Is al tig keren gepost he.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij ook eens een foto posten van jezelf.
quote:
Vanaf z'on foto kun je het eigenlijk niet eens goed zien..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als je van ranzige vetkleppen houd wel ja
Die kop is al vet.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf z'on foto kun je het eigenlijk niet eens goed zien..
Ze is niet echt lelijk vind ik. Vanwaar die agressie?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:55 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dus jij vind vrouwen met een dikke kop geil?
Ik vind vrouwen sws niet geil.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:55 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dus jij vind vrouwen met een dikke kop geil?
Dikke mensen zijn gewoon goor en minderwaardig!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet echt lelijk vind ik. Vanwaar die agressie?
Ik vind het juist minderwaardig als je zo oordeelt over mensen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gewoon goor en minderwaardig!
Whehe.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gewoon goor en minderwaardig!
Hippiequote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het juist minderwaardig als je zo oordeelt over mensen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef letterdief het volgende:
Dan heb je ook nog van "zwart kleed af" giganten, die je soms dood laten schrikken omdat je denkt dat er een heel duistere onweerwolk aan komt, maar dan blijkt het een disciplineloze trol te zijn
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als je van ranzige vetkleppen houd wel ja
Wanneer gaan die kutplaatjes nou eens dood.quote:
eensquote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wanneer gaan die kutplaatjes nou eens dood.
Is nog erger dan een dikke vrouw
quote:LAAT DIE JAN MAAR LULLEN IK HOU VAN MOLLIGE DAMES DES TE MEER HEB JE OM TE KNUFFELEN VERWENNEN EN OM VAN TE HOUDEN MMMMMMMMMMMM HEERLIJK DUS DAMES ZIN IN EEN HEERLIJKE SPANNENDE DATE MET DEZE MOLLIGE MAN MELD JE MAAR AAN KUSJES VOOR ALLE MOLLIGE STEVIGE EN DIKKE DAMES VROUWEN EN MEIDEN KUSJES RENE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |