quote:
Niet te vergelijken met zijn andere rush.quote:
Maar waar is N'Kufo?quote:
Waar mag ik tekenen?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweede helft graag:
- de 0-3 voor Roda en wedstrijd is gespeeld![]()
- de 0-1 voor Volendam in 93e minuut door Platje![]()
Graafschap
Idd, slechts de degradatiezone.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom geeft teletekst niet meer de hele virtuele stand aan?
Waarom zo anti-Graafschap?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Tweede helft graag:
- de 0-3 voor Roda en wedstrijd is gespeeld![]()
- de 0-1 voor Volendam in 93e minuut door Platje![]()
Graafschap
Ah mooi kunnen ze dan even een eigen doelpunt maken?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die PSVers die hopen dat Twente scoortgeen Ajacied die wakker ligt van een 4de plek
Tja, het scheelt toch weer 2 wedstrijden tegen een of ander balkanclub? Niemand wilt daar tegenspelen. Kan zo maar gelijk je laatste 2 wedstrijden zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die PSVers die hopen dat Twente scoortgeen Ajacied die wakker ligt van een 4de plek
Idd, ik vind het wel al een wonder dat Ajax nu wel met inzet speeltquote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Heel raar ja, om zo hoog mogelijk te willen eindigen...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat dusquote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zo anti-Graafschap?
Doe mij maar:
1-0 De Graafschap
2-2 Vitesse
tuurlijk, maar na alle ellende van de afgelopen weken is dit echt het minstequote:Op zondag 10 mei 2009 15:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tja, het scheelt toch weer 2 wedstrijden tegen een of ander balkanclub? Niemand wilt daar tegenspelen. Kan zo maar gelijk je laatste 2 wedstrijden zijn.
Van mij mogen Volendam en de Graafschap wel door in de eredivisie, maar als Roda voorblijft geef ik toch de voorkeur aan Volendam.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom zo anti-Graafschap?
Doe mij maar:
1-0 De Graafschap
2-2 Vitesse
Hetzelfde verhaal als toen Aisatti het hele veld mocht oversteken, of die eerdere goal van Granqvist tegen Utrecht: DOE DAN IN GODSNAAM IETS! Maar die gasten staan echt allemaal van "Eeeuuhh... moet ik nou instappen... of hij? Oh kut, nu ben ik te laat. Ach ja. *sjok sjok* ".quote:
Radio1.. zoals altijdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef greavy het volgende:
Weet iemand op welke zender er live radioverslag is?
Als dat er is? Kan ik tijdens me werk luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |