eredivisielive.nlquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Weet iemand of er toevallig een samenvatting van de wedstrijd tegen Roda online staat? Ik heb m net op tv gemist.
Vind het toch raar dat hij wekelijks spelers oppept die miljoenensalarissen verdienen, en dan krijgt Oom Gerard een reischeque van ¤1000quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef Lastpost het volgende:
Dat is natuurlijk helemaal dieptriest, 1000 euro.
Het gaat om het gebaar natuurlijk, maar als je het dan doet .. doe het dan gewoon goed en geef die man een cheque waar ie écht van op vakantie kan gaan.
Waarschijnlijk nog met de Kras-busreizen ook, kregen ze korting.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het toch raar dat hij wekelijks spelers oppept die miljoenensalarissen verdienen, en dan krijgt Oom Gerard een reischeque van ¤1000.
1000 euro is wel wat karig ja....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
Deze hele middag was 1 grote bron van ergernis.
Slappe kankerinstelling van de spelers vanaf minuut 1. Mongolen die gaan juichen als Bruins naar de kant moet, oerwoudgeluiden, een oude verzorger van RodaJC die voor van alles en nog wat uitgemaakt wordt. Gerard Meijer die een reischeque van 1000 euro krijgt, kan 'ie mooi 5 dagen naar Salou. Openbaar vervoer.
Biseswar ook wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:39 schreef Juk het volgende:
Ik vind beide rode kaarten discutabel maar wat mij nog het meest ergerde is dat Blom totaal niet consequent was. Beter gezegd, hij was gewoon echt slecht. Ik heb bij hem altijd het idee dat hij in beeld wil komen en er erg veel plezier aan beleefd om aandacht te krijgen.
Verder was het natuurlijk een kutwedstrijd van Feyenoord. Zo'n wedstrijd die we al vaker hebben gezien dit seizoen. Dit keer was er alleen geen enkele positieve uitzondering. Ik denk dat Bahia en Makaay als enige hun niveau haalden en dat zegt dus al genoeg over de rest.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
kan 'ie mooi 5 dagen naar Salou. Openbaar vervoer.
Schemaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op welke dagen moeten wij nou thuis spelen?
Inderdaad, ga even met de pet rond in de selectie en je kan het veelvuldige ophalen lijkt me...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het toch raar dat hij wekelijks spelers oppept die miljoenensalarissen verdienen, en dan krijgt Oom Gerard een reischeque van ¤1000.
Dat zal Leo vast wel weer roepen in de media straks, heeft ie ervaring mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je niet naar de play-offs gaat laat je je club in de steek en ben je geen echte!
Jij bent wel van de principes.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Happel het volgende:
Seizoen is vandaag afgerond. Fuck die play-offs.
Je kunt die "cheque" natuurlijk ook gewoon achteraf geven zodat niemand dat vernederende bedrag kan zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ga even met de pet rond in de selectie en je kan het veelvuldige ophalen lijkt me...
Voordat we allemaal met conclusies komen. Is het niet gewoon zo dat een sponsor van Feyenoord dat heeft geschonken?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je kunt die "cheque" natuurlijk ook gewoon achteraf geven zodat niemand dat vernederende bedrag kan zien.
Precies. Er is hier niemand die zal gaan zeiken als ze er goed uitrollen, hmz?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent wel van de principes.
Ik ben fel tegenstander van die play-offs, maar toch is dit de enige manier om het nog een beetje op een semi-geslaagd seizoen te laten lijken.
Die reisverslagenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:18 schreef Kopbal het volgende:
Oja, nog een lichtpuntje van vandaag dan: Lunatic News.
Heerlijk leesvoer.
of hij is voor Roda......quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Kopbal het volgende:
Leuke wedstrijd? Jij bent zeker op Varkenoord blijven hangen...
quote:NAC TEGEN DONDERDAG VOOR PLAY-OFFS
NAC is absoluut tegen de verplaatsing van de play-offwedstrijd tegen Feyenoord van zaterdag naar donderdag. Samen met de club uit Rotterdam zal NAC morgenochtend bezwaar maken tegen de nieuwe datum.
Volgens het oorspronkelijke schema zou NAC Feyenoord zaterdagavond ontmoeten. Die datum was al akkoord bevonden in overleg met de overheid. De wedstrijd is bestempeld als een risicowedstrijd, die wel op zaterdagavond maar ook zonder bier mag worden gespeeld.
In het begin van de avond kondigde de KNVB een verzoek aan om de wedstrijd te verplaatsen naar donderdagavond. Schriftelijk bleek dat echter geen verzoek maar een aanwijzing te zijn, waartegen de betrokken clubs nog zwaarwegende bezwaren in kunnen brengen tijdens een overleg, dat maandagochtend in Zeist plaatsvindt. NAC en Feyenoord zijn gezamenlijk van mening dat een dergelijke wedstrijd niet op zo'n korte termijn kan worden gespeeld. Veiligheid is daarbij een belangrijk onderwerp. Daarnaast is het ondoenlijk om binnen minder dat drie dagen een ordentelijke kaartverkoop te organiseren. NAC zou zo met de datumverandering financieel ernstig worden benadeeld.
Morgenochtend moet er klaarheid komen in de zaak.
Hij is het enige dat Feyenoord nog Feyenoord maakt op het moment.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gebeuren rond Gerard Meijer wordt wel erg overtrokken zeg. Het lijkt wel of ze het slechte seizoen willen camoufleren door Gerard een over de top afscheid te geven. Schelvis zei het vanmiddag op RR al. Het is allemaal wel erg groots. Ik deelde die mening toen een beetje. Maar nu blijkt ook dat de gele zijde naar hem vernoemt gaat worden.
Met alle respect, het is maar een verzorger.
Dus de hele Feyenoord cultuur is er nog omdat er toevallig een verzorger er 50 jaar zit? Daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef dill het volgende:
[..]
Hij is het enige dat Feyenoord nog Feyenoord maakt op het moment.
Als je dat niet snapt dan mis je iets.
Toch is het zo. Hij was het enige wat op dit moment Feijenoord, zoals Feijenoord was, vertegenwoordigde. Met zijn vertrek is er weer een stukje Feijenoord gestorven.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus de hele Feyenoord cultuur is er nog omdat er toevallig een verzorger er 50 jaar zit? Daar geloof ik niet in.
Nee man alles zat er in, strijd, passie VUUR! Heerlijk. Verlies is kut, maar dat roda er in blijft is prima. Wil toch dat de graafschap en voldendam degraderen.... En een mooi afscheid voor de ECHTE baas!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Kopbal het volgende:
Leuke wedstrijd? Jij bent zeker op Varkenoord blijven hangen...
Ik snap wel dat er een stukje Feyenoord verdwenen is, maar moet er dan echt zoveel heisa van gemaakt worden?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch is het zo. Hij was het enige wat op dit moment Feijenoord, zoals Feijenoord was, vertegenwoordigde. Met zijn vertrek is er weer een stukje Feijenoord gestorven.
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er een stukje Feyenoord verdwenen is, maar moet er dan echt zoveel heisa van gemaakt worden?
Ik kan me er niet in vinden, sorry.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
Nee man alles zat er in, strijd, passie VUUR!
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef dill het volgende:
[..]
Hij is het enige dat Feyenoord nog Feyenoord maakt op het moment.
Als je dat niet snapt dan mis je iets.
Ja, inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kan me er niet in vinden, sorry.
Als er iets ontbrak vandaag, dan was het wel strijd en passie.
We zijn er idd nog niet, we hebben nog een lange weg te gaan idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
dordt gaat roda breken
Wat snap ik niet? Je doelt op het afscheid van Gerard? Dat is toch gewoon een mening? Veel te overtrokken allemaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
D-K snapt het niet helemaal trouwens.
Waren er ook Roda supporters dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef DarkShine het volgende:
Ik waande me in de ArenA vandaag. Stille bedoeling in de thuisvakken en gefluit...
quote:Feyenoord en NAC hebben bij de KNVB met klem hun onvrede geuit over het laatste speelschema van de play-offs. De voetbalbond stelde zondagavond wederom een nieuw programma voor, waarin komende donderdag al gespeeld zou moeten worden tussen beide clubs.
Dezelfde avond staat ook FC Utrecht-FC Groningen gepland. ,,Dat is qua kaartverkoop en veiligheid niet te realiseren,’’ aldus een woordvoerder van NAC.
Die club zou Feyenoord op donderdagavond - koopavond in Breda - moeten ontvangen. Ook de Rotterdamse club is fel tegen, aangezien de tweede wedstrijd op maandagavond 18 mei gepland staat in de Kuip, een dag na de bekerfinale.
In het oorspronkelijke speelschema zou pas komend weekeinde met de play-offs worden begonnen, met 3 juni als einddatum. FC Groningen was daar op zijn beurt niet blij mee, aangezien die club zijn internationals mogelijk vóór 3 juni moet afstaan.
Maandag is er bij de KNVB een veiligheidsoverleg, waarin een definitief besluit wordt genomen over de speeldata.
Bron: Algemeen Dagblad
Als je bij zo'n duel nieteens een uitvak vol kan krijgen mag je niet praten.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef DarkShine het volgende:
Ik waande me in de ArenA vandaag. Stille bedoeling in de thuisvakken en gefluit...
was verkeerde topicquote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We zijn er idd nog niet, we hebben nog een lange weg te gaan idd.
Hij hield behoorlijk vastquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef Irritatie100 het volgende:
We speelden niet super, maar Roda was echt slecht zeg.. Ik vond dat er best hard geknokt is verder, zelfs met 9 man waren we nog de betere ploeg.. Maar ja, die Blomwtf was ie mee bezig?!
Volgens mij was het dus totaal geen penalty bij Tiendalli, hij houdt gewoon z'n lichaam tussen man en bal, iets wat miljarden keren per wedstrijd gebeurt... (neemt trouwens niet weg dat Timmer moet komen, maar ja..).
Wanneer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef heiden6 het volgende:
Wat een tyfuswedstrijd.
Ze mogen Hofland wel een boete geven, gewoon invallen, opzettelijk hands maken en vervolgens een elleboogstoot uitdelen zodat hij direct rood krijgt. Echt een genante vertoning.
Je moet toch wel weten dat Feijenoord (net als Ajax) uit nooit in trek is bij ons?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je bij zo'n duel nieteens een uitvak vol kan krijgen mag je niet praten.
Dat is helemaal te triest voor woorden.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je moet toch wel weten dat Feijenoord (net als Ajax) uit nooit in trek is bij ons?
Al ben ik met je eens dat de vakken vol hadden moeten zitten!
Fortunees Hofland had dit van tevoren al aangekondigd...quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef heiden6 het volgende:
Wat een tyfuswedstrijd.
Ze mogen Hofland wel een boete geven, gewoon invallen, opzettelijk hands maken en vervolgens een elleboogstoot uitdelen zodat hij direct rood krijgt. Echt een genante vertoning.
Boeiend.quote:WIJZIGINGEN BELEID UITWEDSTRIJDEN SEIZOEN 2009/2010
Feyenoord zal met ingang van het seizoen 2009/2010 een aantal wijzigingen doorvoeren met betrekking tot het bezoeken van uitwedstrijden. Hieronder een overzicht van de wijzigingen.
Vermindering van het totale aantal uitkaarten
Op dit moment telt Feyenoord 12.657 uitkaarhouders, die zijn onderverdeeld in 414 Diamondcardhouders, 802 Goldcardhouders en 11.441 Silvercardhouders. Het overgrote deel van de Silvercardhouders heeft nooit een uitwedstrijd bezocht, terwijl er voldoende wedstrijden zijn geweest waarbij iedereen ruimschoots in de gelegenheid was een kaart te kopen. Zij gebruiken de kaart dus niet waar deze voor bedoeld is. Daar komt bij dat het aanmaken van een uitkaart (chipcard + pasfoto) een stuk duurder is dan het aanmaken van een reguliere seizoenkaart.
Feyenoord heeft besloten om houders van een Silvercard, die in de afgelopen twee seizoenen geen uitwedstrijden hebben bezocht, voor het nieuwe seizoen een reguliere seizoenkaart toe te kennen. De Silvercard is voor deze supporters immers niet van toegevoegde waarde. Het opnieuw aanvragen van een Silvercard voor het seizoen 2009/2010 is voor deze supporters ook niet mogelijk.
Dit vind ik dan wel weer vreemd. Eerst trap je er een partij Silvercardhouders uit, dan blijkt dat er veel Goldcardhouders de nodige matches laten schieten en in plaats van hun GC af te pakken verhoog je vrolijk het aantal GC-houdersquote:Toename van het aantal Goldcardhouders
In de voorbije twee seizoenen is gebleken dat een groot aantal Goldcardhouders de nodige uitwedstrijden aan zich voorbij laten gaan. Feyenoord verkeert tevens in de wetenschap dat een grote groep Silvercardcardhouders graag uitwedstrijden wil bezoeken, maar vaak lang moeten wachten alvorens zij aan de beurt zijn om een kaart te kopen. Om die reden is besloten om het aantal Goldcards te verhogen naar 1.200. Toekenning zal plaats vinden conform het puntensysteem.
Na voornoemde wijzigingen beschikt Feyenoord over 1.600 uitkaarthouders (Diamond en Gold) die met voorrang kaarten uitwedstrijden kunnen bezoeken. Daarnaast ontstaat een groep van ongeveer 2.500 supporters (Silver) die in aanmerking komen om eventuele overgebleven kaarten te kopen.
Feijenoord gaat lekker bepalen waar ik m'n pasfoto ga laten makenquote:
Vervanging van alle pasfoto’s
Alle supporters die voor het nieuwe seizoen een Diamond- , Gold- of Silvercard willen ontvangen zullen hiervoor nieuwe pasfoto’s moeten laten maken. Veel pasfoto’s op uitkaarten zijn inmiddels sterk verouderd en de club wil kunnen beschikken over goede en recente foto’s van alle uitkaarthouders.
Om te voorkomen dat iedereen hiervoor speciaal naar De Kuip moet komen heeft Feyenoord een overeenkomst afgesloten met Photocard Service BV, dat filialen heeft in het hele land. Supporters kunnen voor een bedrag van ¤ 10,00 bij het dichtstbijzijnde filiaal een pasfoto laten maken. Photocard Service zorgt dan voor de digitale verzending naar Feyenoord, terwijl de supporter zelf vier pasfoto’s voor eigen gebruik ontvangt. Supporters die voor het seizoen 2009/2010 in aanmerking komen voor een Diamond, - Gold of Silvercard zullen hierover nader bericht worden.
Welja...quote:Aanvragen uitkaart niet langer kosteloos
Eerder gaven we al aan dat het aanmaken van een uitkaart meer kosten met zich meebrengt dan het produceren van een reguliere seizoenkaart. Het aanvragen van een nieuwe uitkaart zal daarom met ingang van het seizoen 2009/2010 niet langer kosteloos zijn. Aan supporters die een uitkaart aanvragen zal éénmalig een bedrag van ¤ 11,50 in rekening gebracht worden. Voor bestaande uitkaarthouders geldt deze bijdrage niet.
Agh jah joh.quote:Afschaffing van de uitleenprocedure
Een aantal jaren na de invoering van de uitkaart (toen nog Goldcard) heeft Feyenoord het mogelijk gemaakt dat een uitkaarthouder zijn of haar wedstrijdkaart uitleende aan een andere uitkaarthouder. De laatste jaren wordt hier op zo’n grote schaal gebruik van gemaakt dat Feyenoord vooraf niet meer precies weet wie een wedstrijd zullen bezoeken. Het voornoemde was (en is) een van de belangrijke uitgangspunten voor de invoering van de uitkaart. De wijze en het gemak waarmee gekochte kaarten in de afgelopen jaren werden uitgeleend heeft afbreuk gedaan aan het persoonsgebonden karakter van de uitkaart. Feyenoord heeft derhalve besloten om de zogenoemde uitleenprocedure af te schaffen. Een en ander komt er op neer dat met ingang van het seizoen 2009/2010 alleen supporters die zelf een kaart hebben gekocht toegang krijgen tot de wedstrijd.
Boeiend.quote:Afschaffing van de Europese uitkaart
Enkele jaren geleden heeft Feyenoord de Europese uitkaart ingevoerd. Dit om supporters die niet in het bezit waren van een seizoenkaart toch in de gelegenheid te stellen Europese uitwedstrijden te bezoeken. De Europese clubkaart is tevens voorzien van een pasfoto.
1.997 supporters zijn in het bezit van een dergelijke kaart, waarvan zeer sporadisch gebruik wordt gemaakt. Vanaf heden is het niet meer mogelijk om een Europese clubkaart aan te vragen. Bestaande houders kunnen hun kaart nadat deze verlopen is ook niet meer verlengen. Alle rechten en plichten die aan de Europese uitkaart verbonden zijn blijven echter van kracht zolang de huidige kaart geldig is.
Eigen vervoer, scheelt in de kosten voor de club.quote:Prijsbeleid
In de afgelopen seizoenen heeft Feyenoord getracht om het aanzienlijke verlies dat de club lijdt op de organisatie van uitwedstrijden terug te dringen. Dit is onder andere gedaan door een deel van de kosten die Feyenoord voor de organisatie moet maken door te berekenen in de toegangskaarten. De club ziet echter in dat de prijsstijging die dit bij sommige wedstrijden met zich mee brengt niet reëel is. Feyenoord zal proberen via een andere verdeling van kosten de prijzen binnen de perken te houden. De club wil zo voorkomen dat het bezoeken van uitwedstrijden onbetaalbaar wordt.
dan helemaal uit de selectie gooien.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Fortunees Hofland had dit van tevoren al aangekondigd...
Idd eigen vervoer, nu het 11,50 kost hoef ik geen uitkaart. Want ga toch hooguit proberen voor paar wedstrijden kaartjes te scoren.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Dit vind ik dan wel weer vreemd. Eerst trap je er een partij Silvercardhouders uit, dan blijkt dat er veel Goldcardhouders de nodige matches laten schieten en in plaats van hun GC af te pakken verhoog je vrolijk het aantal GC-houders
En waarom? Zodat die vroegere SC-houders een weekje eerder de kaart kunnen kopen.
Maar nu zijn er dan 1.200 GC-houders dus dan moet je, net zoals bij je SC, blij zijn dat je nog misschien een kaartje voor een uitwedstrijd ken kopen. Oftewel is het nut van de DC, GC en SC weg dus kan je ze net zo goed afschaffen en "wie het eerst komt, die het eerst maalt" principe aanhouden, zoals het hoort.
[..]
Feijenoord gaat lekker bepalen waar ik m'n pasfoto ga laten maken
En nee, als ik een recente foto bij Feijenoord wil laten komen ga ik die niet brengen maar ga ik die opsturen. Gezeik ook altijd.
[..]
Welja...
[..]
Agh jah joh.
Geef dan ook die hoerenpunten zodra ik de kaart heb gekocht en niet pas bij de bus/trein/stadion.
Je kan, bijvoorbeeld, ook ziek worden. Geld weg, want de kaart is niet meer overdraagbaar en geen punten want je bent niet geweest..
[..]
Boeiend.
[..]
Eigen vervoer, scheelt in de kosten voor de club.
Zeiksnorren.
quote:Houtman op de wip bij Feyenoord
ROTTERDAM - Clubcoryfee Peter Houtman dreigt een prominent slachtoffer te worden van de bezuinigingswoede bij Feyenoord. Naast zijn activiteiten als speaker is Houtman actief voor Feyenoord TV, maar het ziet ernaar uit dat hij die taak kwijtraakt.
Peter Houtman "Het is een vervelende situatie. Drie jaar terug heeft Feyenoord me voor dit werk benaderd en ben ik na zeventien jaar vertrokken bij RTV Rijnmond. Dan reken je er niet op, dat je na drie jaar alweer weg moet”, aldus Houtman.
Als ik het dus goed begrijp gaat het niet volgens het Europese systeem dat een uitdoelpunt dubbel telt?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Schema
Donderdag 14 mei 2009
wedstrijd A (9-6) 20.00 uur FC Utrecht - FC Groningen
wedstrijd B (8-7) 20.00 uur NAC Breda - Feyenoord
Zondag 17 mei 2009
return wedstrijd A (6-9) 14.30 uur FC Groningen -FC Utrecht
Maandag 18 mei 2009
return wedstrijd B (7-8) 20.00 uur Feyenoord - NAC Breda
Donderdag 21 mei 2009, aanvang 12.30 en/of 14.30 uur
eventueel 3e beslissende wedstrijd A
eventueel 3e beslissende wedstrijd B
Play-offs voor een Europees ticket 2e ronde
Wedstrijd C: winnaar wedstrijden A - winnaar wedstrijden B
De juiste (thuis)wedstrijd zal pas ná 17/18 mei en uiterlijk donderdag 21 mei vastgesteld worden, omdat de mogelijke combinaties van wedstrijd mede afhankelijk is van de positie op de eindranglijst.
Zondag 24 mei 2009 (aanvang 14.30 uur)
1e wedstrijd C
Donderdag 28 mei 2009 (aanvang 20.00 uur)
return wedstrijd C
Zondag 31 mei 2009 (aanvang 14.30 uur)
eventueel 3e beslissende wedstrijd C
Lul niet zo dom joh, die man is een levende legende, hij is Feyenoord, en heeft 50 jaar!!!!! voor de club gewerkt, dit was het afscheid wat hij verdiende, alleen die klootzakken verziekten het weer een beetje op het veld!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gebeuren rond Gerard Meijer wordt wel erg overtrokken zeg. Het lijkt wel of ze het slechte seizoen willen camoufleren door Gerard een over de top afscheid te geven. Schelvis zei het vanmiddag op RR al. Het is allemaal wel erg groots. Ik deelde die mening toen een beetje. Maar nu blijkt ook dat de gele zijde naar hem vernoemt gaat worden.
Met alle respect, het is maar een verzorger.
Die hoorde ik ook, maar dat was toch toen die gozer in de 16 lag? Er was toch geen neger bij dat voorval betrokken volgens mij, dus ik vond het nogal vreemd. (Tis zowiezo fout, maar dat terzijde)quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
Deze hele middag was 1 grote bron van ergernis.
oerwoudgeluiden,
Het gaat alleen over Feijenoord TV?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja joh pleur een echte Feyenoorder eruit...........welke dwaas heeft dit bedacht?
Het is die man zijn werk, En je hebt destijds hem weggetrokken bij zijn andere werk omdat die voor jou moest werken. Dan kan je hem er nu moeilijk uit zetten. Al poetst die de stoelen, gaat om principe.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het gaat alleen over Feijenoord TV?
Pleur lekker op met dat Feijenoord TV
Kah was raar aan het doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook, maar dat was toch toen die gozer in de 16 lag? Er was toch geen neger bij dat voorval betrokken volgens mij, dus ik vond het nogal vreemd. (Tis zowiezo fout, maar dat terzijde)
Dat kan met gemak. Welkom in de grote mensen wereld.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het is die man zijn werk, En je hebt destijds hem weggetrokken bij zijn andere werk omdat die voor jou moest werken. Dan kan je hem er nu moeilijk uit zetten. Al poetst die de stoelen, gaat om principe.
jepquote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Hoe zit dat nou met die PO-regels. Je kan dus met 5-0 verliezen en 1-0 winnen en dan krijg je een beslissingswedstrijd?
En ik dacht dat ze het niet nog belachelijker konden maken. Waarom niet gewoon volgens het Europese KO-systeem?quote:
meer wedstrijden = meer geld.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze het niet nog belachelijker konden maken. Waarom niet gewoon volgens het Europese KO-systeem?
Tja, dat dacht ik ook.......quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze het niet nog belachelijker konden maken. Waarom niet gewoon volgens het Europese KO-systeem?
quote:EERSTE DUEL MET NAC DEFINITIEF KOMENDE ZATERDAG
De eerste wedstrijd van Feyenoord in de eerste ronde van de play-offs tegen NAC Breda is definitief vastgesteld op zaterdag 16 mei om 19:30 uur in het Rat Verlegh Stadion. Dit was voor afgelopen zondag ook de datum zoals die gepland stond, alleen kwam de KNVB zondag met een nieuw schema waaruit bleek dat Feyenoord donderdag zou moeten aantreden tegen NAC. Op verzoek van Feyenoord en NAC Breda heeft de voetbalbond maandagochtend besloten dit besluit terug te draaien en het oorspronkelijke schema aan te houden.
De return in De Kuip is vastgesteld op donderdag 21 mei (Hemelvaartsdag) om 14:30 uur. Een eventuele beslissingswedstrijd wordt op zondag 24 mei eveneens om 14:30 uur in De Kuip gespeeld.
Informatie over de kaartverkoop volgt zo spoedig mogelijk.
Aan jou?quote:Op maandag 11 mei 2009 07:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Fortunees Hofland had dit van tevoren al aangekondigd...
StakkerMaalderink is er ook weer.quote:
Bij KRO's kindertijd?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
StakkerMaalderink is er ook weer.
Hofland heeft zelf op tv aangekondigd Roda eigenhandig naar de Jupiler League te schoppen en ook de nodige ledematen te gaan raken/benen door te zagen.
Dus als er een beslissingswedstrijd nodig is, dan spelen we die thuis? Een bekend gegeven: NAC wint nooit in De Kuip. De tweede ronde is al binnen dusquote:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
StakkerMaalderink is er ook weer.
Hofland heeft zelf op tv aangekondigd Roda eigenhandig naar de Jupiler League te schoppen en ook de nodige ledematen te gaan raken/benen door te zagen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Bij KRO's kindertijd?
Kom nou eens gewoon met wat bewijzen, net als die Plato die overal hetzelfde loopt rond te bazuinen. Die heeft het over 'bepaalde uitspraken' op een website. Pleur ze dan gewoon eens hier op het forum, in plaats van die geheimzinnigheid. Tot die tijd geloof ik er geen reet van.
Wij hadden er ook al +14 jaar niet gewonnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dus als er een beslissingswedstrijd nodig is, dan spelen we die thuis? Een bekend gegeven: NAC wint nooit in De Kuip. De tweede ronde is al binnen dus
Geef nou maar een bron. Kan je wel smileys gaan lopen plaatsen, maar daar schieten we ook niet veel mee op.quote:
Het verleden leert dat jou de bron geven nog niet goed genoeg is, dan lul je je er ook wel omheen (bv. "een of andere website").quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Geef nou maar een bron. Kan je wel smileys gaan lopen plaatsen, maar daar schieten we ook niet veel mee op.
Ja, net als dat Roda even uit de eredivisie geschopt werdquote:Op maandag 11 mei 2009 13:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dus als er een beslissingswedstrijd nodig is, dan spelen we die thuis? Een bekend gegeven: NAC wint nooit in De Kuip. De tweede ronde is al binnen dus
Oké, dan mag je hier ook oprotten met die anti-Fortuna praatjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het verleden leert dat jou de bron geven nog niet goed genoeg is, dan lul je je er ook wel omheen (bv. "een of andere website").
Ik ga dus ook echt geen herhaling voor jou opzoeken.
Sinds wanneer hebben wij een verleden?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef DarkShine het volgende:
Het verleden leert dat jou de bron geven nog niet goed genoeg is, dan lul je je er ook wel omheen (bv. "een of andere website").
Ik ga dus ook echt geen herhaling voor jou opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |