Triest dat zelfs hij er geen zin in heeft vandaag. Zegt genoeg... ben benieuwd wat ze hebben gegeten vanochtend.quote:
logsich toch? De potentiėle abonnees zitten juist nu voor de radio.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:00 schreef BoerBert het volgende:
reclame op radio 1 om Eredivisielive te nemen
PSV WIE?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Ja met een kut schakelprogramma op eredivisielivequote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
logsich toch? De potentiėle abonnees zitten juist nu voor de radio.
Ah het jochie die zichzelf goed genoeg vond voor de CL.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef TC03 het volgende:
Wijnaldum, leer eens schieten, pff.
Weet ik veel, dat zei futbol24.comquote:
Ze zeiden: Volg nu alle wedstrijden van de spannende slotfase!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
logsich toch? De potentiėle abonnees zitten juist nu voor de radio.
Dat schakelding heb ik nu op staan, niet ideaal, maar het is tenminste wat..quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zei futbol24.com
Ik krijg geen stream te vinden.
degradeer voor onsquote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee geluk, want Roda was al gedegradeerd immers
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef VatosLoco het volgende:
Kom op Feyenoord, trap die moffen de Jupiler League in
De jochie die.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah de jochie die zichzelf goed genoeg vond voor de CL.
Oh, die mensen die dat hebben geroepen, ik hoop dat ze zich nog steeds kapot aan schamen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |