Je hoeft met mij geen medelijden te hebben hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef n00000b het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars hèarme jongen toch
Dit dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:53 schreef Adidah het volgende:
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.
Wat een negativiteit allemaal zeg. Wij hebben tenminste aanvallend gestreden voor wat we waard waren. Natuurlijk missen we de kwaliteit, maar gezien onze begroting is het al een wonder dat we zolang meededen. Eerder een schande voor de andere clubs dat wij zolang een bedreiging zijn geweest.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Doei VOlendam, dat ze de komende jaren maar wegblijven
En d'r is gien mooier plekkie an 't IJsselmeer...quote:Op maandag 11 mei 2009 03:14 schreef Maja het volgende:
[..]
Wat een negativiteit allemaal zeg. Wij hebben tenminste aanvallend gestreden voor wat we waard waren. Natuurlijk missen we de kwaliteit, maar gezien onze begroting is het al een wonder dat we zolang meededen. Eerder een schande voor de andere clubs dat wij zolang een bedreiging zijn geweest.
Ondanks het enorme kut gevoel nu, is het toch een bijzonder seizoen geweest. Ik houd er een goed gevoel aan over en liefs zo snel mogelijk weer terug in deze klasse
Twee uitduels gewonnen dit seizoen, PSV & Feyenoord uit...quote:Op maandag 11 mei 2009 01:16 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Jammer, het scheelde echt heel weinig. Had het Roda meer gegunt, maar die moesten weer eens een keer stunten![]()
Gezien de eerste seizoenshelft natuurlijk wel. Een seizoen bestaat uit 2 helften hè.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Onverdiend.
Volendam speelde over het gehele seizoen het beste voetbal als je ze vergelijkt met de andere degradatiekandidaten.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gezien de eerste seizoenshelft natuurlijk wel. Een seizoen bestaat uit 2 helften hè.
In het eerste gedeelte deden wij het erg goed, hoor je nu niemand meer over.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Roda had eruit gemoetenHopelijk vliegen die er nog uit via de play offs
Dat is wel versterkt denk ik. Omdat Volendam en De Graafschap sympathie hebben en omdat Roda dit jaar nogal een vervelende reeks gebeurtenissen beleefde, en dan heb ik het nog niet eens over de fusie. Maar bij mij was al dat agressieve gedoe van spelers en trainers een reden om te hopen dat ze stiekem zullen degraderen. Zeker nu VVV er bij komt, is Limbrug wel weer vertengewoordigd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:14 schreef pfaf het volgende:
Is die aversie tegen Roda eigenlijk iets van de laatste maanden? Of hoopte iedereen altijd al dat Roda zou degraderen?
2 zielen 1 gedachte...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel versterkt denk ik. Omdat Volendam en De Graafschap sympathie hebben en omdat Roda dit jaar nogal een vervelende reeks gebeurtenissen beleefde, en dan heb ik het nog niet eens over de fusie. Maar bij mij was al dat agressieve gedoe van spelers en trainers een reden om te hopen dat ze stiekem zullen degraderen. Zeker nu VVV er bij komt, is Limbrug wel weer vertengewoordigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |