Waarom is dat een leuterverhaal? Je gaat er weer eens niet opin. De speeltijd is objectief vast te stellen en er is veel te kort bijgeteld. Dat is een feit, geen leuterverhaal. Verder zal het me worst wezen, ik heb geen hekel aan Roda maar wel aan die trainers van dit jaar, dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Je hoopte dat Roda zou degraderen, dat mag. Ik hoop ook dat Twente volgende week de beker wint aangezien ik dat een veel mooiere club vind dan Heerenveen. Dat neemt echter niet weg dat ik het direct zal toegeven als Heerenveen bestolen zou worden en dan kom ik niet met een leuterverhaal over te weinig extra speeltijd of iets dergelijks aan zetten.
De eerste seizoenshelft gezien?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat grotere clubs maar ik vind dat geen maatstaf.
Als je kijkt naar het vertoonde spel van de betreffende ploegen dan had Volendam gewoon het meeste recht om in de Eredivisie moeten blijven.
Ik wil gewoon clubs uit grote steden gezien en al helemaal uit zo'n schitterende stad als Maastricht. Kerkrade heb ik niks mee en blijkbaar veel anderen ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan Roda.
Maar je moet een steen op je kop hebben gekregen als je vind dat Roda niet in de eredivisie hoort.
Al jarenlang strijden ze in het linkerrijtje om Europees voetbal en halen geregeld de bekerfinale.
Toevallig hebben ze dit jaar een minder seizoen.
Kan gebeuren toch.
Zowiezo hebben veel mensen iets tegen het Limburgs voetbal, maar de Eredivisie heeft altijd veel plezier gehad aan Roda en Fortuna.
En vorig jaar aan VVV
Toen Twente met alle mogelijke hulp van de scheidsrechter won aan de dijk?quote:
En daarom hoopte je dat Volendam in de Eredivisie zou blijven! Ik begrijp het volkomen.quote:
Hoor je mij niet zeggen, ik vind het wel mooi zo. Ik wou alleen duidelijk maken dat het niet zo is dat hier iedereen op Limburgse clubs loopt te kankeren puur omdat ze uit Limburg komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En daarom hoopte je dat Volendam in de Eredivisie zou blijven! Ik begrijp het volkomen.
Waarom wil je in God's naam ‘gewoon’ clubs uit grote steden?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef n00000b het volgende:
[..]
Ik wil gewoon clubs uit grote steden gezien en al helemaal uit zo'n schitterende stad als Maastricht. Kerkrade heb ik niks mee en blijkbaar veel anderen ook niet.
Vind ik leuker, een club als ADO spreekt me meer aan dan een club uit een dorp als Volendam.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom wil je in God's naam ‘gewoon’ clubs uit grote steden?
Aha.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef n00000b het volgende:
[..]
Vind ik leuker, een club als ADO spreekt me meer aan dan een club uit een dorp als Volendam.
Jij bent ook voor AGOVV en Omniworld? Clubs uit grote steden? Is veel leuker hè.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:50 schreef Kopbal het volgende:
Nee.
Ik volg je niet helemaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent ook voor AGOVV en Omniworld? Clubs uit grote steden? Is veel leuker hè.
Dat jij dit vraagt geeft al aan dat jij het niet gezien hebt, want dan had je geweten dat ze nooit echt slecht hebben gespeeld.quote:
Het zit je echt dwars hèquote:Op zondag 10 mei 2009 20:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent ook voor AGOVV en Omniworld? Clubs uit grote steden? Is veel leuker hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |