Heb je de wedstrijd gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 18:32 schreef SCH het volgende:
Of eerder: Roda is in de zetel geholpen door Kevin Blom
Op zich heeft Feyenoord niks veranderd aan de eindstand aangezien het dit seizoen zowel van Roda, De Graafschap als Volendam verloren heeft...quote:
Volledig gehoord bij LdL en er hadden volgens de verslaggever een minuut of 6-8 moeten worden bijgeteld. De kans dat Feyenoord dan nog gescoord had lijkt me heel groot. De verbijstering was groot toen er maar 3 minuten werden bijgetrokken.quote:
Wellicht, maar dat valt geheel in het niet bij de onterechte strafschop voor Feyenoord.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Volledig gehoord bij LdL en er hadden volgens de verslaggever een minuut of 6-8 moeten worden bijgeteld. De kans dat Feyenoord dan nog gescoord had lijkt me heel groot. De verbijstering was groot toen er maar 3 minuten werden bijgetrokken.
Natuurlijk zijn dat grotere clubs maar ik vind dat geen maatstaf.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Rodasupporter ben ik natuurlijk niet objectief, maar dit zijn allemaal stuk voor stuk toch wel wat grotere clubs dan Volendam, hetgeen ondermeer blijkt uit de toeschouwersaantallen.
Desondanks heeft Volendam het veel beter gedaan dan verwacht en is het erg zuur om er zo op het laatste moment uit te gaan.
De tijd moet gewoon volgespeeld worden. Nu loont het om drama te maken.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat valt geheel in het niet bij de onterechte strafschop voor Feyenoord.
Hoe dan ook kun je niet zeggen dat Roda de laatste twee wedstrijden meer geprofiteerd heeft van scheidsrechterlijke dwalingen (als dat al zo is) dan dat het er last van gehad heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
De tijd moet gewoon volgespeeld worden. Nu loont het om drama te maken.
Ik vind het heel slecht om te sjoemelen met die extra speeltijd, dat kun je vrij objectief vast stellen. Die foute beslissingen zijn iets anders, dat gebeurt in het spel en heeft te maken met momenten en oplettendheid. Speeltijd niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe dan ook kun je niet zeggen dat Roda de laatste twee wedstrijden meer geprofiteerd heeft van scheidsrechterlijke dwalingen (als dat al zo is) dan dat het er last van gehad heeft.
Hou toch op man. Ik vind een buitenspeldoelpunt van Willem II en een volkomen onterechte strafschop voor Feyenoord heel wat erger dan extra speeltijd die mogelijk niet lang genoeg geduurd heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het heel slecht om te sjoemelen met die extra speeltijd, dat kun je vrij objectief vast stellen. Die foute beslissingen zijn iets anders, dat gebeurt in het spel en heeft te maken met momenten en oplettendheid. Speeltijd niet.
Ik zeg het ook omda Van Veldhoven zich altijd als een verongelijkte kleuter gedraagt. Dan ga je op die dingen letten
Ja maar het is helemaal niet interessant wat jij als Roda fan vindt. Jullie zijn eeuwig en altijd verongelijkt en tekort gedaan. Ga toch bij Belgie aub. Die Van Veldhoven is echt een schande voor het trainersvak. Ik dacht dat het niet erger kon dan van Atteveld.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ik vind een buitenspeldoelpunt van Willem II en een volkomen onterechte strafschop voor Feyenoord heel wat erger dan extra speeltijd die mogelijk niet lang genoeg geduurd heeft.
Roda blijft er niet in hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is gewoon terrecht dat Roda erin blijft
Einde
Volendam wist in tegenstelling tot de buitenwereld wel wat voor spelers ze in huis hadden en dat ze daarmee tot de laatste speeldag mee zouden doen om handhaving.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Precies. Een club die bij voorbaat al niet investeert omdat ze toch wel degraderen, hoort er niet in.
Dat is wat anders. Je hoopte dat Roda zou degraderen, dat mag. Ik hoop ook dat Twente volgende week de beker wint aangezien ik dat een veel mooiere club vind dan Heerenveen. Dat neemt echter niet weg dat ik het direct zal toegeven als Heerenveen bestolen zou worden en dan kom ik niet met een leuterverhaal over te weinig extra speeltijd of iets dergelijks aan zetten.quote:
Mag jij uitleggen wat de meerwaarde is van roda in de eredivisiequote:
Als jij dat dan ook even doet voor de 17 andere Eredivisieclubsquote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Mag jij uitleggen wat de meerwaarde is van roda in de eredivisie
Ik heb zelf een hekel aan Roda.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Mag jij uitleggen wat de meerwaarde is van roda in de eredivisie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |