Iets over onkruid...quote:
Dan horen De Graafschap, Roda, ADO en Heracles er helemaal.quote:
Wow nice, gefeliciteerd!quote:
Precies. Een club die bij voorbaat al niet investeert omdat ze toch wel degraderen, hoort er niet in.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
tip: neem een andere sponsor, geef een stadionverbod aan jan smit (en ook voor die twee andere clones van jan smit), boycot de palingvangst, sluit iedereen die in traditionele kleding loopt op, praat normaal en zorg voor een ander stadion.
als dat allemaal gedaan is, dan mogen jullie van mij weer eredivisievoetbal spelen. nu horen jullie thuis in de bierdivisie
Als Rodasupporter ben ik natuurlijk niet objectief, maar dit zijn allemaal stuk voor stuk toch wel wat grotere clubs dan Volendam, hetgeen ondermeer blijkt uit de toeschouwersaantallen.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dan horen De Graafschap, Roda, ADO en Heracles er helemaal.
Heb je de wedstrijd gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
Of eerder: Roda is in de zetel geholpen door Kevin Blom
Op zich heeft Feyenoord niks veranderd aan de eindstand aangezien het dit seizoen zowel van Roda, De Graafschap als Volendam verloren heeft...quote:
Volledig gehoord bij LdL en er hadden volgens de verslaggever een minuut of 6-8 moeten worden bijgeteld. De kans dat Feyenoord dan nog gescoord had lijkt me heel groot. De verbijstering was groot toen er maar 3 minuten werden bijgetrokken.quote:
Wellicht, maar dat valt geheel in het niet bij de onterechte strafschop voor Feyenoord.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Volledig gehoord bij LdL en er hadden volgens de verslaggever een minuut of 6-8 moeten worden bijgeteld. De kans dat Feyenoord dan nog gescoord had lijkt me heel groot. De verbijstering was groot toen er maar 3 minuten werden bijgetrokken.
Natuurlijk zijn dat grotere clubs maar ik vind dat geen maatstaf.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Rodasupporter ben ik natuurlijk niet objectief, maar dit zijn allemaal stuk voor stuk toch wel wat grotere clubs dan Volendam, hetgeen ondermeer blijkt uit de toeschouwersaantallen.
Desondanks heeft Volendam het veel beter gedaan dan verwacht en is het erg zuur om er zo op het laatste moment uit te gaan.
De tijd moet gewoon volgespeeld worden. Nu loont het om drama te maken.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat valt geheel in het niet bij de onterechte strafschop voor Feyenoord.
Hoe dan ook kun je niet zeggen dat Roda de laatste twee wedstrijden meer geprofiteerd heeft van scheidsrechterlijke dwalingen (als dat al zo is) dan dat het er last van gehad heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
De tijd moet gewoon volgespeeld worden. Nu loont het om drama te maken.
Ik vind het heel slecht om te sjoemelen met die extra speeltijd, dat kun je vrij objectief vast stellen. Die foute beslissingen zijn iets anders, dat gebeurt in het spel en heeft te maken met momenten en oplettendheid. Speeltijd niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe dan ook kun je niet zeggen dat Roda de laatste twee wedstrijden meer geprofiteerd heeft van scheidsrechterlijke dwalingen (als dat al zo is) dan dat het er last van gehad heeft.
Hou toch op man. Ik vind een buitenspeldoelpunt van Willem II en een volkomen onterechte strafschop voor Feyenoord heel wat erger dan extra speeltijd die mogelijk niet lang genoeg geduurd heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht om te sjoemelen met die extra speeltijd, dat kun je vrij objectief vast stellen. Die foute beslissingen zijn iets anders, dat gebeurt in het spel en heeft te maken met momenten en oplettendheid. Speeltijd niet.
Ik zeg het ook omda Van Veldhoven zich altijd als een verongelijkte kleuter gedraagt. Dan ga je op die dingen letten
Ja maar het is helemaal niet interessant wat jij als Roda fan vindt. Jullie zijn eeuwig en altijd verongelijkt en tekort gedaan. Ga toch bij Belgie aub. Die Van Veldhoven is echt een schande voor het trainersvak. Ik dacht dat het niet erger kon dan van Atteveld.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ik vind een buitenspeldoelpunt van Willem II en een volkomen onterechte strafschop voor Feyenoord heel wat erger dan extra speeltijd die mogelijk niet lang genoeg geduurd heeft.
Roda blijft er niet in hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is gewoon terrecht dat Roda erin blijft
Einde
Volendam wist in tegenstelling tot de buitenwereld wel wat voor spelers ze in huis hadden en dat ze daarmee tot de laatste speeldag mee zouden doen om handhaving.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Precies. Een club die bij voorbaat al niet investeert omdat ze toch wel degraderen, hoort er niet in.
Dat is wat anders. Je hoopte dat Roda zou degraderen, dat mag. Ik hoop ook dat Twente volgende week de beker wint aangezien ik dat een veel mooiere club vind dan Heerenveen. Dat neemt echter niet weg dat ik het direct zal toegeven als Heerenveen bestolen zou worden en dan kom ik niet met een leuterverhaal over te weinig extra speeltijd of iets dergelijks aan zetten.quote:
Mag jij uitleggen wat de meerwaarde is van roda in de eredivisiequote:
Als jij dat dan ook even doet voor de 17 andere Eredivisieclubsquote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Mag jij uitleggen wat de meerwaarde is van roda in de eredivisie
Ik heb zelf een hekel aan Roda.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Mag jij uitleggen wat de meerwaarde is van roda in de eredivisie
Waarom is dat een leuterverhaal? Je gaat er weer eens niet opin. De speeltijd is objectief vast te stellen en er is veel te kort bijgeteld. Dat is een feit, geen leuterverhaal. Verder zal het me worst wezen, ik heb geen hekel aan Roda maar wel aan die trainers van dit jaar, dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Je hoopte dat Roda zou degraderen, dat mag. Ik hoop ook dat Twente volgende week de beker wint aangezien ik dat een veel mooiere club vind dan Heerenveen. Dat neemt echter niet weg dat ik het direct zal toegeven als Heerenveen bestolen zou worden en dan kom ik niet met een leuterverhaal over te weinig extra speeltijd of iets dergelijks aan zetten.
De eerste seizoenshelft gezien?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat grotere clubs maar ik vind dat geen maatstaf.
Als je kijkt naar het vertoonde spel van de betreffende ploegen dan had Volendam gewoon het meeste recht om in de Eredivisie moeten blijven.
Ik wil gewoon clubs uit grote steden gezien en al helemaal uit zo'n schitterende stad als Maastricht. Kerkrade heb ik niks mee en blijkbaar veel anderen ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan Roda.
Maar je moet een steen op je kop hebben gekregen als je vind dat Roda niet in de eredivisie hoort.
Al jarenlang strijden ze in het linkerrijtje om Europees voetbal en halen geregeld de bekerfinale.
Toevallig hebben ze dit jaar een minder seizoen.
Kan gebeuren toch.
Zowiezo hebben veel mensen iets tegen het Limburgs voetbal, maar de Eredivisie heeft altijd veel plezier gehad aan Roda en Fortuna.
En vorig jaar aan VVV
Toen Twente met alle mogelijke hulp van de scheidsrechter won aan de dijk?quote:
En daarom hoopte je dat Volendam in de Eredivisie zou blijven! Ik begrijp het volkomen.quote:
Hoor je mij niet zeggen, ik vind het wel mooi zo. Ik wou alleen duidelijk maken dat het niet zo is dat hier iedereen op Limburgse clubs loopt te kankeren puur omdat ze uit Limburg komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En daarom hoopte je dat Volendam in de Eredivisie zou blijven! Ik begrijp het volkomen.
Waarom wil je in God's naam ‘gewoon’ clubs uit grote steden?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ik wil gewoon clubs uit grote steden gezien en al helemaal uit zo'n schitterende stad als Maastricht. Kerkrade heb ik niks mee en blijkbaar veel anderen ook niet.
Vind ik leuker, een club als ADO spreekt me meer aan dan een club uit een dorp als Volendam.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom wil je in God's naam ‘gewoon’ clubs uit grote steden?
Aha.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef n00000b het volgende:
[..]
Vind ik leuker, een club als ADO spreekt me meer aan dan een club uit een dorp als Volendam.
Jij bent ook voor AGOVV en Omniworld? Clubs uit grote steden? Is veel leuker hè.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Kopbal het volgende:
Nee.
Ik volg je niet helemaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent ook voor AGOVV en Omniworld? Clubs uit grote steden? Is veel leuker hè.
Dat jij dit vraagt geeft al aan dat jij het niet gezien hebt, want dan had je geweten dat ze nooit echt slecht hebben gespeeld.quote:
Het zit je echt dwars hèquote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent ook voor AGOVV en Omniworld? Clubs uit grote steden? Is veel leuker hè.
Je hoeft met mij geen medelijden te hebben hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef n00000b het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars hèarme jongen toch
Dit dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:53 schreef Adidah het volgende:
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.
Wat een negativiteit allemaal zeg. Wij hebben tenminste aanvallend gestreden voor wat we waard waren. Natuurlijk missen we de kwaliteit, maar gezien onze begroting is het al een wonder dat we zolang meededen. Eerder een schande voor de andere clubs dat wij zolang een bedreiging zijn geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Doei VOlendam, dat ze de komende jaren maar wegblijven
En d'r is gien mooier plekkie an 't IJsselmeer...quote:Op maandag 11 mei 2009 03:14 schreef Maja het volgende:
[..]
Wat een negativiteit allemaal zeg. Wij hebben tenminste aanvallend gestreden voor wat we waard waren. Natuurlijk missen we de kwaliteit, maar gezien onze begroting is het al een wonder dat we zolang meededen. Eerder een schande voor de andere clubs dat wij zolang een bedreiging zijn geweest.
Ondanks het enorme kut gevoel nu, is het toch een bijzonder seizoen geweest. Ik houd er een goed gevoel aan over en liefs zo snel mogelijk weer terug in deze klasse
Twee uitduels gewonnen dit seizoen, PSV & Feyenoord uit...quote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Jammer, het scheelde echt heel weinig. Had het Roda meer gegunt, maar die moesten weer eens een keer stunten![]()
Gezien de eerste seizoenshelft natuurlijk wel. Een seizoen bestaat uit 2 helften hè.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onverdiend.
Volendam speelde over het gehele seizoen het beste voetbal als je ze vergelijkt met de andere degradatiekandidaten.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gezien de eerste seizoenshelft natuurlijk wel. Een seizoen bestaat uit 2 helften hè.
In het eerste gedeelte deden wij het erg goed, hoor je nu niemand meer over.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Roda had eruit gemoetenHopelijk vliegen die er nog uit via de play offs
Dat is wel versterkt denk ik. Omdat Volendam en De Graafschap sympathie hebben en omdat Roda dit jaar nogal een vervelende reeks gebeurtenissen beleefde, en dan heb ik het nog niet eens over de fusie. Maar bij mij was al dat agressieve gedoe van spelers en trainers een reden om te hopen dat ze stiekem zullen degraderen. Zeker nu VVV er bij komt, is Limbrug wel weer vertengewoordigd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:14 schreef pfaf het volgende:
Is die aversie tegen Roda eigenlijk iets van de laatste maanden? Of hoopte iedereen altijd al dat Roda zou degraderen?
2 zielen 1 gedachte...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel versterkt denk ik. Omdat Volendam en De Graafschap sympathie hebben en omdat Roda dit jaar nogal een vervelende reeks gebeurtenissen beleefde, en dan heb ik het nog niet eens over de fusie. Maar bij mij was al dat agressieve gedoe van spelers en trainers een reden om te hopen dat ze stiekem zullen degraderen. Zeker nu VVV er bij komt, is Limbrug wel weer vertengewoordigd.
Ik heb het komende uur toch geen reet te doen...quote:
Ik vond Roda altijd een leuke club, met Bob Peeters, van Houdt, van der Leur. Maar de laatste jaren is het prut, en weten ze zich alleen te motiveren tegen topclubs. En wij raken structueel jaar in jaar uit de laatste jaren punten kwijt.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:14 schreef pfaf het volgende:
Is die aversie tegen Roda eigenlijk iets van de laatste maanden? Of hoopte iedereen altijd al dat Roda zou degraderen?
Kuijer en old-boys netwerk, bedankt!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:37 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik vond Roda altijd een leuke club, met Bob Peeters, van Houdt, van der Leur. Maar de laatste jaren is het prut,
Weet je eens te motiveren tegen een niet top-club dan.quote:en weten ze zich alleen te motiveren tegen topclubs. En wij raken structueel jaar in jaar uit de laatste jaren punten kwijt.
Voorbeelden genoeg dit jaar. Al ligt dat meer aan het extreem lage niveau van de arbitrage in dit land!quote:Daarnaast zijn het ook nog een calimero`s. Het ligt altijd aan de scheids of grensrechter daar
ik heb sinds 1997 een grote hekel aan Roda JC (ben voor Heerenveen) en daarna heb ik ook nog een hekel aan Limburgers gekregenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:14 schreef pfaf het volgende:
Nu moet je met de billen bloot, dat weet je.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik heb het komende uur toch geen reet te doen...
Bekend gezegde inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:47 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik zeg altijd maar: liever tien kernwapens in mijn tuin, dan 1 limburger.![]()
Are you selling? 'Cause I'm buying...!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nu moet je met de billen bloot, dat weet je.
Ze komen uit mijn stadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe kun je daar in God's naam voor juichen? Wat is er positief aan RKC?
Stad is een groot woord voor dat uit de kluiten gewassen dorpquote:
Hebben stadsrechten maar echt groot is Waalwijk niet neequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stad is een groot woord voor dat uit de kluiten gewassen dorp
Ok, we zullen volgend jaar niet ons best doen om te promoverenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:52 schreef taxhaven het volgende:
Moge jullie nooit meer terug komen![]()
Een club en stad als volendam is eredivisie-onwaardig.
Zou zomaar kunnen:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:46 schreef Eilanden het volgende:
Er gaat het gerucht dat Jan Smit morgen wordt gepresenteerd als de nieuwe hoofdsponsor van FC Volendam
Hij hoeft zijn geld nu toch niet meer aan Yolante uit te gevenquote:Woensdagochtend 20 mei zal in het Kras Stadion de bekendmaking zijn van de nieuwe hoofdsponsor voor de FC. Een opzienbarende nieuwe hoofdsponsor, een voor Nederland ongebruikelijke partij uit de welbekende Volendamse muzikale hoek, zal hier naar buiten treden en uitleg geven over de doelstellingen. De persconferentie start om 11:00 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |