Geschreven door Tamara:quote:ik ken zelfs vrouwen die 10x beter en knapper uit zien dan maatje 36.
enne............... deze maatschappij is zooooo verkloot door vreselijke magere modellen en trendsetters dat alleen mager mooi zou zijn.
bij vele zie je de botten iekksss.
Maarre ga je deze vraag ook aan mensen stellen die super mager zijn??
quote:Ja ik vind mezelf ook echt mooi!!;-)
Ik heb mezelf geaccepteerd,, en weet je wat het leukste is,, ik hoor van genoeg meiden die maatje 36 hebben die zeggen mij vrienden of vriend heeft nog nooit tegen me gezegt dat ik mooi ben,, je moet is weten hoeveel mensen mollige vrouwen mooi vinden,,
Alleen doordat mensen steeds op tv zien 36 is goed en mooi,, gaan mensen daar naar toe leven,, maar het leukste is ik praat met genoeg mensen,, door me opleiding,, me werk,, sport,, etc. en die vind vollere vrouwen toch mooier,, want ze willen wel iets vast kunnen houden,, als ze een knuffel geven,, ofzo,,:-)
Dus ja mollige vrouwen zijn zeker MOOIII!!!
Inderdaad. Zoals ik al zei, een beetje mollig is niks mis mee. Bij mij mag er ook wel 2,3 kilo af maar dan moet ik stoppen met bier drinkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef zomgmoz het volgende:
whehe
sowieso die tamara is ook niet mollig, die is gewoon kkdik
Er groeit een plant uit haar hoofd.quote:
Of wordt er op hyves gewoon een "dik-filter" geplaatstquote:
MAAK HET DOODquote:Op zondag 3 mei 2009 21:37 schreef zomgmoz het volgende:
Dr profiel is niet zichtbaar, en dan vervolgens alles op de molligismooi-hyves plempen
'KISS'
[ afbeelding ]
'CHECK ME OUT'
[ afbeelding ]
'KISSES'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |