quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweede helft graag:
- de 0-3 voor Roda en wedstrijd is gespeeld![]()
- de 0-1 voor Volendam in 93e minuut door bakens![]()
Graafschap
PSV 0-2 scoren anders verspelen ze weer punten in de laatste minuut.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef -SG- het volgende:
Twente nog even scoren en PSV deze stand houden.
Ahja natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV 0-2 scoren anders verspelen ze weer punten in de laatste minuut.
quote:
Niet te vergelijken met zijn andere rush.quote:
Maar waar is N'Kufo?quote:
Waar mag ik tekenen?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweede helft graag:
- de 0-1 voor Volendam in 93e minuut door Platje![]()
Graafschap
Idd, slechts de degradatiezone.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom geeft teletekst niet meer de hele virtuele stand aan?
Waarom zo anti-Graafschap?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweede helft graag:
- de 0-1 voor Volendam in 93e minuut door Platje![]()
Graafschap
Ah mooi kunnen ze dan even een eigen doelpunt maken?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die PSVers die hopen dat Twente scoortgeen Ajacied die wakker ligt van een 4de plek
Tja, het scheelt toch weer 2 wedstrijden tegen een of ander balkanclub? Niemand wilt daar tegenspelen. Kan zo maar gelijk je laatste 2 wedstrijden zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die PSVers die hopen dat Twente scoortgeen Ajacied die wakker ligt van een 4de plek
Idd, ik vind het wel al een wonder dat Ajax nu wel met inzet speeltquote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Heel raar ja, om zo hoog mogelijk te willen eindigen...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat dusquote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zo anti-Graafschap?
Doe mij maar:
1-0 De Graafschap
2-2 Vitesse
tuurlijk, maar na alle ellende van de afgelopen weken is dit echt het minstequote:Op zondag 10 mei 2009 15:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tja, het scheelt toch weer 2 wedstrijden tegen een of ander balkanclub? Niemand wilt daar tegenspelen. Kan zo maar gelijk je laatste 2 wedstrijden zijn.
Van mij mogen Volendam en de Graafschap wel door in de eredivisie, maar als Roda voorblijft geef ik toch de voorkeur aan Volendam.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zo anti-Graafschap?
Doe mij maar:
1-0 De Graafschap
2-2 Vitesse
Hetzelfde verhaal als toen Aisatti het hele veld mocht oversteken, of die eerdere goal van Granqvist tegen Utrecht: DOE DAN IN GODSNAAM IETS! Maar die gasten staan echt allemaal van "Eeeuuhh... moet ik nou instappen... of hij? Oh kut, nu ben ik te laat. Ach ja. *sjok sjok* ".quote:
Radio1.. zoals altijdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef greavy het volgende:
Weet iemand op welke zender er live radioverslag is?
Als dat er is? Kan ik tijdens me werk luisteren
Gewoon Radio 1...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef greavy het volgende:
Weet iemand op welke zender er live radioverslag is?
Als dat er is? Kan ik tijdens me werk luisteren
En dat van een Boerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Van mij mogen Volendam en de Graafschap wel door, maar als Roda voorblijft geef ik toch de voorkeur aan Volendam.
Thanksquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/scorebord/index.html => virtuele stand
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef badboynova het volgende:
humberto tan " het wonder van rotterdam" proest hahaha
Is dat niet iets voor Real?quote:
Je bent toch voor Feyenoordquote:
Jawel joh, PSV heeft dit seizoen het slechtste seizoen in 28 jaar. En jullie eindigen daar weer onder. Gheheh. Kneuzenbende daaro. Ach ja, volgend jaar hè, dan echt echt echt echt echt weer kampioen...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Je kunt weinig tegen hem hebben inderdaad. Met name omdat hij niks uitstraalt.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel mooi typisch doelpunt van de Moun. Heerlijk om te zien dat iedereen het hem gunt. Het is zijn eigen verdienste, omdat hij zo aimabel is. Heerlijk.²
die kut lange ballen moeten eruitquote:
Huh wat heeft ie dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boscker eraf
Ja, hij laat inderdaad vaak alleen zijn voeten spreken. Hij heeft dat geacteer niet nodig zoals certain andere spelers.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je kunt weinig tegen hem hebben inderdaad. Met name omdat hij niks uitstraalt.
Tsjaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Tering, Twente heeft er echt he-le-maal geen zin in vanmiddag
Vind ik niet gek. Staan sowieso 2de en spelen niet thuis.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Tering, Twente heeft er echt he-le-maal geen zin in vanmiddag
Geen benzine meer!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:39 schreef Houniet het volgende:
De Ferrari kruipt als een slak mensen.
nog een beetje, de 6e plek is nog geluktquote:
quote:
quote:
Massa heeft geen bezine meer, Alonso ging hem voorbij.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:41 schreef Butterfly91 het volgende:
Alonso heeft geen benzine meer![]()
OT: Kom op Ajax
Ik zag je post en ging die van mij al editten tot ik zag dat JIJ in het verkeerde topic zat, niet ikquote:
Ja radio 1quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zag je post en ging die van mij al editten tot ik zag dat JIJ in het verkeerde topic zat, niet ik
Ik hoor het iddquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef WeebI het volgende:
[..]
Massa heeft geen bezine meer, Alonso ging hem voorbij.
ALONSO
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef ASroma het volgende:
spinnekop in brand
Dat zou niet best zijn, even smsen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef ASroma het volgende:
spinnekop in brand
Graafschapquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oke, wie staat er nou in godsnaaam voor?
VOlendam of DGS?
Keller heeft gescoord voor de Graafschap...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
VOlendam of DGS?
Topspeler, elke liefhebber zou hem in zijn team willen hebben me dunkt. Nee, ik ben geen basketballer.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Aanpakken die Arnautovic. Vieze jankerd.
teletekst.nos.nlquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
VOlendam of DGS?
Veel.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Kremers het volgende:
Mensen die doen alsof Ajax en PSV er nog wat toe doenWat scheelt het nou? Één voorronde meer of minder...
Seizoen is waardeloos verlopen en de enige prijs die te winnen valt is al weggegeven... Voorronde Europees voetbal is geen prijs...
Dan mogen ze de verslaggever van Radio 1 op staande voet ontslaan..quote:
Ik dacht ook dat Volendam voor kwam.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan mogen ze de verslaggever van Radio 1 op staande voet ontslaan..
Zegt ie het weer verkeerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat Volendam voor kwam.
Toen hij er in kwam zei hij idd dat Volendam scoorde!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan mogen ze de verslaggever van Radio 1 op staande voet ontslaan..
Iddquote:Op zondag 10 mei 2009 15:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt ie het weer verkeerd.![]()
1-2 Comne on Feyenoord!![]()
voor PSV staat onder andere de reeks van iets van 25 jaar in de top 3 op het spel.... en voor mij persoonlijk een weddenschapquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef Kremers het volgende:
Mensen die doen alsof Ajax en PSV er nog wat toe doenWat scheelt het nou? Één voorronde meer of minder...
Seizoen is waardeloos verlopen en de enige prijs die te winnen valt is al weggegeven... Voorronde Europees voetbal is geen prijs...
mentale kwestie, in een jaar dat PSV zo matig is toch nog onder ze eindigen zou extra pijnlijk zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor PSV staat onder andere de reeks van iets van 25 jaar in de top 3 op het spel.... en voor mij persoonlijk een weddenschap
Johan Cruijf?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Kom op JC!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, op de middencirkel.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef buddyb het volgende:
el ahmadi komt erin
gaan we misschien toch nog voetballen
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Kut 1-1 Volendam
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef buddyb het volgende:
el ahmadi komt erin
gaan we misschien toch nog voetballen
...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:50 schreef Chadi het volgende:
Leonardo man godverdomme
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:50 schreef Kanariegeel het volgende:
psv 2-0?
Geeft niet, niemand kan zijn naam goed spellen. Lijkt me een leuke speler voor hogerop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |