Met z'n versleten hamstringsquote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
De motoriek van Mols is er één van een twijfelachtige soort.²
Idd, Roda is een grote pauperbende, die moeten ze gewoon dumpen op de stortplaats die de eerste divisie heet.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij wil iedereen dat Roda degradeert? Zie alleen de 2 Roda supporters hier hopen op winst, zelfs Ajax supporters hopen op winst van Feyenoord. Hopelijk degraderen die moffen! Een eerstedivisie clubje neemt nog meer uitsupporters mee naar een cruciaal duel, maar 200 man, schaam je Roda!
Het zit diep he? Ben je soms een keer verkracht door een Kerkradenaar of zo?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij wil iedereen dat Roda degradeert? Zie alleen de 2 Roda supporters hier hopen op winst, zelfs Ajax supporters hopen op winst van Feyenoord. Hopelijk degraderen die moffen! Een eerstedivisie clubje neemt nog meer uitsupporters mee naar een cruciaal duel, maar 200 man, schaam je Roda!
Dan kijk je toch lekker niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef mudkipzz het volgende:
Ze wisselen tussen fucking Graafschap en Feyenoord
WTF
Wie boeit het nou wat er met die kutclubs gebeurt
En dat in De Kuipquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef badboynova het volgende:
reclame naast het doel van timmer "mijn BAD.nl"hahaha
quote:
droeftoeterquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef mudkipzz het volgende:
Ze wisselen tussen fucking Graafschap en Feyenoord
WTF
Wie boeit het nou wat er met die kutclubs gebeurt
Hopelijk wel ja.quote:
Nee hoor. Laat feyenoord maar kankerhard verliezen vandaagquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
zelfs Ajax supporters hopen op winst van Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |