eredivisielive.nlquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Weet iemand of er toevallig een samenvatting van de wedstrijd tegen Roda online staat? Ik heb m net op tv gemist.
Vind het toch raar dat hij wekelijks spelers oppept die miljoenensalarissen verdienen, en dan krijgt Oom Gerard een reischeque van ¤1000quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef Lastpost het volgende:
Dat is natuurlijk helemaal dieptriest, 1000 euro.
Het gaat om het gebaar natuurlijk, maar als je het dan doet .. doe het dan gewoon goed en geef die man een cheque waar ie écht van op vakantie kan gaan.
Waarschijnlijk nog met de Kras-busreizen ook, kregen ze korting.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het toch raar dat hij wekelijks spelers oppept die miljoenensalarissen verdienen, en dan krijgt Oom Gerard een reischeque van ¤1000.
1000 euro is wel wat karig ja....quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
Deze hele middag was 1 grote bron van ergernis.
Slappe kankerinstelling van de spelers vanaf minuut 1. Mongolen die gaan juichen als Bruins naar de kant moet, oerwoudgeluiden, een oude verzorger van RodaJC die voor van alles en nog wat uitgemaakt wordt. Gerard Meijer die een reischeque van 1000 euro krijgt, kan 'ie mooi 5 dagen naar Salou. Openbaar vervoer.
Biseswar ook wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:39 schreef Juk het volgende:
Ik vind beide rode kaarten discutabel maar wat mij nog het meest ergerde is dat Blom totaal niet consequent was. Beter gezegd, hij was gewoon echt slecht. Ik heb bij hem altijd het idee dat hij in beeld wil komen en er erg veel plezier aan beleefd om aandacht te krijgen.
Verder was het natuurlijk een kutwedstrijd van Feyenoord. Zo'n wedstrijd die we al vaker hebben gezien dit seizoen. Dit keer was er alleen geen enkele positieve uitzondering. Ik denk dat Bahia en Makaay als enige hun niveau haalden en dat zegt dus al genoeg over de rest.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Kopbal het volgende:
kan 'ie mooi 5 dagen naar Salou. Openbaar vervoer.
Schemaquote:Op zondag 10 mei 2009 21:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op welke dagen moeten wij nou thuis spelen?
Inderdaad, ga even met de pet rond in de selectie en je kan het veelvuldige ophalen lijkt me...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het toch raar dat hij wekelijks spelers oppept die miljoenensalarissen verdienen, en dan krijgt Oom Gerard een reischeque van ¤1000.
Dat zal Leo vast wel weer roepen in de media straks, heeft ie ervaring mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als je niet naar de play-offs gaat laat je je club in de steek en ben je geen echte!
Jij bent wel van de principes.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef Happel het volgende:
Seizoen is vandaag afgerond. Fuck die play-offs.
Je kunt die "cheque" natuurlijk ook gewoon achteraf geven zodat niemand dat vernederende bedrag kan zien.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ga even met de pet rond in de selectie en je kan het veelvuldige ophalen lijkt me...
Voordat we allemaal met conclusies komen. Is het niet gewoon zo dat een sponsor van Feyenoord dat heeft geschonken?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je kunt die "cheque" natuurlijk ook gewoon achteraf geven zodat niemand dat vernederende bedrag kan zien.
Precies. Er is hier niemand die zal gaan zeiken als ze er goed uitrollen, hmz?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij bent wel van de principes.
Ik ben fel tegenstander van die play-offs, maar toch is dit de enige manier om het nog een beetje op een semi-geslaagd seizoen te laten lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |