quote:
Echt ongelooflijk idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:53 schreef Cheiron het volgende:
Wat heeft vd Wiel toch weinig voetbalinzicht...
Schijtziek wordt je van die keer op keer blunderende matige referee's elke weekquote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Bossen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die scheidsrechters maken zich elke week weer meer en meer belachelijk.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef BigKahuna het volgende:
Feyenoord win even voor Volendam De Graafschap.
En voor mij.quote:
TT pagina 818quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef Kanariegeel het volgende:
Is er ergens een virtuele stand?
Virtueel staan ze 8e nog hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef buddyb het volgende:
feyenoord zou toch niet de play-offs winnen
er zit totaal geen voetbal in die kutploeg
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
ArenA zit lekker volMag ook wel eens gezegd worden
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
ArenA zit lekker volMag ook wel eens gezegd worden
quote:
Mwheheh.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NEE VOOR JOU NIET, VOOR JOU MOGEN ZE 0-8 VERLIEZEN.
Hahahaahquote:Op zondag 3 mei 2009 14:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Suarez wordt gewoon topscorer ipv die overschatte hamdoei
Ja Roda scoort alleen tegen PSV en voor de verder rest is het poep idd.quote:
In de eerste divisie graagquote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roda - MVV binnenkort
Zekerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Flaccid het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het schakelprogramma erg slecht vind?
In de nacompetie al als je pech hebt..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roda - MVV binnenkort
hehehe direct overschakelen bij goals enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Flaccid het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het schakelprogramma erg slecht vind?
Triest dat zelfs hij er geen zin in heeft vandaag. Zegt genoeg... ben benieuwd wat ze hebben gegeten vanochtend.quote:
logsich toch? De potentiële abonnees zitten juist nu voor de radio.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef BoerBert het volgende:
reclame op radio 1 om Eredivisielive te nemen
PSV WIE?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Ja met een kut schakelprogramma op eredivisielivequote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
logsich toch? De potentiële abonnees zitten juist nu voor de radio.
Ah het jochie die zichzelf goed genoeg vond voor de CL.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum, leer eens schieten, pff.
Weet ik veel, dat zei futbol24.comquote:
Ze zeiden: Volg nu alle wedstrijden van de spannende slotfase!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
logsich toch? De potentiële abonnees zitten juist nu voor de radio.
Dat schakelding heb ik nu op staan, niet ideaal, maar het is tenminste wat..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zei futbol24.com
Ik krijg geen stream te vinden.
degradeer voor onsquote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee geluk, want Roda was al gedegradeerd immers
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef VatosLoco het volgende:
Kom op Feyenoord, trap die moffen de Jupiler League in
De jochie die.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah de jochie die zichzelf goed genoeg vond voor de CL.
Oh, die mensen die dat hebben geroepen, ik hoop dat ze zich nog steeds kapot aan schamen zijn.quote:
Wel een totaal andere situatie, maar dan nog inderdaad...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh, die mensen die dat hebben geroepen, ik hoop dat ze zich nog steeds kapot aan schamen zijn.
quote:
Zegt genoeg...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, de Bies is toch gewoon de beste speler van Feyenoord dit seizoen?²
quote:
Chill.quote:
Tja, het is iets. Beter dan dat niets van Bruins. Maar Mols zal je in de rust wel weer moeten vervangen, die redt geen 60 min.quote:
hehehe die moest op de stipquote:Op zondag 10 mei 2009 15:07 schreef Sensation89 het volgende:
Blinde VINK!!!
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Michael Mols? Leeft die nog? Oh wacht dat is die gast die Roda vorig jaar in de Bekerfinale heeft genaaid toch? Mooie dag voor revanche.
Tamelijk.quote:
Je moet het maar bedenkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef Espabilado het volgende:
Schakelkanaal... waarvan van de 90 min 70 min Feyenoord zijn... dat al apart wordt uitgezonden
Schakelkanaal is meer gewoon Langs de Lijn, maar dan in beeldvorm...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef Espabilado het volgende:
Schakelkanaal... waarvan van de 90 min 70 min Feyenoord zijn... dat al apart wordt uitgezonden
Met z'n versleten hamstringsquote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De motoriek van Mols is er één van een twijfelachtige soort.²
Idd, Roda is een grote pauperbende, die moeten ze gewoon dumpen op de stortplaats die de eerste divisie heet.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij wil iedereen dat Roda degradeert? Zie alleen de 2 Roda supporters hier hopen op winst, zelfs Ajax supporters hopen op winst van Feyenoord. Hopelijk degraderen die moffen! Een eerstedivisie clubje neemt nog meer uitsupporters mee naar een cruciaal duel, maar 200 man, schaam je Roda!
Het zit diep he? Ben je soms een keer verkracht door een Kerkradenaar of zo?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij wil iedereen dat Roda degradeert? Zie alleen de 2 Roda supporters hier hopen op winst, zelfs Ajax supporters hopen op winst van Feyenoord. Hopelijk degraderen die moffen! Een eerstedivisie clubje neemt nog meer uitsupporters mee naar een cruciaal duel, maar 200 man, schaam je Roda!
Dan kijk je toch lekker niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef mudkipzz het volgende:
Ze wisselen tussen fucking Graafschap en Feyenoord
WTF
Wie boeit het nou wat er met die kutclubs gebeurt
En dat in De Kuipquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef badboynova het volgende:
reclame naast het doel van timmer "mijn BAD.nl"hahaha
quote:
droeftoeterquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef mudkipzz het volgende:
Ze wisselen tussen fucking Graafschap en Feyenoord
WTF
Wie boeit het nou wat er met die kutclubs gebeurt
Hopelijk wel ja.quote:
Nee hoor. Laat feyenoord maar kankerhard verliezen vandaagquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
zelfs Ajax supporters hopen op winst van Feyenoord.
Neh, hij (Berg) ttikt hem heel subtiel in de hoek.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Champions League muziek in de rust van AZ - Heerenveen
2-0
iets met wenken en bedienenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:16 schreef venomsnake het volgende:
.
Maar die keeper van NAC staat echt geweldig te keepen. Had al lang 1-0 moeten staan.
Veel blessuretijd?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:16 schreef Espabilado het volgende:
Wat is er nu door EL uitgezonden de 1e helft?
70 minuten Roda-Feyenoord
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Champions League muziek in de rust van AZ - Heerenveen
2-0
nou.. het zal weer Platje worden vrees ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zie de Graafschap alweer helemaal verliezen op inzet.
Weer zo'n rushquote:
Dat ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nou.. het zal weer Platje worden vrees ik.
Nee dat ze Ajax - Twente uit zetten terwijl dat nergens om gaatquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef Espabilado het volgende:
Kunnen we met spoed nog ergens klagen dat ze verdomme vrijwel 2x Roda - Feyenoord aan het uitzenden zijn?
Hij word ook gewoon niet aangevallen ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |