel 2 geweest, maar die mocht niet.
Tot groot ongenoegen.
Dat is goed punt.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
omdat ik nu weer slachtoffer ben geworden van een "mollig" persoon.
en omdat ze met dit mooie weer opeens strakke kleding aan gaan doen en denken dat dat sexy is
[ afbeelding ]
http://www.lekker-in-je-v(...)onaantrekkelijk.htmlquote:Op zondag 10 mei 2009 17:51 schreef ehqo het volgende:
Van die dikke mensen die vinden dat je niet op uiterlijk mag oordelen, terwijl het van alles over, bijvoorbeeld, je zelfdiscipline zegt als je dik bent.
waar lees jij extreme haat, jij wil gewoon voorkomen dat zijn vriend voor eeuwig voor schut staatquote:Op zondag 10 mei 2009 17:55 schreef Fascination het volgende:
Jeetje jij bent echt een stoere boy zeg!![]()
![]()
![]()
Mensen die zo'n extreme haat jegens dikke mensen koesteren, daar is iets mis mee. Ik vind dikke mensen overigens ook niet mooi.
Doe eens een foto van jou.quote:
Mijn ogenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef behangplakker het volgende:
Dit ding heeft dan ook totaal geen recht op leven he![]()
[ afbeelding ]
Doe jij ook eens een foto posten van jezelf.quote:
Is al tig keren gepost he.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij ook eens een foto posten van jezelf.
quote:
Vanaf z'on foto kun je het eigenlijk niet eens goed zien..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als je van ranzige vetkleppen houd wel ja
Die kop is al vet.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf z'on foto kun je het eigenlijk niet eens goed zien..
Ze is niet echt lelijk vind ik. Vanwaar die agressie?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:55 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dus jij vind vrouwen met een dikke kop geil?
Ik vind vrouwen sws niet geil.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:55 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dus jij vind vrouwen met een dikke kop geil?
Dikke mensen zijn gewoon goor en minderwaardig!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet echt lelijk vind ik. Vanwaar die agressie?
Ik vind het juist minderwaardig als je zo oordeelt over mensen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gewoon goor en minderwaardig!
Whehe.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gewoon goor en minderwaardig!
Hippiequote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het juist minderwaardig als je zo oordeelt over mensen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef letterdief het volgende:
Dan heb je ook nog van "zwart kleed af" giganten, die je soms dood laten schrikken omdat je denkt dat er een heel duistere onweerwolk aan komt, maar dan blijkt het een disciplineloze trol te zijn
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als je van ranzige vetkleppen houd wel ja
Wanneer gaan die kutplaatjes nou eens dood.quote:
eensquote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wanneer gaan die kutplaatjes nou eens dood.
Is nog erger dan een dikke vrouw
quote:LAAT DIE JAN MAAR LULLEN IK HOU VAN MOLLIGE DAMES DES TE MEER HEB JE OM TE KNUFFELEN VERWENNEN EN OM VAN TE HOUDEN MMMMMMMMMMMM HEERLIJK DUS DAMES ZIN IN EEN HEERLIJKE SPANNENDE DATE MET DEZE MOLLIGE MAN MELD JE MAAR AAN KUSJES VOOR ALLE MOLLIGE STEVIGE EN DIKKE DAMES VROUWEN EN MEIDEN KUSJES RENE
Er mag ook wel vet aanzitten.quote:
Ieder zijn meug.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of er hier nou ook dikke KLB'ers zijn die meedoen met dikke vrouwen batsen
Dat ook.quote:
Heeft juicyhil al gepost?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of er hier nou ook dikke KLB'ers zijn die meedoen met dikke vrouwen bashen
Je zou maar worden verkracht door zo'n mormelquote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef behangplakker het volgende:
Dit ding heeft dan ook totaal geen recht op leven he![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
Hallo daar.
http://boeitmenietwatanderenvanmedenken.hyves.nl
[ afbeelding ]
die heeft wel wat, directe link naar der hyves?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
Hallo daar.
http://boeitmenietwatanderenvanmedenken.hyves.nl
[ afbeelding ]
Je hebt een klassieker gemaakt die binnenkort de SC vervangtquote:
Wat is dat voor anorexia-kleuterquote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef afcajos het volgende:
wtf
[ afbeelding ]
En wat schrijft ze:
donderdag, 15:24
Ik bn MEZELF!!
Pech voor de anderen:thefinger:
![]()
![]()
![]()
Quoted for disbelievequote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
die heeft wel wat, directe link naar der hyves?
Bedankt. Bedankt dat je dat beeld in m'n hoofd brengt. Bedankt dat jij mij een beeld in m'n hoofd brengt waarin ik bereden word door miss Piggy terwijl ik vastgebonden op een bed lig. Bedanktquote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou maar worden verkracht door zo'n mormel
Laatste pagina bij foto's.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
die heeft wel wat, directe link naar der hyves?
ja soorry, heb wel wat met dat soort meisjes.quote:
Goorlapquote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
ja soorry, heb wel wat met dat soort meisjes.
ik val niet op dreads, alto kleding of whatever maar die oogjes![]()
en een dagje met der shoppen, naar de kapper en ze ziet er normaal uit![]()
maar kan der hyves niet vinden, alleen die foto die dus schijnbaar er zo is opgezet ...
http://94.100.114.184/155(...)55013870_2_MAX5.jpegquote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef easyphp het volgende:
[..]
Goorlap
check de url van het plaatje en je vind der hyves, veel succes
Nee maar dat wordt prima gecompseerd door de andere kenmerkenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
http://94.100.114.184/155(...)55013870_2_MAX5.jpeg
![]()
ze is iig niet dik
Ik zei net, ga naar de laatste pagina bij die boeit me niet hyves en daar staat ze. Bij foto's dan hè.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
http://94.100.114.184/155(...)55013870_2_MAX5.jpeg
![]()
ze is iig niet dik
Hoe dan? Heb ik ooit gelezen op fok maar ben het vergeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef easyphp het volgende:
[..]
Goorlap
check de url van het plaatje en je vind der hyves, veel succes
Rechte muisknop op de aafbeelding. dan afbeeldingslocatie kopiieren en plakken in je url en laatste deel schrappen en enter.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoe dan? Heb ik ooit gelezen op fok maar ben het vergeten.
die gaat wel, eigenlijk wellekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 17:24 schreef hverburg84 het volgende:
gewoon wat steviger gebouwd maar wel alles lekker strak.
monroe is het beste voorbeeld
[ afbeelding ]
quote:Ik stoor me gewoon vreselijk aan die vatsige mensen. En dan zijn er ook nog vetzakken die durven te zeggen dat het niet hun eigen schuld is
Komop zeg, als ik een speklaag zie waar je Afrika 3 maanden mee kunt voeden dan maak je mij niet wijs dat het niet je eigen schuld is, 9 op de 10 vatsige zeekoeien sport gewoon niet.
Kijk even naar je eigen school waar je op gezeten hebt, als er meiden nooit mee deden met gym dan waren het steevast dikke zeugen.
Val eens af dmv echt sporten ipv die kankerdieetjes enzulks. En mensen die tevreden zijn met hun overgewicht hebben helemaal geen recht op leven, dan denk ik echt dat Hitler het gewoon op de verkeerde mensen voorzien heeft, hij had jullie moeten hebben.
JA WANT ALS JE HITLER ZEGT DAN IS HET FOUT DAN BEN JE FOUT BEZIG HOOR JE MAG HITLER HELEMAAL NIET ZEGGEN ECHT INDERDAAD WAAR HITLER IS FOUT EN ALS JE HITLER ERGENS BIJ BETREKT BEN JE OOK FOUT FOUT FOUT!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Dat hitler-gedeelte is echt een no go.
Ik vind het ook vervelend om te zien maar dit kan je gewoon niet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |